الأربعاء، 9 يناير، 2013

وظائف محاسبين وكول سنتر منشوره بتاريخ 8 يناير

للمتابعه على الفيس بوك 


وظائف الاهرام الاسبوعى + جريده الوسيط مصر 4 يناير
http://nefsyashtaghal.blogspot.com/2013/01/4.html



محاسبين - موظفي حجز تذاكر - موظفي موارد بشريه - اداريين بقسم التفتيش و الرقابه

 شركة كبرى تطلب تعببن ( محاسبين - موظفي حجز تذاكر - موظفي موارد بشريه - اداريين بقسم التفتيش و الرقابه )
حديثي التخرج بالمؤهلات التاليه .
* دفعة 2010 - 2011 - 2012
* اجادة برامج الاوفيس .* تحمل العمل تحت ضغط و القيام باكثر من عمل في اوقات متزامنه .* مستوى متقدم في استخدام برامج الاوفيس .* معرفة جيدة بمبادئ المحاسبة الماليه ( المحاسبين ) .على الرغبين في التقدم للوظيفة ارسال السيرة الذاتيه على jobs@elmezlawyholding.comمع كتابه الوظيفة التي يرغب في التقدم ليها في موضوع الرسالة .

============================

وظائف للمحاسبين وخدمة عملاء ومهندسين اتصالات يناير2013
1 – محاسبين ومحاسبات
2- خدمة عملاء ومبيعات
3-مندوبين تحصيلات
4- مهندسين اتصالات5- فنيين شبكاتبمرتبات وحوافز مجزية وتأمينات اجتماعية وسكن للمغتربين وفرصة للمهندسين للترقى لدرجة محاضرين بالشروط الأتية :-ولمزيد من المعلومات نرجو الاتصال على :01000480104 – 01022612092

==============================

مطلوب محاسبين خبرة سنتين للعمل بمجموعة اعلانية كبريالرجاء الاتصال33056689
============================

شركة كبرى تطلب كاشير براتب 1000مواعيد العمل بالتناوب الاجازات بالتناوب01153047701 / 22629494
============================


Wasla OutsourcingEnterprise Technical Support engineer (CS-Tech 3 )

Requirements:

.Bachelor Degree in Communication or Computer Engineering..Certified CCNA is a must..Certified CCIP or CCNP is preferred..Very good user for computer applications including Microsoft Office..From 1 to 2 years in customer service experience..Excellent Communication, Team Work, Time Management, Problem solving skills.. Net Salary 3250.MALES ONLY

To apply please send your resume indicating the job title & job code to:rec@wasla.comwork@wasla.comahmed.dewedar@wasla.com

===============================

Front Desk ReceptionistFront Desk Receptionist needed, a startup marketing company is in need of a full time Receptionist / Office Manager, with the following criteria:Excellent in both written and spoken English0-2 years experienceJob description: Acting as the client interface for the incoming clients/phone calls, connecting them with the respective employee. Doing the administrative work, handling the office needs and the pitty cash.send your cva.fouad@darendeal.com
===========================


customer service(customer service)Working to the Director of Customer Service we require a female native English tongue to work as a Customer Service Assistant who can assist the Customer Service Team dealing with our clients both by email and by telephone, Must have knowledge of working on the internet and good communication skills,Background in Customer Service or Tourism essential is preferred, but no experience is required

This position is within a high quality Travel Agency so attention to detail is very very importantWorking 6 days per week, 8 hours per day in our Nasr City Office

salary is 2600 LE and bonus structure available

For full job description and further details contact

Mimohsaswan@yahoo.comMfatah@egypttodaytravel.comElawrenson@egypttodaytravel.co m00201090064619

===========================


موظف مبيعات/موظف خدمة عملاء/موظف مخزن/كاشير:

تتشرف شركة لاندمارك جروب ادارة فروع محلات سنتر بوينت للملابس بالاعلان عن وظائف خالية لقاطنى مناطق (الهرم – فيصل – الجيزة – المريوطية – إمبابة – 6 أكتوبر) للعمل بمنطقة 6 أكتوبر

موظف مبيعات: يتمتع بالامانة و السلوك الجيد، يجيد التعامل العملاء و التعامل في المواقف الصعبة، يجيد العمل تحت ضغط، ذو طموح للترقي في العملكاشير: مؤهل عالي، حديث التخرج، لبق، يجيد استخدام الحاسب الالي، ذو طموح للترقي في العمل

موظف خدمة عملاء: تقديم مستوى خدمة مميز للعملاء بخصوص الارتجاع بما يحافظ على شكل الشركة وفقا للوائح و نظم العمل.

موظف مخزن: استلام و تسليم البضاعة و الحفاظ على المستوى المطلوب فى إجراء عمليات عمليات إحلال المعروضات و تغذية صالة العرض بالبضاعة بما يشارك فى تقديم خدمة مميزة للعمل على ويادة المبيعات

اذا كنت ممن يحبون التنافس و النمو و الترقي في العمل فنحن بانتظارك للانضمام لفريق عملنا

برجاء الإتصال على رقم 01024637134 أو الحضور لمقر الشركة بعقار رقم 2085 مدينة المعراج خلف كارفور المعادى الدور الاول ادارة الموارد البشرية) من الساعة 11 صباحا الي الساعة 4 مساء) من الأحد إلى الخميس.


===========================

Call Center representativeJob Title: Call Center representativeCompany:- Computers maintenance

Location: Zahraa Nasr cityGender: Any

Salary :- 800-1000 L.E

JOB DESCRIPTION:• To work on various outbound and inbound sales campaigns.

Working hours:• (Sunday- Thursday) from 9:00 Am - 5:00 pm• 2 days off

Please send your C .V ON jobs@houseofmanagementco.comWrite in subject : Call Center representative

=========================

German speakers,Customer Service AgentGerman speakers, to work as a Customer Service Agent for a big Multinational company, with an attractive package in terms of salary and benefits. This job requires:

Fluency in German languageFresh grads - ExperiencedMales or females

So please if you're interested, send your CVs at: Mhany@jobmastergroup.comSubject line: German CS.Kindly feel free to share this message with your friends or anyone you know that might be interested in this opportunity.

============================

مطلوب كاشير للعمل بسوبر ماركت (ذكور - إناث)المؤهلات: مؤهل عال-السن لا يزيد عن 27 عامالمزايا : راتب 1100- بدلات انتقال -تامين طبي واجتماعي.يفضل السكن بالقرب من مناطق(القاهرة الجديدة - مصر الجديدة - الشيخ زايد)ترسل الطلبات على : aosama@seoudisupermarket.comالعنوان : 22 ش المساحة الدقيللاستفسار : 01000775610
============================

Senior AccountantSenior Accountant needed in the multinational Hospitality Com out side Egypt ( Iraq ) 5 to 7 years accumulated experience in accounting field preferably in big 4 or blue ships organizations. To be responsible for preparing, journal entries, GL and trail balance in addition to adjustment and closing entries. Responsible for monthly financial statements’ preparation. Salary from 3000 to 4000 $$ +

Recent photo / post required to : m.gamal@premieregypt.com
===========================

Sales indoors and Outdoors - CashierIntelaQ Company ; Abbas akkad St.Urgently need !-Sales indoors and Outdoors-Cashierwell experienced not less than 2 yearssend your CV on Hr_globtech@hotmail.com
=============================


وظائف بشركة خدمات بتروليه يناير2013

New Hiring Request An Oil Services company at New Cairo is looking to hire Financial Manager Qualifications: Bachelors degree in Bachelor Degree of Management-Accounting major post graduate studies related to the Accounting field. At least 8-10 years of working experience and 3-4 years experience in the same position To Apply please send your CV with RECENT PHOTO & Job Title in the Email Subject to: HR@envir-sol.com Good Luck Nesrine Akram
========================

يعلن بنك الاتحاد الوطنى - مصرعضو فى مجموعةبنك الاتحاد الوطنى الاماراتعن حاجتة الى تعيين موظفين للانضمام الى فريق المبيعات فى البنك

مناطق القاهرة/ الاسكندرية / الدلتا / مدن القناة / البحر الاحمر/ اسيوط

وذلك على النحو التالى----------------------المهام الوظيفية* تسويق وبيع المنتجات المصرفية للافراد*جذب عملاء جدد لببنك عن طريق البيع المباشر او التسويق عبر الهاتف

شروط التوظيف* مؤهل جامعى*سنة خبرة على الاقل فى وظيفة المبيعات لتسويق الخدمات المصرفية / الخدمات الملية فى احد البنوك او المؤسسات الكبرىذات الطبيعة المماثلة* ان يكون مقيما فى منطقة العمل حسب ماهو مبين أعلاه

تقبل السيرة الذاتية وصورة فوتوغرافية حديثة

فى خلال اسبوعين من تاريخ الاعلان على البريد الالكترونى


HRUNBE@UNB-EGYPT.COM

لو الاميل اللى فوق جبلك فييلر ابعت على الميل دة :.............................. .............................. ...unbe.hr@unb-egypt.com
 ===================

مطلوب امين مخازن للعمل بمقر الشركة بشرق العوينات، خبرة من 1-3 سنواتويفضل من لدية خبرة بمخازن قطع الغيار، برجاء ارسال السيرة الذاتية على البريد الاليكتروني: hsalah@jenaaneg.com او الاتصال على 01273186666
===========================

Answer customers’ calls and improve customer satisfaction over the phone.Have a very strong verbal communication skills and able to work on shift basis.

International Customer Service Advisor UK (CS-01)Candidate should graduate, fluent in English with native accent .Age from 20 to 30.

International Customer Service Advisor German (CS-02)Candidate should be graduated and Fluent in German with native accent.

Customer Service Advisor (CS-03)Candidate should be graduated and very good in English.Age from 21-27.

International Customer Service Advisor Ireland (CS-04)Candidate should be graduate, fluent in English with native accent.Age from 18 to 30.

ADSL Technical Support (CS-Tech)Solve all customers’ inquiries regarding ADSL Service, provide an end-to-end ownership to all inquiries till closure, post resolution call to ensure customer satisfaction and close case Provide customer with appropriate options/right suggestions.ADSL Requirements• Very Good in English Language• Graduate with a bachelor degreeAge: maximum 27 years allTechnical and troubleshooting background in networkingPreferred CCNA or MCSE Holder and troubleshooting

Package:• Medical & social insurance• Job location will be in "el Mohandseen"• Working hours: 8 hoursFive days work two days off

Enterprise Technical Support engineer (CS-Tech 3)• Requirements• Bachelor Degree in Communication or Computer Engineering.• Certified CCNA is a must.• Certified CCIP or CCNP is preferred.• Very good user for computer applications including Microsoft Office.• From 1 to 2 years in customer service experience.• Excellent Communication, Team Work, Time Management, Problem solving skills.

Package:Net Salary 3250L.E• Medical & social insurance• Job location will be in "el Mohandseen"• Five days work two days off• Working hours: 8 hours

Sales- ADSL (Sales - ADSL)

Requirements:• Graduate with a bachelor degreeAge: maximum 27 years allvery good in EnglishSelling skillsAwareness by ADSL technology

Package:• Medical & social insurance• Job location will be in "el Mohandseen"• Working hours: 8 hoursFive days work two days off

Cairo residenceWasla provides competitive packages.To apply Please send your resume indicating the title & Job code to:rec@wasla.com


============================

Mohamed Ezz

ECCO Outsourcing Company immediately requires candidates for Multinational Company in CAIRO for Customer Service Representative VacancyRequirements:• Very good or excellent command of English• Good communication skills - Good listener, hard worker and problem solver• Maximum age is 27 years old• University graduate• Only MALES are required *WE PROVIDE• Medical Insurance coverage• Good salary• Healthy Environment• Great multinational experienceIf you are interested please don’t hesitate and send your CV (name & mobile number to get back to you) on my E-mail: Mohamed.ezz@eccooutsourcing.co mand write in the subject: CSR VacancyThanks and Best Regards
==============================



Senior Accountant needed in the multinational Hospitality Com out side Egypt ( Iraq ) 5 to 7 years accumulated experience in accounting field preferably in big 4 or blue ships organizations. To be responsible for preparing, journal entries, GL and trail balance in addition to adjustment and closing entries. Responsible for monthly financial statements’ preparation. Salary from 3000 to 4000 $$ +
Recent photo / post required to : m.gamal@premieregypt.com
==========================


Urgently required for International [Call Center service provider].

Title: Telesales agents (Offshore account Australian ).

Qualifications:-Fluent English (Native Accent).-University graduates.-Preferably to be graduated from English faculties & English schools.-Excellent communication skills.-Excellent negotiation skills.-Worked in sales field before.

So if anyone is interested please send us your CVs on:

Yasmin.hosny@etisal-int.com
===============================

UNDERGRADS CAN APPLY:

Urgently required for an International Customer Service Provider

Job Title: International Telesales Representative (Australian Project)Qualifications:Fluent EnglishExcellent Communication SkillsExcellent Sales Skills (Preferably experienced)Ability to work over night shiftsGraduates & Undergraduates are welcomed to applyMales & Females are welcomed to apply

Interested Candidates, kindly send your CV’s to the following e-mail( Sherif.mashour@etisal-int.com ) mentioning the Job Title in the Subject and mentioning (Ahmed Elzahaby) 


=================================
  
Urgently required for [Call Center service provider].

Title: Call Center representative

Qualifications:-Experience call center agent 3 months (at lest)-University graduates.

Company:- Computers maintenance

Location: Zahraa Nasr cityZahraa Nasr city nearby is preferredGender: Any

Salary :- 800-1000 L.E

JOB DESCRIPTION:• To work on various outbound and inbound sales campaigns.

Working hours:• (Sunday- Thursday) from 9:00 Am - 5:00 pm• 2 days off

Please send your C .V ON jobs@houseofmanagementco.comWrite in subject : Call Center representative  


=========================================
  

مطلوب امين مخازن للعمل بمقر الشركة بشرق العوينات، خبرة من 1-3 سنوات ويفضل من لدية خبرة بمخازن قطع الغيار،برجاء ارسال السيرة الذاتية على البريد الاليكتروني: hsalah@jenaaneg.com او الاتصال على 01273186666
===================================






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق