الاثنين، 14 يناير 2013

وظائف محاسبين وكول سنتر منشوره بتاريخ 13 يناير

للمتابعه على الفيس بوك 


وظائف الاهرام الاسبوعى مقسمة بالتخصص 11 يناير
http://nefsyashtaghal.blogspot.com/2013/01/11.html
وظائف جريده الوسيط مصر 12 ينايرhttp://nefsyashtaghal.blogspot.com/2013/01/12.html
منحة موبينيل لتأهيل و توظيف 200,000 ايد

الخميس
10:00 صباحاً

مركز تدريب شباب المعادي

تأهيل و توظيف 200,000 ايد

http://www.youtube.com/watch?v=r6OVHxkp3LI


http://www.youtube.com/watch?v=fysPQGRlmhc

http://www.youtube.com/watch?v=2EBY5D937eY

هذا هو شعار المنحه المقدمه من موبنيل لتاهيل وتوظيف الايادي المصريه .
انطلاقا من قناعتها بأهمية دفع الاقتصاد المصري أطلقت موبينيل مع بداية شهر رمضان مبادرة كبيرة وجديدة بالتعاون مع كبري المنظمات الخيرية لتدريب وتأهيل 100 الف مصـــري ودعمهم من اجل توفير فرص العمل والرزق الكريم لهم ولعائلاتهم.
ويشارك موبينيل في هذا المشروع الكبير مركز تدريب شباب المعادى

وتم الاعلان عن المبادرة في مؤتمر صحفي عقدته الشركة يوم الاربعاء الثالث من رمضان الموافق 3 اغسطس 2011 بحضور الاستاذ حسان قباني العضو المنتدب لشركة موبينيل وعدد من ممثلي المنظمات والجمعيات الخيرية المشاركة.

ويتمثل دور موبينيل في المبادرة في توفير التمويل اللازم للمنظمات الخيرية المشاركة بالإضافة الي الاعلان عن المشروع في مختلف وسائل الاعلام ومنها الموقع الالكتروني للشركة لوضعه تحت نظر المستفيدين المحتملين. وسوف تقوم كل جمعية من الجمعيات المشاركة باستخدام الياتها الخاصة ومعايير الاختيار الخاصة بها لانتقاء الافراد الذين سوف يستفيدون من هذه المبادرة في الحصول علي التدريب او التأهيل او فرص العمل.

الهدف العام من اللمشروع : 

1/ يشاركون الشباب بالمرحله الاولي من التدريب ( دوره التوعيه المهنيه 
2/ سوف يلتحق عدد من الشباب فى التدريب النظرى وذلك للتاهيلة و رفع مستوى الامكانيات لسوق العمل .
3/ بعد التدريب مرحلة التوظيف يساعد المشروع على توظيف المشتركين وسوف يلتزم المركز بتوظيف المتفوقين فى اسرع وقت 

* عدد ساعات التدريب 6 ساعات يوميا و 4 ايام في الاسبوع خلال 3 اسابيع 

عمليه اختيار الشباب الالتحاق بالمشروع تتم من خلال فرز استمارات الالتحاق وعمل مقابلات شخصيه مع الذين تنطبق عليهم المعاير الاتيه : 

1- الشباب من الجنسين من خريجي الجامعات والمعاهد العليا والمتوسطه والمدارس الفنيه 
2-العمر يتراوح بين 18-25 سنه 
3-الذكور يكونوا قد اتموا الخدمه العسكريه او تم الاعفاء 
4-متفرغ خلال فتره التدريب 
5- ليس لديه وظيفه ( لا يعمل ) . لان بنهايه التدريب سوف يتم التوظيف 

محتويات التدريب : 
كتابه السيره الذاتيه وعمل المقابله الشخصيه 
خارطه الطريق 
لماذا انا هنا /وكيف نتعلم 
الشخصيه والذكاء الوجداني 
التفكير العلمي والتعامل مع الاخرين وبناء الفريق 
صنع واتخاذ القرار 
إداره الوقت 
إداره الازمات وكيفيه مواجهتها وحل المشكلات والعمل تحت ضغط 
الثقه بالنفس 
العادات السبعه 
مجال التعامل مع الاطفال مرضي السرطان 
تعريف بمجال ذوي الاحتياجات الخاصه 
تعريفات بمجال المبيعات والتسويق وخدمه ما بعد البيع 
تعريف بدور المدرس المساعد 

وبعد التدريبات هتقوم المنحه بالمساعدة فى التوظيف المباشر او بعمل دورات وكورسات في مجالات متعدده وفي مراكز تدريب ذو اسم ومكانه 

مركز نيو هوريزون ( الخليج العربي للتدريب ) هيدرب سكرتيريه ومساعد اداري ومبيعات وتسويق عبر الهاتف وخدمه العملاء 
أكاديمه المحاسبين هتدرب محاسبه 
كارس للتدريب هتدرب العمل مع الاطفال وذوري الاحتياجات الخاصه 
أكاديمه محمد الصغير هتدرب التجميل والكوافير وبيع اداوات التجميل 

وبعد التدريبات هتقوم المنحه بتوظيفك في المجال اللي اتدربت فيه 


للاستعلام الرجاء الاتصال على :
(202)25167565 - (202)25168325 - 01271110959

او بزيارتنا على العنوان الاتى :

عمارة رقم 2/5 الشطر التاسع خلف بيتزا هت بشارع النصر - المعادى الجديدة

https://www.facebook.com/events/483632358341616/
====================================================
Arête Global is glad to announce that we do have a job as an accountantJob Position: Accountant - Part Timer

Accountant Job Purpose: Provides financial information to management by researching and analyzing accounting data; preparing reports.Accountant Job Duties:• Prepares asset, liability, and capital account entries by compiling and analyzing account information.• Documents financial transactions by entering account information.• Recommends financial actions by analyzing accounting options.• Summarizes current financial status by collecting information; preparing balance sheet, profit and loss statement, and other reports.• Substantiates financial transactions by auditing documents.• Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures.• Guides accounting clerical staff by coordinating activities and answering questions.• Reconciles financial discrepancies by collecting and analyzing account information.• Secures financial information by completing data base backups.• Maintains financial security by following internal controls.• Prepares payments by verifying documentation, and requesting disbursements.• Answers accounting procedure questions by researching and interpreting accounting policy and regulations.• Complies with federal, state, and local financial legal requirements by studying existing and new legislation, enforcing adherence to requirements, and advising management on needed actions.• Prepares special financial reports by collecting, analyzing, and summarizing account information and trends.• Maintains customer confidence and protects operations by keeping financial information confidential.• Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; participating in professional societies.• Accomplishes the result by performing the duty.• Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.Requirements:1) Graduate - Fresh2) Fluent English 3) Excellent communication Skills4) Working under pressure• Build Up your career and send your resume at: hr_egy@arete-global.com
=============================
Job Vacancy at Call center Arabic account required talented telesales and customer service, English level needed " Good" please send your CV for " samarali.1981@yahoo.com
===========================
Required lecturers in the fields of (Graphics- Multimedia-Managment-Accounting) Please send your CV to info@bokranow.com
=============================
Sales Representative & Customer Servicehttp://www.premieregypt.com/jobs/3129/Sales-Representative-&-Customer-Service===========================
Accounting & Finance Jobshttp://www.jobeex.com/jobs/10/Finance-and-Accounting/egypt/ 
===========================
Call Center Jobshttp://www.jobeex.com/jobs/13/Consumer-Services/egypt/ 
===========================
Customer Service Executive @ Global Service Delivery in Egypt is represented by HSBC Electronic Data Service Delivery (Egypt) S.A.E


Job Description
To continuously provide high quality processing service to achieve maximum customer satisfaction within the specified Service Level Agreements.
Responsible for relationship building and resolving customer queries and issues in a professional manner (where applicable).
Responsible for relationship building and account management while resolving customer inquiries in a professional manner.
Take ownership and initiative to complete necessary research and customer follow-up or direct the customer to the appropriate department for resolution.
Might be required to achieve individual sales goals.

Skills Required
Ability to speak and understand English.
Ability to write business letters and reports.
Good conversational skills to hold the attention of the customer on the telephone.
Ability to grasp a query quickly.
Ability to understand and interpret numeric data.
Minimum, basic computer knowledge.
Ability to build rapport with people.
Flexibility to work shifts 24/7 (for both males & females)

Business Area/Department
Contact Centre

Academic Qualifications
University Graduate

Years of Experience
0 - 2 Years of Experience

Type of Experience
Customer Service

Type of Opening
Full Time

Location
Cairo, Egypt

Global Service Delivery in Egypt is represented by HSBC Electronic Data Service Delivery (Egypt) S.A.E, which was established in January 2010 and commenced operations from March 2010.

دا رايط الوظيفه المنشوره للتقديم عليها

http://www.hsbcservicedelivery.com/jobdesc.aspx?jobid=601

و ده رابط الوظائف المتاحه فى البنك بشكل عام

http://www.hsbcservicedelivery.com/hotjobs.aspx?gsc=GSC_CAI

و بالتوفيق لكم جميعاً
=================================
مطلوب لكافيتيريا تحت التأسيس .. عدد 2 عامل كريب عدد 3 عمال مطبخ 2 كاشير 2 عمال ميني ماركت..مرتبات حتى 1200 حسب الخبرة للتواصل معتز حسين : 01111093900يرجى إرسال السيرة الذاتية إلىPureplanet@hotmail.com
==============================
BDO Esnad is glad to announce that we do have a job vacancy in a well known Telecommunication Multinational Company.

Job Position: Call Center Agent “UK Account “

Job Description:
... ... ...
...
...
...
-Handle British Customers inquires and complaints.
-Ensure customer delight and satisfaction.
-Log customer details on the CRM.
-Provide customer with accurate information and right solutions.
-Performs other duties as assigned by management

Requirements:
1) Graduates
2) Fluent English with Native accent
3) Excellent communication Skills
4) Flexible with shift basis (9 working hours rotational shifts 5 days a week. No overnight shifts, the last shift will ends at 10 PM)

Benefits:
1) Net salary 2,400 EGP
2) VPN
3) Meal Allowance
4) Social and medical insurance
5) Transportation is provided

• Build Up your career and send your resume at : Sara.khalil@bdoesnad.com

Notes:

o Sending your CV more than one time will lead to disqualify your C.V.
o A photo should be attached to the C.V.
o State in the e-mail subject : “UK Account”

BDO-Esnad HR/Recruitment Team
=================================


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق