الخميس، 13 ديسمبر، 2012

وظائف بالاسكندريه 12 ديسمبر ( من جروب وظائف الاسكندريه )


للمتابعه على الفيس بوك 

نشرة 12-12
--------------
مطلوب لفروع احد أكبر مراكز طب وجراحة العيون وبيع العدسات الاصقة بالاسكندرية الوظائف التالية :
1- محاسب خبرة لاتقل عن سنة. (يفضل في نفس المجال)
2- سكرترية
3- موظفة استقبال خبرة في بيع العدسات الاصقة
4- اوفس بوي
يرجي الاتصال علي رقم 01000012471
------------------------------------------------------------------
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياجماعة شركة لورد طالبه مندوبين مبيعات ودي نمرتهم
034818577
------------------------------------------------------------------
مطلوب للعمل فى سوبر ماركت شاب ( صنايعى ) يفضل قرب السكن
--- المكان --- سيدى بشر قبلى -- متفرع من ش 30 - القاهرة
المرتب من 700 الى 900 حسب الخبرة
الاجازة --- من يومين الى 4 شهريا
مواعيد العمل __ من 4 عصرا حتى 2 بالليل ( ساعة بريك )

يا جماعة اللى يعرف حد يقوله الناس دى كويسة جدا
الاتصال على 01223070127
------------------------------------------------------------------
مال ومحاسبة مطلوب - مطلوب ـ آنسة للعمل ـ لشركة ببرج العرب ـ مساعدة مدير مشتريا ـ حاصة على بكالوريوس آداب إنجليزي أو تجارة إنجليزي ـ ت: ‌85003877-012
------------------------------------------------------------------
هندسة مطلوب - مطلوب لشركة ديكور ـ مهندسين من الجنسين ـ حديثى التخرج ـ يشترط خريجى فنون جميلة قسم ديكور ـ لا يشترط الخبرة ـ يشترط اجادة تامة لبرامج الـ 3D ـ رجاء احضار C. V + سابقة اعمال ـ ت: ‌13633477-011
------------------------------------------------------------------
secretary and customer services are required to join Educational center send your c.v alistockserv@gmail.com
------------------------------------------------------------------
Accounting teachers are required to join Educational center alistockserv@gmail.com
------------------------------------------------------------------
Urgently Required :
Title : Sharepoint Developer
Location : Alexandria
Requirements:
• Must have 2 years of experience in SharePoint server 2007/2010 and windows SharePoint server administration, design and architecture
• 3 days / per week
• Bachelor's degree in an information technology field
• Experience in development and utilizing SharePoint components including web part, templates, forms, content management, business intelligence and workflow
• must have developed SharePoint solutions using Microsoft.Net technologies framework including: ASP.Net 3.0/3.5, C#, XML, AJAX, SQL server 2005/2008, SharePoint designer 2007 and MS InfoPath 2007
• Experience in SharePoint Microsoft services SPS/MOSS API and workflows
• Experience in software development life cycle
• MCTS- SharePoint 2010 - configuring
• Excellent computer skills, troubleshooting skills, communication skills, proactive and enthusiastic in helping the customer in a respectful
Please send your cv at Jobseeker@elite-jobs.net
------------------------------------------------------------------
Urgently required :
Title : PHP developer
Location : Alexandria
Gender :Females
1-3 Experience in PHP Development
Bcs.Computer Science or MIS or At leat graduated from ITI
At least 1 year full-time work-experience in organization.
Please send your cv at jobseeker@elite-jobs.net and mention the title in the Subject
Elite Team
------------------------------------------------------------------

Urgently Required :
Title :Senior Android Developer
Location : Alexandria
Requirements:
*1+ years of Android and IOS development experience
*Strong OOD and analysis skills
*Java programming language knowledge expected
*Past experience with web technologies (REST/XML/SOAP Web Services, JSON)
Responsibilities:
- Involved with all aspects of the SDLC: Design, Documentation, Implementation, and Delivery
- Analysis and programming of mobile applications
- Debugging and enhancements of existing applications
- Participation in code reviews and code analysis wrap ups
- Implementation and fundamental understanding of business rules
Please send your cv at Jobseeker@elite-jobs.net
Mention the title in the Subject
Thank you
------------------------------------------------------------------

Sweet girl Ready Made Garments in Borg El Arab are looking to fill the following vacancies.

Job Location: Industrial zone 3 part 12 Block 16/ Borg El arab / Alexandria / Egypt

Contact Information: 03 4593607
Email: hr@sweetgirlegypt.com

Please send your resume in pdf or word format quoting the vacancy you are applying for.

HR Coordinator

Job Description

This is the perfect opportunity for a determined and self driven individual to build a new career.

This candidate will be expected to assist in:

-Recruitment
-Data Entry & Management
-Support Staff Requests
-Maintenance of Staff Records
-Follow up & Coordination of colleagues in HR team
-Complaint Tracking
-Miscellaneous Support for the HR Department

Skills

2 plus years in a similar role
fluent in English (spoken and written)

-Positive and energetic, self-motivated
- Confident, eager to learn and develop
- Flexible
- Organized
- Problem solver
- Alignment with company values

Administrative Assistant

Job Description

1-Provide high-level administrative support by conducting research, preparing statistical reports, handling information requests, and performing clerical functions such as preparing correspondence, receiving visitors, arranging conference calls, and scheduling meetings.
2-Train and supervise lower-level clerical staff.
3-Maintain the general filing system and file all correspondence. 4-Compose, type, and draft all letters, memorandums and reports.
5-Attend meetings and prepare meeting minutes and action items.
6-Participate in preparing sector budget and all financial requirements.

Skills

1-Communication skills.
2-Team work spirit.
3-Time management skills.
4-Planning and organizing skills.
5-Microsoft office skills.

Education

Bachelor degree

Accountant

Job Summary:
Document and record all daily financial transactions and accounting entries using the accounting software. Secure and organize clients' accounts and vendors' accounts with its accounting procedures and process. Implement and control the exchange of cash or checks' withdraw / deposit to the treasury and/or banks. Review the company's bank account(s) and make its required reconciliation. Prepare payroll for employees including all types of compensation they gain, along with the rest of the usual accounting activities or processes.

توصيف مختصر للوظيفة

إثبات المعاملات المالية والقيود المحاسبية اليومية وإدخالها ببرنامج الحسابات بشكل منتظم، وتنظيم حسابات العملاء والموردين وما يتعلق بهما من إجراءات وعمليات محاسبية، تنفيذ وضبط عمليات صرف/ إيداع النقدية أو الشيكات بالخزينة و/أو البنوك، مراجعة حساب الشركة لدى البنك وعمل التسويات اللازمة لها، إعداد كشوف مرتبات ومكافآت الموظفين وصرفها، هذا إلى جانب باقي العمليات المحاسبية المعتادة.

Skills

1. Strong communication and interpersonal skills.
2. Good command of English language.
3. Proficient in MS Office Applications and other job-related software applications. Good ability to use "Quick Books" is a plus.
4. Ability to analyze and solve problems.
5. Excellent with time management.

مهارات مطلوبة
1. مهارات عالية في الاتصال والتعامل مع الآخرين
2. قدرة جيدة على استخدام اللغة الإنجليزية
3. مهارة عالية في استخدام الكمبيوتر وخصوصا برامج MS Office وغيرها من البرامج المتعلقة بالحسابات، يفضل من لديهم مهارة في استخدام برنامج
4. القدرة على تحليل المشكلات وحلها
5. المهارة في إدارة وقت العمل

Education

Bachelor’s degree in Accounting
------------------------------------------------------------------
شركه تسويق بالاسكندريه تطلب مندوبين مبيعات للعمل لا يشترط الخبره ويوجد اماكن للطلبه ومبيت للمغتربين بمرتب 1500 جنيه ثابت +حوافز للمتميزين مع فرص للترقى لمذيد من الاستفسارات يرجى الاتصال ب 01226645795 هانى
------------------------------------------------------------------

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق