الأحد، 9 ديسمبر 2012

وظائف متنوعه من 6 الى 8 ديسمبر



للمتابعه على الفيس بوك 





مطلوب فورا سكرتيره لشركه كبري بالمعادي
بمرتب 1500 جنيه ويفضل ان تجيد الانجليزي و الكمبيوتر
للتواصل : 01063086250
******************************

مطلوب مدخل بيانات لشركه تعمل في المجال الاعلامي
الشروط
لا يقل عدد الكلمات عن 35 كلمه/دقيقه
التفرغ
المؤهل / متوسط/عالي
اداء او تاجيل الخدمه العسكريه
مقر الشركه بالمهندسين
6 ش انس ابن مالك
ترسل السيره الذاتيه علي
hr@moheet.com
او الحضور لمقر الشركه من 11 صباحا ال 2 ظهرا يوميا عدا الجمعه
رقم الهاتف 0237620941
*******************************

Looking for entrepreneur support Staff, qualfs passionate about helping start-ups & hard worker,interested send CV 2 gepegypt@ecpegypt.com

***************************

Office Manager Experiences 5-10. HR Specalist Experience 3-5 HR Generalist Experiences 3-5 Senior Account Reievable Experience 3-5 Kindly send your CV to said.hafiz9090@yahoo.com
******************************

Looking for Egyptian Director of HK with experience in Hotels for an international school. Pls send your CV to: oasisdemaadi@yahoo.com
*******************************

شركة بالسادس من اكتوبر تطلب للعمل حديثةالتخرج مؤهل متوسط من سكان السادس من اكتوبر يرجى التفضل بارسال السيرةالذاتية على بريد اليكترونى iec35@hotmail.com معنونة ادارى والله ولى التوفيق

*********************

مطلوب سكرتيرة
- مطلوب فوراً ـ فتيات للعمل بشركة توريدات عمومية ـ بالمنيا شلبي ـ من 7 ص إلي 2 ظ ـ مرتب أساسي + حوافز ـ بحد أدني 1250ج ـ ت: 53364494-011
****************************

Sales and secretary -
Jop opportunity at a new limousine company located at Smoha, From 9 A.M to 5 P.M
Must be well educated female with sales talent,English of course.
Please send C.V TO glendalelemo@yahoo.com
Good luck

******************************

مطلوب تقنيون – لشركة ألومنيوم ـ فنيين ألوميتال ـ ذوى خبرة ـ براتب 1800 ج ـ أو دبلوم صناعى حديثى التخرج ـ للعمل بالمندرة ـ ت: ‌5931456 ـ 1664473-011 ـ 14157500-011
**********************************

لشركة توزيع مواد غذائية- للتوسع ـ شركة لتوزيع المواد الغذائية تطلب ـ سكرتيرة مؤهل عالى ـ خبرة بالسكرتارية والإدارة ـ بش 25 ـ طوسون ـ ت: ‌27791007-012
****************************************************

مطلوب موظف أو موظفة – مطلوب موظف أو موظفة ـ خبرة لشركة سفريات ـ تجيد الكمبيوتر والانجليزية ـ يرسل الـ C. V على: alnayrouz@yahoo.com ـ ت: ‌27705774-012
*************************************************

مطلوب ( من الجنسين ) لمشروعات صغيرة بالمنزل ( لعمل اسطمبات وتحف و أنتيكات ) ـ لا يشترط التفرغ أو الخبرة أو السن ـ بسموحة18 ش ذكي رجب أمام كوبري الإبراهيمية برج هاي كلاس 1 ـ بالدور الاول ـ الأتصال من 12 ظ لـ 3 م ـ ت: ‌20087969-012 ـ 53653547-011
**********************************

مطلوب افراد امن – مطلوب أفراد أمن للعمل 12 ساعة ـ مرتبات مجزية + تأمينات ـ ت: ‌29768383-012 ـ 01664252-010 ـ 5379944
**********************************

شركة رائدة في مجال المقاولات العمومية و الاستثمار العقاري تعلن عن حاجتها الي الوظائف التالية :-
- مدير مبيعات ( خبرة من 5 – 10 سنوات )
- مسئول مبيعات ( خبرة لا تقل عن سنتين ) 
- مهندس معماري مكتب فني ( خبرة من 3 – 5 سنوات )
- مهندس تنفيذ إنشائي أو معماري ( خبرة 5 سنوات )
- مهندس كهرباء تنفيذ ( خبرة من 3 – 5 سنوات )
- مشرف معماري او انشائي للمواقع ( خبرة 5 س
نوات )
- سكرتيرة ( خبرة لا تقل عن سنتين تجيد الكمبيوتر و اللغة الانجليزية )
ت : 26241585
ترسل السيرة الذاتية مع صورة حديثة artcityteam@gmail.com

*********************************************

مطلوب فورا فى مصنع مواسير فى 6 اكتوبر فنين يعملو على مكن سحب البلاستيك + سائقين اولى وثانية + مدرين مبيعات ومشرفين ومندوبين 
الرجاء الاتصال على 01006058395 / اوارسال اسيرة الزاتية على redahr.hr@gmail.com

********************************************

مطلوب مهندسين مدنى و عمارة و كهرباء (خبرة و بدون )(تصميم و تنفيذ)
للشركة الهندسية السويسرية
ترسل السيرة الذاتية باللغة العربية والانجليزية
عنوان الرسالة
(الشعبة و التخصص) _ عام التخرج _ التقدير العام
ولن يلتفت لما خلاف ذلك
سيتم التفضيل بناء على المهارات المذكورة في السيرة الذاتية و ليس التقدير
بعد ذلك سيتم الاتصال لتحديد موعد المقابلة و موعد استلام العمل
ترسل السيرة الذاتية على
ENG_HR_CV@YAHOO.COM

**********************************************

مطلوب فتاة للعمل ك مدخلة بيانات بمكتب تصميم مواقع بالهرم الشروط
اجادة التعامل مع برامج الاوفس
خريجة تجارة او اداب القاهرة دفعة حديثة
من سكان الهرم وفيصل
الرغبة فى التعلم والعمل تحت ضغط للاستفسار والتقديم يرجى الاتصال على الرقم التالى
01002828204

***********************************************

مطلوب فورآ محاسب ضرائب وتامينات ذو خبرة او حديثى التخرج للعمل بشركة الخربوطلى
3 ايام فى الاسبوع للاستعلام
المقابلة يوميا من الساعة 11ص حتى 4 عصرا
العنوان: الجيزة – مدينة 6 أكتوبرالحي الثاني – عمارة لؤلؤة أكتوبر أمام
التوحيد والنور – الدور الثالث – أسفل جريدة الرحمة
للاستفسار من الساعه 11 صباحا حتى 5 مساءا على رقم التليفون التالى 01111248417 وكذلك 01201050105
nourelkharbotly@gmail.com

**************************************************

A safety officer is urgently needed for a leading drilling company. Basic requirements: -Bachelor of engineering, science or any discipline. – A wide experience in drilling field. -Having previous working experience on OFFSHORE rigs is A MUST. For interested candidates, kindly send your CV to sarah.saleh@advansys.me with the job title stated in mail subject line (Offshore Safety Officer)
**************************************************

Required a Techno functional Consultant in EAM/ Projects/ Service Contract. Send your CV at :mabed_bestawy@yahoo.com
**************************************************

Urgently Admin Assistant for trading Com. located Nasr City English & MS Office Presentable CV & Recent photo mrs.lina.s@gmail.com
**************************************************


ملتقى التوظيف الاول تحت رعاية القوات المسلحة
ملتقى التوظيف الاول تحت رعاية القوات المسلحة مع كبرى الشركات تحت سقف واحد
تنضم شركة دواجن الوطنية لملتقى التوظيف الاول الذى تنظمه القوات المسلحه يومى 12,13 ديسمبر 2012 بنادى بانوراما حرب الكتوبر - بجوار بانوراما حرب اكتوبر - شارع صلاح سالم من الساعة 10 ص : 4 م .
وبها مجموعة من الشركات الكبيرة مثل:
- مجموعة دواجن الوطنية
- مجموعة امريكانا
- مجموعة القاهرة للدواجن
- أولاد رجب
- كوك دور
- أفكو
- Spinneys
- كوكى
- راديو شاك
- يونيفرسال

***************************************************
A network Administrator Required For Aboughaly Motors Co. to administrate the internal network (Manage DSL Lines, Routers, VPNs,...). Provides Support for development Machines running on(Windows, Mac OSX). Monitor production servers and upgrads (Windows Server, Redhat). Database administration tasks. CCNA is a must.
Qulifications: BSc in Computer Scince or Engineering (or Equvalant knowledge), Fresh Graduate 0-1 years Experince. Knowledge of the following is a plus (Linux Redhat, MCITP) is a plus, Very Good in English.
Salary: Starting 2000 LE

Mowagieh@aboughalymotors.com

*********************************

1-Ex. Secretary ( Project Coordinator ) needed to the CEO in the multinational Group com located in Misr El-Gedida, Fluent English, Excellent pc skills ( Must ) , social level ,active female ,minimum 4 years exp with the admin / management .salary from 5000 to 7000
2-Translator needed in the Legal Consulting Law Firm Office located in Down town , fluent English, Excellent pc skills, Active Male Or Female , experience from 4 to 6 years with the same post , salary from 3500 to 5000
3-Technical office manager needed in the furniture com located in Misr El-Gedida , English / Com skills with all drawing tools, minimum 3 years with the same post / management ( send your portfolio ) salary 5000
Recent photo / post required to :
m.gamal@premieregypt.com

********************************

Job Title : Project Based English InstructorLanguages : * Excellent command of written and spoken English.Country : EgyptJob Category : EducationJob Type : Temporary
Description : Teaching the Berlitz English proficiency levels to university students after obtaining Berlitz training program.Qualifications : *B.A. or B.SC. in any discipline. *Senior Year Students are encouraged to apply. *Lan

guage school graduates. *Fluency in the English Language is a must. *Experience is not a must. *Work Locations are Ain Shams University, Cairo University, Helwan University, Alexandria University, Mansoura University and Assuit UniversityGender : AnyExperience : 0 – New Graduate Years.Other Skills : *Self Motivated, Hard worker, Flexible, high presentation & communication skills.Salary (L.E.) : 1500 - 2500Comments : Please write on the subject line of the email " Project Based English Instructor" and the desired work location.Job Contact Person : Maram FouadJob Contact E-mail : hiring@berlitzegypt.com"

***********************************

Administrative Assistant ( AUC )

Years of Experience 3 years

Education Level Bachelor

Gender Any

Job Description-Administrative Assistant, Maintenance Office Schedules appointments, arranges meetings and schedules use of conference room. Maintains and checks records. Monitors all maintenance contracts/agreement. Interacts with other departments, administrative officials and administrative personnel. Follow up all the invoices related to the Maintenance department with the Accounting department. Coordinates collection and preparation of operating reports, such as time-and-attendance records, terminations, new hires, transfers, budget expenditures and statistical records of performance data. Makes decisions within the framework of departmental policies; considerable verbal ability. Analyzes unit operating practices, such as record keeping systems, forms control, suggestion systems, personnel and budgetary requirements, and performance standards to create new systems or revise established procedures. Prepares reports including conclusions and recommendations for solution of administrative problems. Assists Director in preparing operational and project budgets for all maintenance work. Coordinates with other divisions of the department in creating a unified public image and the most efficient provision of services. Screens incoming correspondence or calls as requested or required, and refers to appropriate staff. Reads, edits and corrects typed workshops materials. Studies methods of improving work measurements or performance standards.

Job Qualification-Minimum education requirement: •Bachelor’s degree in a relevant field. •Diploma degree and/or successful completion of training towards licenser/certification in various areas of construction trades and maintenance practices are preferred. Experience: Job related experience with increasing level of responsibility. -

Other Skills•Excellent communication /customer service skills •Computer skills •Excellent administration skills •Speedy and accurate typing •Previous SAP experience is an asset •Ability to prioritize and work under pressure

Please Write Subject of Message ( Administrative Assistant ( AUC ) hr2@aucegypt.edu


***********************************

Sales Executive needed - 2-4 years experience in training salesE-mail to jobs@green-lighteg.com, subject Sales Executive

***********************************

English Trainer - Part time - needed - 2-4 years experience in academic teachingE-mail to career@ask-training.com, subject English Trainer


************************************

مطلوب مدخلي بيانات بالمدن التالية : بورسعيد - البحر الاحمر - بني سويف - الاقصر - بنها1- أن يكون حاصلا مؤهل مناسب ويفضل مؤهل عالي2- سرعة مناسبة في الكتابة على الكمبيوتر .3- إجادة استخدام الانترنت إجادة تامة .4- إجادة اللغة الانجليزية .
5- التفرغ التام .6- يفضل أن يكون المتقدم من الذكور7 يعمل تحت ضغط ولاوقات طويلةيكون مسنعدا لحضور الدورات التدريبية بالقاهرةترسل السيرة الذاتية باللغة العربية وبها بيانات الاتصال + المبلغ المتوقع للعمل شهرياًملحوظة : حرصا على وقتكم وخاصة لمن سيتقدمون من خارج القاهرة لن ينظر للسير الذاتية التي لا يحدد صاحبها الراتب المتوقع للعمل .

أرسل سيرتك الذاتيةmohnoor@mohnoor.com

*********************************

Urgently needed for a leading company at automotive field: Reception EngineerEducation: Faculty of Engineering Gender: Only FemalesSkills: Very good commands in communication skills.If you are interested kindly send your C.V on HR@cig-egypt.comPlease write job title in the job subject, any E-mail without subject will be rejected.


********************************

Urgently required:Content Writer

Fluent English WritingFluent Arabic Writing
Candidate will work within the marketing department to produce All marketing collateral, All materials will be for online & offline purposes, (brochures, flyers, newsletters, Press releases, blogs, whitepapers, e-brochures, e-mailers,...)

Send Your Resume entitled "Content Writer" on: t1fa@live.comPreferably attach sample of your relevant work in both languagesApplication deadline is: 11/12/2012

Ahmed Atef
www.naseej.com---------------------------------------------------

*********************************

Sales Agents for IMMEDIATE hire! (Amazing Compensations!)

JUMIA, the leading e-commerce company in Egypt is looking for a talented Sales Agents with the follow
ing requirements:

· Fresh Graduates or Maximum 1 year experience· Males & Females required· The ability to work under pressure.

If you're interested, don't hesitate to send us your c.v and samples of your work at karim.ahmed@eg.jumia.com with the subject "Sales Agents"


*********************************

A Multinational Company based in Six of October city (FMCG Sector), seeking for a Sales Executive caliber.

Required Qualifications: 

. Presentable 
. Fluent English . Male . Age: From 23 up to 29 years old . 6 of October residence – MUST . Presentation Skills . Two years experience in a similar position . Hard Worker . Computer Skills 

Salary: up to 8,000 L.E 

Days Off: Friday & Saturday 

Benefits: 

. Medical Insurance . Profit Share . Attractive Commission Scheme . Transportation Allowance (1,300 L.E) . Mobile Allowance (700 L.E) 

Contacts: Mr. Wessam EL-Mekkawy Mobile: 0100 – 120 20 22 Email: Wmekkawy@ArcherEgypt.com

*********************************

Dear candidates,we decided to make An open day interview at Mate way Group on the 09th & 20th of Dec. We have vacancies for Tele- sales agent , So you are welcomed to Mate way Group starting from 11:00 am till 3 pm if you have the qualifications below :

- Fresh or Experience.- High Communication Skills.
- Negotiation Skills.- Very Good English.- Computer Skills.- Job Category: Sales Indoor - Gender: Male & Female - Location: Nasr City (From 10 to 6 pm) one day off- Salary Package: Fixed Salary + Com

Job Contact E-mail: mervat.mohsen@matewaygroup.comhttp://www.matewaygroup.com/

Note:• Dress: Casual.• Time line from 11:00 AM till 3 PM.• Address: 13 Omar Ebn El Khatab st, Ramo building in front of city star, Nacr City.For any inquiry about address you can call (02-230 550 56 & 02-230 550 57)

*******************************



مطلوب صيدلى حديث التخرج لصيدلية بزهراء مدينة نصر - شيفت مسائى ......للاتصال ت: - 24111125 - 24111012


********************************


For those who still interested for the "Technical Support Advisor" Vacancy & mis
sed the chance... please read the following post:

Last Chance is extended… 

Walk In Interviews for Immediate Hiring / (Technical support Advisors) for a multinational call center in Maadi.Sunday, December 9-2012 - 9:00 AM until 5:00 PM

*Qualifications :

1.University graduates2.FLUENT English3.V.Good Computer4.Age from 21-285.Gender :MALES ONLY 

*Job Requirements:

• Strong business awareness and understanding of IT/Networking industry and relevant country of support a MUST• Strong network background (CCNA or N+ certificates are preferable)• Systems Knowledge and PC Skills• Excellent Communication skills• FlexiblePlease visit us at the following address:35 A Saray Elmaadi tower -Cornish Elmaadi beside Nile badrawy hospital and above elmasreya lelsayaraat show room" – 2nd floor - IMI Company


************************************


Job Hunting and Interview Skillsمنحة مدعمة بنسبة 90%

1)كيفية الحصول علي مقابلة عمل2) كيفية الاستعداد الجيد للمقابلة ثقافيا
3) كيفية كتابة سيرة ذاتية جذابة4) كيفية الظهور في مقابلة العمل4) تعلم كيف تسأل وتجيب أكثر من 100 سؤال متوقع بالانجليزية والعربيةتساعدك هذه الدورة علي- اجتياز أي مقابلة عمل باللغتين العربية والانجليزية- توضع أسئلة متوقعة لمقابلة العمل حسبالوظيفة الخاصة بك

مدعمة بنسبة 90%يتحمل الدارس 10% فقط 


مدربين معتمدين دولياالتدريب معتمد دوليا المادة العلمية مجاناشهادات معتمدة مجاناًبادر بحجز منحتك

Job Hunting (search) Course Outline:

1- Traditional Job Search2- Job Search Strategies3- Marketing Strategy1). Knowing the Product2). Knowing the Market3). The Person/job fit4- Job Analysis1). Position Requirements2). Employment opportunities5- Cover Letter and C.V1). Cover Letter Types: solicited and unsolicited2). Résumé/C.V6- The Job Interview

للاستعلام 01022204010- 01022204011- 01022204013-01022204015- 01022204017-




***********************************

كورس مهارات المقابلة الشخصية -بالتعاون مع Nuba EL Khair - نوبه الخير مع المدربه عبير عجمى 

الكورس هايكون يوم السبت 15/12/2012من الساعة 11 صباحا الي 2

المكان : جمعية قورته النبويه ( 6 شارع محمد فريد - عابدين)لو عايز تحضر معانا كل اللى عليك انك تملى الأستمارة :https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dExxeXJhcW91UXhCeG5MWlZvQWx6ZUE6MA#gid=0


MORE ABOUT THE EVENT : http://www.facebook.com/events/522715401086974/

*******************************

الملتقى التوظيفى الأول لشباب الخريجين



بنادى البانوراما - صلاح سالم بجوار بانوراما حرب أكتوبر


الملتقى التوظيفى الأول لشباب الخريجين والباحثين عن فرص عمل فى القطاع الخاص بنادى البانوراما خلال الفترة من 12- 13/12/2012 بحضور عدد (24) شركة قطاع خاص بعدد وظائف غير محدود يتجاوز "3000"وظيفة طبقاً لمتطلبات الشركات المشاركة فى الملتقى .

****************************


Human Resources Process Expert (vodafone)

Tasks:


Responsible to support the Global SSO Transformation Project of VodafonePlay a key role in HR transitionsParticipate in end2end process testing (SAP, HFM, interfaces, etc.)Lead small and medium sized projectsProvide trainings to financial shared service teams and local market key usersTaking a lead role in User Acceptance Test for the respective process area. Involved with defect resolution, Change Requests and report testing.Support the GLO process after go-live, by assessing the business impact of issues, tracking and following up on issues, assisting root cause analysis and resolution for selected issues.Able to explain complex technical and process details in terms that business partners understand


Requirements:

University or college degree preferably in FinanceEnd-to-end process knowledge in HRDetailed SAP technical knowledge and experience within the relevant module (background job tables, settings, etc.)Fluent EnglishProblem solving experience, i.e. root cause analysis, options identification and evaluationProactive attitudeStrong Excel knowledgeSophisticated presentation skillsExperience of writing procedural documentation - performing functional testing and the related documentation of this testingPerform testing role within tight deadlines within a strong team environmentExperience in project management or implementation is an advantage5+ years of relevant experienceLocation : VOCH Hungária krt. 40-44. Budapest 1087Job Type : Full-timeClosing Date : Ongoing


Apply Online :-


https://vodafone.taleo.net/careersection/2a/jobdetail.ftl?job=220640&lang=en&sns_id=facebook#.UL14tniE2Xc.facebook

****************************************
A new company located in Sheraton is seeking for: 1. Web designers 2. PHP developersJob Description:- Min. 1 year of experience.- Must be self-motivated, manage time effectively and work with minimal supervision.- Report on time and project tasks and status updates in a timely fashion.
- Achieve and carry out self-development objectives assigned.

Skills:- Must be excellent and fast in converting PSD files to HTML pages (slicing & coding).

- Has a good experience in system analysis.- Excellence experience in PHP.- Experience with CMS PHP frameworks (a key requirement) Design and create good database structures.- Experience in creating usable interfaces and front-end widgets for admin panels.- Excellence experience in JavaScript, Jquery, Ajax, CSS, XHTML.- Knowledge of HTML5/CSS3 .- Strong knowledge of web design guidelines and elements.- Make a validate SEO website with W3 validation.- Excellency in both written and spoken English language.

Interested candidates kindly send their updated CVs with links to samples of their previous work and mentioning the job title in the subject line and the expected salary to the following email: dndsolutionz@gmail.com

********************************

System Engineer: Enterprise Global Applications

Vodafone Egypt - Egypt


Job Description

Maintaining the availability of the applications and their hosted servers (on UNIX platform)Troubleshooting and fixing Oracle database related issues and dealing with different Oracle Database schemas.Executing standard requests for database operationsPerforming all possible technical troubleshooting steps to solve the problems and service requests.Managing all system components including Apache, Weblogic.Checking the data load problems between the application and the database by running some queries and checking some values in the Oracle databaseTroubleshooting and investigating issues in the Oracle Warehouse builder ETL tool.Providing technical and functional support to the local web administrators for adding or modifying the web contents (pages, portlets, and content items) which are mainly based on Apache.Troubleshooting & facilitating the Infrastructure and connectivity issues between different service application tiersParticipating on the application deployments which are based on weblogic application deployments.Participate in the service improvement and automation.Utilizing the existing team applications and tools (knowledge base, Documentation database, Handbook) to solve the incidentsDeals with the different application vendors and system integrators.Desired Skills & Experience

Qualification / Experience:Bachelor of computer science / engineering 3 / 4 years IT Support, system administration, web/software development experienceITIL Foundation background.· PC Knowledge:· Technical skills:· Personal skills:Business and Managerial skills:Working knowledge with client web browsers like Internet Explorer and Fire FoxWindows 2000, Windows XP support, Microsoft officeLinux/UNIX solid experienceOracle Database backgroundWebLogic AdministrationApache 2.2 experienceShell scripting (Bash, python)Software or Web development skills are plus.Dealing with subversion tool is a plus.Strong Troubleshooting and problem solving skillsStrong Conversational English skill both oral and writtenVery good analytical thinking skillsHandling multi-tasksUnderstanding of the communications web methodologiesGood communication skills specially in a multicultural environmentWorking under stress, Dynamic and Customer orientedDecision making skills



Apply Here :- 


http://www.linkedin.com/jobs?viewJob&jobId=4304531

**********************************

Maintenance Engineer for TEData 

Responsibilities:

To be responsible for all transmission maintenance.
To contact and deploy the Field Technician for any appropriate problems.To solve all tickets related to user ADSL ports.To modify and move transmission links for upgrade purpose.To escalate issue trouble tickets when appropriate utilizing escalation procedures.To perform any other duties requested by the Direct Manager.

Candidate Specification: (Specific Skills & Competencies required)Education: Bachelor Degree of Communication or Computer Engineering or Computer ScienceIdeal Experience/Exposure: From 0 to 3 years of relevant work experienceForeign Languages: Very Good in spoken and written English LanguageComputer Proficiency:- MS Office Application- Windows ApplicationTraining/Professional Certificates:- CCNA Certified

interested candidates, please send your update résumé to recruitment@tedata.net and make sure to reply maintaining the subject name

**********************************

PHP Developer/MySQL. free lancer or full timer is required - send ur cv to HR@texumegypt.comPHP Developer/MySQL.free lancer or full timer is required - send ur cv to HR@texumegypt.com

************************************

Suchen Sie nach einer angemessenen Arbeitsstelle in einem Call Center? Moechten Sie wenigstens 3500 LE netto Gehalt verdienen? Moechten Sie bei einem internationalen Unternehmen arbeiten?

Schicken Sie uns bitte Ihren Lebenslauf auf asmaa.khalil@bdoesnad.com und wir helfen Ihnen gerne dabei.

BDO Esnad Team!

********************************

FMCG Background - Commercial Representative - Cairo, EgyptIf you are interested:

1- Forward your Updated CV including recent personal photo. 2- Your current/Ex package & benefits earned.
3- ((Copy + Paste)) in your email subject the position you are applying for from the below list.4- Send over your CV for Screening to ‘’amr.samir@premieregypt.com 


FMCG Background - Commercial Representative - Cairo, EgyptReports to: Export Area Manager in Istanbul (who reports directly to the Export Manager)

Role overview: Represent the interests of the Co. in Turkey in the Egyptian market by creating brand visibility and growing the sales base progressively

Job Description: • Source for a suitable distributor if necessary, manage the relationships with the current distributor• Develop new business relationships, generate and negotiate new income for the organization to an agreed annual target • Present the organization to potential clients by utilizing various communication channels• Actively and successfully manage the sales process • Create and be accountable for all client proposals, quotations and any further documentation; develop systems for data management• Follow up the market and competition• Report regularly to the exports area manager in Istanbul

Job Requirements:• University degree from relevant disciplines such as sales, marketing, business administration, economics, etc.• 3-5 years of experience in FMCG sales, preferably in international companies• Ability to use MS Office• Valid driving license with a clean driving record• Fluency in written and spoken English • Egyptian nationality• Willingness to travel across and outside the country

********************************

We would like to announce that JOBMASTER is currently searching for English Teachers ( FEMALES ) To work for a Nursery with an attractive package in terms of salary and benefits. This job requires:

Fluency in English languageExperience From 1 to 2 Years.Females ONLY!!
So please if you're interested, send your CVs at: mshemeis@jobmastergroup.com

Subject line: English Teacher.

Kindly feel free to share this message with your friends or anyone you know that might be interested in this opportunity

*********************************

لشركة استيرادية لمستلزمات المعامل لفرعها الجديد بالدقي تطلب مشرفين ومندوبين وخدمة عملاء ( صيدلة . بيطري . علوم ) وسكرتارية . مهندسين صيانة ومندوبين توزيع بالقاهرة والمنصورة والزقازيق ت : 01014516862 – 01002173612


**********************************

Emirates Interview Experiences (TIPS & ADVISES) 

"I just had my interviews with Emirates Airline to work as cabin crew in Dubai, U.A.E. and in this post I am g
oing to share my first of many to come experiences, and this one is just about how I was able to succeed throughout the interview process to get to the final point, awaiting for the famous "GOLDEN CALL". Here are my advises to future candidates interested for this work opportunity. In this article I will explain exactly the procedures of the interviews, and share my secrets that led me to a positive outcome on making to the Final Interview and on possibily getting the job... Believe me, it’s worth it! Getting paid to travel the world while living "The Lifestyle"!!! Unbelievable.

WHEN WAS THE LAST TIME YOU REALLY LOOKED FORWARD TO GOING TO WORK?

...You can, by becoming one of our truly international cabin crew team.

You will be based in Dubai, a cosmopolitan city that has rapidly grown into a global tourism and commercial centre that offers something to everyone.

Award-winning Emirates Airline operates an ultra modern and fast growing fleet of wide bodied Airbus and Boeing long haul aircraft. Currently flying to over 100 destinations in Europe, the Middle East, the Far East, Asia , Africa , Australia, New Zealand and the Americas, we are proud of the service delivered by our multi-national team of over 130 nationalities; all trained to the highest standards.

Emirates is currently looking for exceptional people who would like to build a career and be part of it's rapidly growing business. Recruitment teams interviews candidates in many countries across the globe.

If you are interested in an 'International Lifestyle' with a difference and want to be a part of an award winning team you can apply online.

www.emiratesgroupcareers.com

Requirements:

-Minimum age 21 years at the time of application.-Minimum arm reach of 212cms (on tip toes), which will enable you to reach emergency equipment on all aircraft types.-Educated to at least high school level with strong problem solving skills.-Fluency in written/spoken English (fluency in another language is an asset).-Medically fit to meet aircrew requirements.-Have a positive attitude with the natural ability to provide excellent service working within a team environment, dealing with people from all cultures.

Interviews:

Open dayNo seat booking is required for these dates/Open Day eventsThere are many vacancies. Candidates are not competing with each other.The event is OPEN TO ALL interested people who meet the requirements.Be on time as the event starts at the time indicated above.Pay attention to dress code and documents needed below.Read and understand the requirements listed atwww.emiratesgroupcareers.comENGLISH MUST BE ADVANCED!

BEFORE THE OPEN DAY YOU MUST REGISTER YOURSELF AT: http://ekgrpapplications.emirates.com/Careersonlineapps/Common/ProfilePage.aspx

Dress code: Business AttireGentlemen - Suiet and tie with hair appropriately groomed.Ladies - A knee length skin coloured stockings/pantyhose. Hair should be up or tied back if length exceeds your shoulder.

What to bring to the Open Day:-Updated CV (Curriculum Vitae) > Now, on the CV, make it clear and un-cluttered, if you’ve had any previous customer service experience then this is a very good idea to have at the top of your resume. Remember, if you haven’t got any previous customer service experience it is not a problem, you’ll probably strike them with something else ! If they think they can train you in customer service they WILL DO IT !-6 Passport Size (4.5x3.5 cm) Photographs > business attire, neatly groomed, looking gorgeous, no scarfs, light make-up for women, non for men !and most importantly SMILE (even french citizens should smile on those Passport photos). A genuine smile will make the difference when your file is in that pile.-2 Full Sized (10×15 cm) Photographs in Business Attire > Suit, white shirt, tie and shoes for men / Knee length skirt or dress with skin coloured stockings (no scarf) for women. Those photographs will be presented a round table of judges back in Dubai as per the recruitment officer I had, so keep SMILING, give the best of you !-2 casual Full Sized (10×15 cm) Photographs > those photos must be of you in a natural setting, casually dressed, not smoking nor drinking. Alone is best, if you haven’t got any alone, then ones where the recruitment officer can recognize you.-2 Coloured Photocopies of your Passport-Photocopies of School Certificates-Photocopies of Parents Wedding and Birth Certificates-BLACK PEN

Open Day Details:Company presentation and videosQuestions and answersIt is expected to last around 3 to 5 hours depending on number of candidatesAll details will be explained during the event.The above events are open to ALL interested candidates.If you are successful, you will be invited to attend the next stage ASSESSMENT DAY, which will be in a different day.

Assessment DayThis event is for who passed the OPEN DAY, you will receive an email about your invitation to participate in this event. (Only invited Candidates may participate in the ASSESSMENT DAY).You will bring everything you brought to the Open Day.And follow the same requirements and advises for the Open Day.

Assessment Day Details:Welcoming SpeechCompany presentation and videosPersonal Questions InterviewGroup Discussion About Given TopicEnglish Test (If applicable)Personal Essay (It can be about you or a given topic, it needs an intro, body and conclusion...)Paperwork Handout and InformationOnline Personality Profile Test Directions (It will be sent to your personal email for you to complete it at home on your own.)And Scheduling of FINAL INTERVIEW

Final InterviewThis event is for who passed the ASSESSMENTS DAY, you will receive the answer at the same day of your Assessments Day Interview with the date and time of your FINAL INTERVIEW.You will bring everything you brought to the Open Day and Assessments Day.And follow the same requirements and advises for the Open Day and Assessments Day.You will need to have all the paperwork filled out correctlyYou will need to have all the photocopies and original documents in handsYou will need to have done an ONLINE PERSONALITY PROFILE TEST at home before coming to this Final Interview.

Final Interview Details: -The recruitments Agent will call you from the waiting lobby to a private office room. -She/He will ask you for all your paperwork. -Then she/he will start asking you this type of questions;Tell us about a time when you received a constructive criticism feedback from your boss in one of your previous jobs?From all of your previous jobs which one was the most challenging and why?Tell us about a day in which you had a very stressful day and how was it and what did you do to make it better and how did you handle it?Tell me about a difficult client you had and how did you solve his/hers problem?Describe a situation when you had a problem with a colleague at work and how was the outcome of this situation? How did you re-solve it?From your multi-cultural experience, what is the nationality that you would have more difficulty in dealing with the most and why? Or which one would you like it the most and why?Tell me a time where you had to make a decision for your colleagues at work?Tell me about the worst mistake of your life?Tell me about what does your manager/boss think of you?Tell me when your colleagues did not agree with your idea/decision?Tell me when you were apset of a complaint you had received?Tell me your biggest life achievement so far?Tell me what you know about Dubai?Tell me what you know about Emirates Airlines?Etc...

-Then she/he will ask you if you have any questions or anything to say?Answer: (If you have any questions you may ask Her/He…) Or just make sure to say thank you for the opportunity of this interview and for the recruiter’s time and attention with you. Make sure to leave them with a very positive close up, which will make a good impact in their decision! (Make sure to not plead them for the job, act professional and don’t ask them for their answer and opinion about the outcome of the interview).-Then last but not least, the recruiter will tell you in a very professional way that you will receive the answer of the outcome of your interview within 4-6 weeks via a phone call to the given numbers in your application. And then they will shake your hand and wish you GOOD LUCK!!!

Allrite, this is all I have to say, I truly hope it helps everybody!!! Please share this tips with your friends and leave a comment down below about it! If you have any questions or would like to get some more tips and advises about the interviews, please feel free to contact me! Take care, and good luck!!!

Now, I am just anxiously awaiting for the so called "GOLDEN CALL" from Emirates Airline with the great news that I succeeded my Final Interview and been hired!!! It's crazy, for some reason it feels like this is the most important call of my life, LOL, I feel so scared and excited at the same time and once I get this call I will seriously freak out! But in the meantime, much love and positivity for everyone out there that is also trying to get the job!!!"

http://www.cabincrew.com/forums/my-emirates-interview-experiences-tips-advises/178482/1

**************************************

Dear all,Needed urgently for a big company FOR (IT SERVICES) in fayoumEmployer: DATALINEZ Job Title : customer Service RepresentativeLanguage: good English, verbal / written communication
Location : fayoumDescription:Receiving complaining customers calls, Provide coordination between several service departments of the company to solve customer complaints, feedback with customer to ensure their satisfaction, Making reports about customer complaints and do periodically survey to ensure customer satisfaction, Provide best possible service to both external and internal customers to achieve the highest level of customer satisfaction , Participate in team day to day tasks, Attend training in both product knowledge and customer service and pre-selling skills.Qualifications: Bachelor's degree in business or related filedGender : maleExperience : 0- fresh graduateOther Skills : Knowledge of principles and practices of customer service and care Excellent computer skillsSalary (L.E.) : NegotiableComments: Work Location is in fayoum Kindly mention the job title Job Contact Info .: hr.datalinez@gmail.com
https://www.facebook.com/wazaaf.elfayoum


****************************************


Receptionist For Oro Egypt (LAZURDE)

Languages English must be fluent 


Description Receive, direct and relay telephone messages and fax messages Direct the First Nations Members and the general public to the appropriate staff memberPick up and deliver the mail Open and date stamp all general correspondence Maintain the general filing system and file all correspondence Maintain an adequate inventory of office suppliesRespond to public inquiries 

Provide word-processing and secretarial supportCoordinate the repair and maintenance of office equipment Answer all incoming calls and handle callers inquiries when ever possible Re-direct calls as appropriate and take adequate messages when required 

Qualifications Analytical and problem solving skills. Decision making skills. Effective verbal and listening communications skills Computer skills including the ability to spreadsheet and word processing programs at a highly proficient level Time management skills Gender FemaleExperience 1 - 2 Years. Salary (L.E.) Negotiable Job Contact Info. hr@lazurdegypt.com

***************************************

IT Help Desk For Hamza Bros. Supplying

Description
1. Maintains an updated inventory of hardware, software and usage license.
2. Keeps abreast with required software updates.

3. Trains staff on application usage.
4. Implementing , Configuring and troubleshooting software to ensure the Systems functionality.
5. Maintaining and troubleshooting systems related problems.
6. Provide operator documentation, procedures, and technical assistance.
7. Implement & Follow up Backup Strategy.

Qualifications
University degree, 1year experience, Excellent communication skills, , Problem solver, presentable.

Gender Male

Experience 1 - 2 Years.

Compensations Incentives, Medical Insurance, Social Insurance.

Salary (L.E.) Negotiable

Job Contact Info. career@hamzagroup.net



************************************




عاجل جدا|مطلوب شباب لشغل الوظائف الاتية بجمعية رسالة فرع المقطم:1.مسئول نشاط معارض الملابس2.مسئول نشاط القوافل الداخلية

الشروط: مؤهل عالى وحديثى التخرج،يفضل قرب السكن من المناطق المحيطة للمقطم،حسن الخلق
المواعيد: من الساعة 2 الى الساعة 8 ترسل السى فى على الاميل resala.careers@yahoo.com ويكتب فى الموضوع او subject كود الوظيفة "معارض،مقطم" او "قوافل،مقطم"

*********************************

وزارة الـدفــاعإدارة نوادى وفنادق ضباط ق.مفـــــرع الأنشـــــطة* فى إطار تعاون إدارة نوادى وفنادق ضباط ق.م مع شركات القطاع الخاص فى توفير فرص عمل لشباب الخريجين من الجنسين .من أبناء رجال ق.م (ضباط / د.أ/مدنيين)
* يسر إدارة نوادى وفنادق ضباط ق.م أقامة الملتقى التوظيفى الأول لشباب الخريجين والباحثين عن فرص عمل فى القطاع الخاص بنادى البانوراما خلال الفترة من 12- 13/12/2012 بحضور عدد (24) شركة قطاع خاص بعدد وظائف غير محدود يتجاوز "3000"وظيفة طبقاً لمتطلبات الشركات المشاركة فى الملتقى .

* للاستفسارات يتم الاتصال على الارقام الأتية 

:-01067791563/01062572276

* 01008614431/0100265696

* 01017778000/01017773000/022629909

هتروح عند فندق النصر فى شارع الطيران وهتاخد الاستمارات الاربعه دول رسمهم5 جنيهات وهما فاتحيين من 10 لحد 3 العصر والملتقى هيكون يوم الاثنين والثلائاء جمب بانورما أكتوبر مش فاكر قالى فين وهيكون فى هناك الانتر فيو وممثلين الشركات ومسموح لكل فرد تقديم ل 3 وظائف فقط

TO KNOW ABOUT ALL THE COMPANIES AND JOB VACANCIES, PLEASE CHECK THIS LINK:

http://word.office.live.com/wv/WordView.aspx?FBsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdownload%2Ffile_preview.php%3Fid%3D140948312722839%26metadata&access_token=100001465390313%3AAVKcEi6JX-C9Uu1W-08TfeXNFGLjwtB39YocxRgufnFWjg&title=%D9%83%D8%AA%D9%8A%D8%A8+%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%B8%D8%A7%D8%A6%D9%81+%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D8%A7%D8%AA+%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D9%84%D8%AD%D8%A9.doc


**********************************

Customer Service RepresentativeEcco Outsourcing Company immediately requires candidates for a MULTINATIONAL company to fill in the below position:-

* Customer Service Representative:- Very Good command of English
- 27 Years old Maximum.- Only MALES are required- Very good communication skills.- Shift bases, 2 days offCome to ECCO Outsourcing. 29, Imtedad Ramsis Commercial professional Association every day from 9:00 a.m. till 5:00 p.m. and ask about: Ismail Fawaz or just Send your C.V to: ismael.fawaz@eccooutsourcing.com, write in the Subject: Customer Service Representative

********************************
Urgent needed for an international insurance company

position :- telesales agent 

location :- maadi 
salary :- will get 1000 LE + comm

for interested candidates please send your CV on n.nawar@thc-eg.com

*-**************************

مطلوب مصممين جرافيك خبرة في مجال طباعة اللافتات الاعلانية يشترط خبرة لا تقل عن سنتين براتب من 1500 إلي 1800 ج

ت: 22554447 - 01277744439

****************************


مطلوب للعمل بمصنع بمدينة العبور عدد موظفين بمختلف الوظائف كالتالى:

مطلوب بنت للعمل فى ادارة المشتريات مديرة لوجيستيك ( تخليص جمركى - شحن - تصدير ) للعمل فى المكتب الرئيسى فى مساكن شيراتون خبرة لا تقل عن 2 سنة

لإرسال السيرة الذاتية على: hrd.recruitmant@gcf.com.eg

*****************************

JOB OPPORTUNITIES

Medical Company seeking candidates for the below positions:
- Secretary. ( Ref 101 ) Msrjobs.com
- Sales Rep. ( Ref 102 ) Msrjobs.com

- Sales Supervisor ( Ref. 103 ) Msrjobs.com
Send your CV with a recent photo mentioning the job reference to:
medcv2012@gmail.com
Job Code: Msrjobs.com

********************************

فندق بالعين السخنة يطلب
*مديرمطعم – ويتر- كابتن
*موظفى اشراف داخلى
*موظفى مبيعات
*امين مخازن
*كاشير
*مشرف حمام سباحة- منقذ
*موظفى استقبال
بخبرة وبدون خبرة
برجاء ارسال السيرة الذاتية على: info@romancehotel.com
تليفون /3/2 /27038661

*********************************

مطلوب لتوكيل ملابس عالمي
بالقاهرة والاسكندرية  مديرين ومساعدين وفريق مبيعات ومحاسب مخازن
ت : 01068841666
hr@fftstores.com

**********************************

مطلوب مهندسات ديكور خريجات فنون جملية حديثات التخرج 
ت: 01002141266 / 01000062949

********************************

مصنع الكترونيات بالعبور يطلب مشرفين مخازن . فنيين خط إنتاج تليفزيون بمرتبات وحوافز مغرية
ت: 46105262 – 46105365

*****************************

مطلوب لدار أيتام
1- مشرفات مؤهل جامعي فوق سن الأربعين
2- مدرسين إنجليزية وتربية فنية
3- مدربين لياقة بدنية
مرتبات مجزية
ت: 01009814647 – 01024856645
samar.seif5@gmail.com

*********************************

مطلوب أطباء جميع التخصصات لمركز طبي بالأميرية
ت: 01145099134 – 01140214748

*********************************

مصنع بسكويت
بالسادس من أكتوبر يطلب للتعيين :
1- مؤهلات متوسطة حديث التخرج
2- مهندسين إنتاج من الجنسين حديث التخرج صناعات غذائية
3- محاسب مالي خبرة 3 سنوات
بمرتبات مجزية للمقابلة 6 أكتوبر المنطقة الصناعية الثالثة شارع حماده إمام القطعة 208
ت 38310311 – 01282638222

*****************************

مطلوب لشركة صناعية كبرى
في مجال المنتجات الحديدية
تطلب للتعيين بمصنعها ب أكتوبر
1- فنيين صيانة ميكانيكية . خبرة بالميكانيكا العامة وصناديق التروس وعلى دراية بدوائر الهيدروليك .
2- فنيين صيانة كهربائية . خبرة بصيانة لوحات كهرباء التحكم الآلي للأوناش العلوية ودوائر التحكم بالمكابس والمقصات وعلى دراية بالتعامل مع PLC
شروط عامة :
1- الحصول على دبلوم فني صناعي
2- الخبرة من 3- 5 سنوات
3- السن لا يزيد عن 35 سنة

ترسل الطلبات خلال عشرة أيام من تاريخه على صندوق بريد 60203 أو على الفاكس رقم 38343681

********************************************

مطلوب لشركة تعمل في مجال توريد الكتب بمرتب مجزي منسق و ناشرين يشترط الخبرة في تنفيذ الطلبات والتفاوض وقدرة عاليه على التنظيم
تليفون : 35712065
فاكس : 35713161
ترسل السيرة الذاتية على :
aas.jobs@hotmail.com

**********************************************

شركة عصائر كبرى
تطلب
مندوبين مبيعات خبرة
يفضل المؤهل العالي وإجادة القيادة
ت : 0106553640 – 01065536408 – 01022243470

*********************************************

MIG تطلب تلي سيلز
ت : 01211003431 – 37615819

***************************************

مطلوب لشركة مقاولات محاسب خبرة لا تقل عن 3 سنوات في شركات المقاولات
لارسال C.V
mostafaamin@tasneem-co.com

*****************************************

مطلوب لشركة صناعية بـ 6 أكتوبر
مهندس ميكانيكا إنتاج خبرة سنتين في عمل الرسومات والتصميمات
فنيين ومساعدين خراطة , فريزة , برادة 
joasp14@yahoo.com

****************************************

شركة سالمينا ترافيل
تطلب مديرين وموظفين سياحة دينية وداخلية وخارجية وحجز تذاكر طيران خبرة
11 ش عمر بن الخطاب م. الجديدة
ت: 26434730

***************************************

مطلوب لستنر أسنان مرموق الوظائف التالية :
1- كول سنتر إناث
2- أخصائي موارد بشرية
3- أطباء أسنان ماجستير
بمرتبات مجزية ويفضل سكان مدينة نصر وضواحيها
ت : 01117339161

******************************************

لقد فتحت جريدة واصل للدعايا والاعلان عن قبول عدد كبير جدا من الموزعيين للعمل طوال ايام الاسبوع او ايام محددة فى الاسبوع بمرتب لا يقل عن 500 تبعا لعدد الايام التى يقوم الموزع بالعمل فيها يتزايد مرتبة تبعا لزيادة عدد ايامة العمل من الساعة ال6ص حتى الواحدة صباحة كحد اقصى يتطلب العمل :-
1-قوة بدنية .
2-العمل تحت ضغط .
الجر اليومى 40 جنية والعمل على حسب ايام الموزع التى يستطيع العمل فيها
ومن مميزات الجريدة :-
1-الزيادة المادية .
2-العمل تحت اسم كبير وهو اسم شركة واصل للدعايا الاعلانية .
3-فرص كبيرة جدا جدا جدا للترقى والوصول لمناصب ادارية.
على من يجد نفسه مؤهلا لذلك الاتصال بأى من الارقام الاتية :-
01141714657 أ/حسام نبيل.
01008282265
01113491519

*************************************************

شركة السيف سيرفيس للامن والحراسة مطلوب أفراد أمن للعمل بمواقع الشركة (القرية الذكيه ، أسكندرية ، 6 اكتوبر ، وسط البلد – مدينة نصر . جسر السويس . مصر الجديدة . الجيزة. الهرم . الحرافين . شبرا . العجوزة ، ومواقع اخرى ) بمرتبات مجزية + تأمينات + اقامة للمغتربين .وأيضا يوجد شيفت 8 ساعات في مدينة نصر قرب نادي مدينة نصر الحضور بأصول الاوراق . واستلم العمل فورا ت/01123198337_01221398893_37806980


*************************************


مركز مميز للغات والكمبيوتر ومعتمد لتدريب وامتحانات الICDL بالهرم يطلب :
1- مدير لقسم اللغات
2- مدير لقسم الكمبيوتر
3- مندوبين مبيعات لتسويق الكورسات خبرة لا تقل عن 3 سنوات
ترسل السيرة الذاتية على :schools2009@gmail.com

**************************************

شركة سكاي نت للبريد السريع تطلب للتعين
موزعين/قادة مجموعات/مديري فروع/مراقبي جودة/أفراد امن
خبرة وبدون للقاهرة وجميع المحافظات ومراكزها
ترسل السيرة الذاتيى ع البريد الاتي:
hr-adv@skynetegypt.com

*********************************

computer shop مطلوب للتعين
أولاً: مهندسين وفنيين أجهزة لاب توب وكمبيوتر (خبرة ف اصلاح بورد الكمبيوتر واللاب توب)
ثانياً: مهندسين وفنيين اجهزة الكتروني (خبرة ف اصلاح الكاسيت-الامبلفير-التليفوانات- DVD- LCD)
{يشترط خبرة لا تقل عن 3 سنوات}
79ش مصدق,الدقي,الجيزة
cveng@computershopegypt.com

********************************

مطلوب لشركة استثمارات عقاريه بالتجمع
- سكرتيره تنفيذيه مؤهل عالى – موظف تسويق مؤهل عالى – يجيدان العمل على الكومبيوتر – يشترط الجديه وحسن المظهر ويفضل ساكنى المناطق القريبه – مرتبات وحوافز ومكافأت – على استعداد لبدء العمل فورا – على المهتمين توضيح المرتب المطلوب
– ترسل البيانات على الايميل التالى
****************************************

تطلب شركة شرق البحر المتوسط للملاحة والخدمات الدولية ” مندوب تحصيلات ” مؤهل فوق متوسط او مؤهل عالي -
مظهر جيد – من سكان محافظة القاهره وضواحيها
… للاستعلام يرجي ارسال السيره الذاتية علي hr@eastmedegypt.com
او الاتصال برقم 01206367333
*****************************************

مطلوب عدد2 سيكرتيرة للعمل ضمن فريق شركة الفا للأستثمار العقارى يفضل الخبرة وحسن المظهر وسكان الهرم وفيصل
رقم الجوال 01009800115
*************************

Urgently required Males and Females Sales agents for computer company

• Secretary
• Qualifications:
NATIVE English is a must.
Excellent communication and presentation skills
Good computer skills
If interest sends your cv: hr@eiccomputer.net
*****************************

مطلوب عدة موظفين / موظفات بالتخصصات التالية وذلك للعمل مع شركه يور هوست حسب الشروط التاليه .

العمل مع يور هوست عن بعد او فى مقر الشركه .

العمل مع شركه يور هوست والتفرغ التام .

توقيع عقد موثق بين الطرفين .

التقدم للجادين فقط وحسب الشروط والتخصصات التي بالاسفل :

================================================

محترف تصميم يجيد التعامل مع كافه انواع برامج التصميم .
يوجد لديه ذوق عالى فى التصميم .

مطلوب محترف احتراف تام بالتقطيع والتركيب بسرعه وسلاسة واتقان من تقطيع ملف الـ psd الى تركيبه بشكل استايل او ثيمز او قالب .

مطلوب دعم فني يكون لديه جميع الخبرات فى السكربتات وقواعد البيانات والمنتديات .

مسوقين ومندوبين مبيعات خبرة في نفس المجال .

موظفين خدمات العملاء خبرة في التعامل مع العملاء وتقديم الدعم الفني والرد على استفسارات العملاء .

مطلوب مبرمج PHP + جافا سكربت .

مطلوب محترف (فني إدارة سيرفرات لينكس + ويندوز ) .

================================================
لابد ان يكون لديك الخبره سنتين فى المجال .

القدرة على بناء العلاقات مع العملاء والتواصل المستمر وفهم آلية العمل وتوضيحها للعميل .
الحرص على زيادة دخل الشركة وزيادة عدد المبيعات باستمرار .
السرعة والمهارة بتنفيذ الطلبات والإنجاز أثناء العمل .
لمن يجد في نفسه القدرة على تحمل المسؤولية والعمل الجاد والمتقن فليرسل لنا نماذج من أعماله
مع سيرته الشخصية واذا وافقت الشروط فسيتم الاتصال بك للتنسيق بإذن الله .

برجاء ارسال فى عنوان الرساله ( وظيفه دعم فني او مبرمج او مندوب مبيعات .. ألخ )
الايميل ( بريد فقط ) : Job @Ur-h.Com
رابط الشركه : www.ur-h.com
رقم الجوال 00201009776647





**********************************


مطلوب لمطعم كبير بالمعادى عدد 2 بنات للعمل داخل المطعم الفترة الصباحية بمرتب مغرى
العمل من الساعة 7.5 الى 4.00 مساء
اجازة يوم فى الاسبوع
للاتصال : ا/ عمـرو
01024086313
***************************************

مطلوب موظفة حسابات لشركة سياحه كبرى لا يشترط الخبره ولكن يفضل قرب السكن من مدينة نصر
***********************************

مطلوب مساعد لمهندس ديكور ذو خبره السن لا يزيد عن35سنة

للاستعلام اتصل على 01289718484

******************************


شركه طيار للسياحة تطلب مترجم لغه انجليزية على وجه السرعه مرتب مجزى حوافز مكافات تامين اجتماعى تامين صحى الراتب يبدا من 3000 جنية
رقم الجوال 01009329060
رقم الهاتف 0119329060
******************************************

مطلوب ضروري جدا مسوق الكتروني
خبره بجميع طرق التسويق الالكتروني
يشترط السكن قرب مصر الجديده
ارسل الcv علي:mahmoud_salah90@hotmail.com
يراعي كتابه اسم الوظيفه في خانه الموضوع
***********************************

شركة لوتس سوفت للبرمجيات – القاهرة – مصر
مطلوب مبرمج خبرة تامة (SQL SERVER2000) + VB6) خبرة وحديثى التخرج ويفضل خريجى تجارة او حاسبات ومعلومات

Tel/Fax:02/23657168-02/23659564- 02/25314883
Mob: 01282222095
Email:Lotus_soft@hotmail.com
Lotus1_soft@yahoo.com
****************************************

وظائف بشركة تصدير ملابس,
- مهندسين ومشرفين جودة
- مخططين
- محاسبين
- اى تى
- مدير قسم عينات
- سكرتيرة
- مسئولين ومشرفين
- مندوبى مشتريات
ت: 0106351113
*****************************************

مطلوب محامى او محامية تحت التمرين لمكتب محاماة بمدينة نصر
مكتب 68 عمارات اطلس الحى العاشر مدينة نصر
موبيل 01221520067
**************************************

مطلوب مدرسين لغه انجليزيه حاصلين علي ليسانس لغه انجليزيه للعمل بحضانه لغات ذوخبره او بدون خبره .
للمصريين .راتبهم يبدأ من 1000جنيه _1500جنيه
الامريكي . راتبهم يبدأ من 1500جنيه _2000جنيه
مواعيد العمل من الساعه 9صباحا _5مساء والاجازه .الخميس والجمعه
للاستفسار يرجي الاتصال بالارقام التاليه .01153047701 أو22629494
**************************************

شركة روتانا تطلب موظفى خدمة عملاء مؤهل عالى خبرة فى التسويق المباشر مراقبى كاميرات مؤهل عالى موظفين امن بودى جاردات عمال نظافة ومخازن من الجنسين بقالين جزارين برازيلى كاشيرية ومساعدين منسقين مبيعات مرتبات تصل الى 1200 جنيه ومدة العمل 9 ساعات للعمل بمصر الجديدة وشبرا والمطرية وعين شمس والزيتون للعمل فور
رقم الجوال 01150427502
رقم الهاتف 26390714
**************************************

شركه كبرى تطلب سائقيين
رخصه اولى براتب1300جنيه
رخصه درجه تانيه براتب1200جنيه
رخصه درجه تالته براتب1100جنيه
لتحديد موعد المقابله برجاء الاتصال على 01153047701 أو 22629494
******************************************

مطلوب مصمم جرافيك ويكون رسام محترف – كتب أطفال للعمل بشركة ديب لوك ارابيا – حدائق حلون
نرجوا ارسال سابقة الآعمال على cv@deeplook.com.eg

***************************************







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق