الأربعاء، 19 ديسمبر 2012

كل الوظائف المنشوره بتاريخ 18 ديسمبر


للمتابعه على الفيس بوك 




وظائف الاهرام الاسبوعى +وظائف جريدة الوسيط مصر 14 ديسمبر

http://nefsyashtaghal.blogspot.com/2012/12/14.html




Systems Administrator is urgently needed for a mega cloud computing project. Interested candidates can inquire about the detailed job description on layla.eltahawy@clickersdm.com

****************************

Currently needed For a Multinational company working in the building materials industry in EgyptSales Engineer,Fresh graduate holding a BSc in Engineering (Major Civil or Mechanical) from a reputable university, must be fluent in English and own a car.Please if you find yourself qualified For this position send your resume with a "Sales Engineer SE012" in the subject to: unimetal.hr@gmail.com

*****************************

Cosmetics Store in Mohandseen hiring cosmetics-sales personnelhr@avantgarde-eg.com
*********************************
Software Engineer

This is a unique opportunity to be part of a leading Global IT organisation with real opportunity for career growth.

This is a challenging role that will further your IBM Software Implementation skills, your strong team working ethics and your dedication to every client success.

“What Awaits?” A number of new and exciting projects, opportunities to work on large composite systems and be part of an elite team who is at the cutting edge of implementing IBM solutions, working with prestige clients to deliver value from their Automation and Enterprise Asset Management solutions. Working alongside our talented and widely experienced consultants, you’ll have the opportunity to determine innovative solutions which overcome complex business challenges. On a daily basis, you’ll transform asset management performance and deliver real business improvements for our clients. Whether it is strategy and planning or procurement and maintenance, your advice will help our clients to operate more efficiently and effectively.

Ideally you will engage in all key phases of full projects lifecycle from presales activities, implementation and training our customers. You are expected to be able to hit the ground running as a confident and professional communicator who prides themselves on delivery excellence.

As well as a motivated and enthusiastic approach, you’ll need plenty of ambition and a talent for team work. Candidates must exhibit the following key skills:

A strong academic recordA strong IT backgroundAbility to communicate articulately and effectively at all levels of businessAbility to building excellent client relationships and outstanding communication and presentation skills, ideally client facingStrong skills in analysis, design and problem solvingAbility to produce high quality documentationUnderstanding of package implementation methodologiesConsistently working as part of a project team focused on client successWillingness to travel according to project location

Required:

Bachelor’s Degree in Computer Sciences or Computer EngineeringEnglish: Fluent, both spoken and written. (Highly Required)Exemption / Completion of military services (for Egyptians)Experience Level: Fresh Graduates or those with 0-2 years of experience.

Preferred:

Information Systems MajorExperience working with Domains or Development ToolsBasic knowledge of Windows Server Operating SystemsBasic knowledge of Datbase ConceptsBasic knowledge of Networks

Please send your CVs to careers@megasoft.com.eg

******************************
نبحث عن مطور ومصمم صفحات ويب مسئوليته تصميم وبناء مواقع ويب ديناميكية، وتصميم رسائل الإيميلات وبانرات الإعلانات

- يجيد إجادة تامة PHP - MySQL - XHTML - CSS - Javascript - Jquery- الخبرة يفضل ألا تقل عن سنة- إجادة استخدام برامج اليستريتور - فوتوشوب - دريم ويفر- الجدية والسرعة والدقة في العمل- يجيد التعامل مع الأخرين ويستطيع العمل تحت ضغط وضمن فريق العمل- اجادة اللغة الإنجليزية- يشترط حسن المظهر واللياقة- العمل طول أيام الأسبوع من 9:30 - 5:30 ماعدا الجمعة- يرجى ارسال السيرة الذاتية مع بعض نماذج من الأعمال على الإيميل فى موعد أقصاه أسبوعين من تاريخ النشر- يرجى كتابة (وظيفة مصمم ومطور ويب) فى عنوان الرسالةcareer@freedaysegypt.com

*************************************Smart Lines Company in Cairo needs:Net Develepers ( Asp.net / C#.net )Send Cv to:hr@smartlines-eg.com***************************Required Software Developer from (0-2) years experiences at Company Bi-Technologies , if any one interested please send CV at "Aya.Mohamed@bi-technologies.net"********************************
مطلوب سائقينفرصة عمل مميزة في احدى الشركات الكبرى تطلب فورا سائقين للتعيين علي المتقدمين التاكد من توافر الشروط الاتيه قبل التقدم حيث سيتم استبعاد من لم تتوافر فيهم الشروط:خريجين بمؤهلات عليا او متوسطه.أداء الخدمه العسكريه او الاعفاء منهارخصة قيادة درجة 1 أو 2 أو 3مرتب مجزي 1500 + تأمينات أجتماعية على الراغبين إرسال السيرة الذاتية علىأو الا تصال على 01206783850 careers@partner-peo.com

***********************************
تطلب شركة سيكيوريتاس للأمن لموقع كبير بالعاشر من رمضان أفراد أمن

السن لا يقل عن 20 عام ولا يزيد عن 38 عام - الطول لا يقل عن 175 سم - يبدأ الراتب من 1100 جم + تأمينات إجتماعية وصحية وسكن للمغتربين .

كما تطلب أفراد أمن لمواقع داخل القاهرة مميزة .

للأستعلام : 01000040949 - 01018765252

أو التوجه للعنوان : 20 شارع الفريق محمد إبراهيم - خلف معرض السلاب - مكرم عبيد - مدينة نصر

***********************************
Urgently required@ Cairo, Egypt “Oracle Developer “from 1-3 years of experience .Interested send to:HR@Noor.Net

***********************************
Urgently Needed Board Secretary at Petrochemical Company at Cairo (Heliopolis)Education: Graduate and Chartered Secretary or equivalent to CSExperience: about 12- 15 years as Middle to Senior ManagerPreferably worked in Company having turnover more than USD 100 Millions and handled Board OperationsShould know the requirements of Free Zone CompanyComputer: Should have good knowledge of MS OfficeJob:• Managing Secretarial Function of the Company• Board Meeting Requirements- Board Agenda- Finalization of Board minutes- Presentation to the Board- Follow up on the Board Minutes/ Actions• Completing the AGM requirements and minutes• Minutes Approval etc from GAFI• Meeting with GAFI requirements• Completing the EGM requirements as when required• Updated Article of Association • Deal with Lawyers and Advocates on various documentations• Annual Accounts- Dealing with Auditors for meeting all requirement of Company- Completing all legal formalities to sign the Accounts- Management information and other requirements- Printing the Annual Accounts • Statutory Compliances- Submissions of information on Company as required by Companies Act and GAFI- Issuance of any Power of Attorneys to Executives of the Company – Record and withdrawal thereof - Maintaining the Schedule of Authority- Should maintain all the original of Licenses and approvals and to flag off for any renewal due before due dates • Standard Operating procedures to applying for this vacant please send your CV to hrd@eipet.com

***********************************
Asset Group is looking for BUSINESS ANALYSIS to join its team.needing the following requirements,

• Gender; Male• Bachelor degree of Engineering or Computer Science.• Experience: 0 -2 years• Fluent English is a mandatory requirement for becoming a business analyst.• Strong background in computer programming and technical knowledge.• Analytical and problem solving skills• Excellent verbal and written communication skills• Able to organize, coordinate, and direct users and teams• Strong oral and written communications abilities• Solid analytical and technical skills• Excellent presentation skills

with the following job descriptions;

• Understanding business process management and business requirements of the customers and translating them to specific software requirements.• Making sure that the recommended solution is commercial yet competitive.• Documenting and analyzing the required information and data.• Understanding the technical designs as well as the specifications.• Evaluating the information gathered through workshops and surveys, business process description and task analysis.• Effectively communicating with internal teams and external clients to deliver functional requirements like GUI, screen and interface designs.• Very strong technical skills coupled with business intelligence and a deep understanding of customer's needs so that they can be transformed into application and operational requirements.• Acting as an interface between business units, technology teams and support teams.

Please send your CV at HR@assetsecurityme.com & write job title on the mail subject.

***********************************
Account Executive needed- Opening meetings with new accounts through different channels.- Presenting and convincing skills.- Closing the deals with clients, and reaching the signing phase of the contract.- Handling all the client's issues whom he/she is responsible of, such as problems, complaints, formal e-mails, requests etc...- Monitoring the amount of transactions exercised with each account of his/her responsibility & maintaining reports.- Expanding and building a business partnership with the accounts of his/her responsibility.- Fulfilling certain tasks that would be assigned from the top management, such as bringing in new members to the company, implementing a market research, implementing a market survey etc...- Create and develop new marketing and sales strategies.- Attending weekly and monthly meeting that are to be scheduled with all the company's departments.- Analyzing all activities in various kinds of reports.- Reporting directly to the Operations Manager.Working Hours are from 9:00 AM to 5:30 PM.Friday and Saturday are days off, but the contract would be signed on a 6 working days job, moreover, Saturday would be on call, in case of emergency, or a strong business need.Please send your resume to koradie@gmail.com

Exp: 0-1 yrsLocation: EL Nozha street Heliopolis*************************************
Open Vacancies in Raya "Maadi" Etisalat Emirate project A/E

1-Technical Support 

2-Customer Service 

-Requirements (Very Good English)

iF u interested send ur C.V to "Moataz_ahelal@rayacorp.com" and write in the subject "TS" or "CS"

***********************************


.وظائف جديدة متاحة، و توفير فرص عمل لحديثي التخرجنحن في سيلكت كونتكت سنتر لدينا حاليا مجموعة متنوعة من الوظائف الشاغرة التي تغطي الخدمات المختلفة للمشاريع كأستقبال و ارسال المكالمات

الفرص المتاحة في الوقت الراهن هي:1 - البيع بواسطة الهاتف (الرمز: TS01)2 - التسويق عن بعد (الرمز: TM01)3 - خدمات العملاء(الرمز: CS01)4 - إدارة الشكاوى (الرمز : CM01)5 - استقبال الطلبات (الرمز: OM01)

المؤهلات الرئيسية:- مهارات الحاسب الآلي- إتقان اللغة الإنجليزية- لوظيفتي الـ CS01 و CM01 العمل في نوبات

إذا كنت مهتما بأي من الوظائف الشاغرة المذكورة أعلاه، يرجى إرسال سيرتك الذاتية مع رمز/رموز الوظيفة/الوظائف على العنوان البريديhr@select-cc.com



*******************************


1. تعلن جمعية نهوض وتنمية المرأة عن حاجتها مدير/ة برنامج التعليم للقيام بالمهام التالية • وضع الخطط الاستراتيجية للبرامج وتطوير اساليب واجراءات تنفيذ الخطط• الاشراف على العمليات اليومية لانشطة البرامج والتاكد من ان هذه الانشطة تسير وفقا للاهداف المطلوبة • متابعة انشطة البرامج التعليمية ووضع خطط فتح فصول جديدة حسب الحاجة • عمل متابعه دورية للفصول والتاكد من مدى جودة الفصول والالتزام بالمواعيد المقررة ومدى تطبيق المناهج التعليمية• المسئولية الفنية النهائية لكافة أنشطة البرنامج • توجيه مصروفات البرنامج وفقا للميزانية المعتمدة والبنود المتاحة • متابعه صرف السلف المؤقته لتنفيذ انشطة البرنامج ومراجعه تسويتها فى المواعيد المقررة • الاشراف على جميع العاملين بالبرنامج وتحديد وترتيب اولويات العمل • توجيه اداءالموظفين بالشكل الذي يراه مفيدا للبرنامج وتنمية مهاراتهم • متابعة وتقييم أداء بقية الموظفين • الاشتراك فى لجان اختيار العاملين الملتحقين البرنامج • تمثيل الجمعية امام الجهات الخارجية • إدارة المرؤوسين وتنمية مهاراتهم• اعداد التقارير الدورية • اعداد التقارير الفنية التى تقدم الى الممولين • اعداد اقتراحات جديدة لانشطة البرنامج • عقد اجتماع اسبوعى مع فريق العمل لتبادل الحوار والخبرات وعرض الانجازات والصعوبات مواصفات شاغر الوظيفة :مدير برنامج التعليم يجب أن يكون متقناً للمهارات التالية:• خبره في مجال العمل التنموى لا تقل عن 5 سنوات • مؤهل جامعى مناسب ويفضل فى مجال التنمية والخدمة الاجتماعية • الالمام باساليب وممارسة عمليات التعليم ومحو الامية والتوعية الصحية • الالمام بتطوير وادارة وتنفيذ استراتيجيات البرنامج • اجادة office وinternet • اجادة اللغة الانجليزية • مهارات إدارية عالية لإدارة من هم تحت نطاق إشرافه و توزيع الأعمال عليهم

.على الراغبين التقدم للوظيفة الشاغرة ارسال السير الذاتية على البريد الالكترونى التالىhr@adew.orgاوتعبئة الطلب يدويا على العنوان التالى 8 /10 شارع متحف المنيل بجوار سينما فاتن حمامة الدور الخامس "من فضل اكتب عنوان الوظيفة بالموضوع "

**********************************


We are CDO training Center & HR consultancy , One of our clients ( international company in IT Field ) is looking for :• Sales Representative (Male)

Qualification:- 2 years’ Experience in Hardware and/or software outdoors sales- Presentations Skills- Work under pressure- Has a carIf you are interested please send your updated CV : cv@cdo-eg.com (please write the job tiltle in subject box) .

*******************************

We are CDO training Center & HR consultancy , One of our clients ( international company in IT Field ) is looking for :Secretary (female) Qualification:- Good English- Aspirant, cooperative- Good semblance

If you are interested please send your updated CV : cv@cdo-eg.com (please write the job tiltle in subject box) .

*******************************

وظائف مبيعات Outdoorتعلن شركة جولدن رابيت للمشروعات عن بداية تكوين فريق مبيعات محترف بما يتماشى مع رؤيتها و رسالتها الاسترتيجيه.مطلوب رجال بيع للعمل لدى الشركه بفريق المبيعات و يشترط الخبره فى المبيعات, بمرتب ثابت و عمولات مجزيه و يفضل بائعين فى مجال التامين و السوفت وير.للتقديم يرجى ارسال السيره الذاتيه على البريد الالكترونى التالى( برجاء كتابة فى عنوان رسالة البريد الالكترونى Sales Outdoor Post)goldenrabbit2008.hr@gmail.com--------------------------------------مع تمنياتنا دائما بالتوفيق شركة جولــــدن رابيــــــت

********************************

Senior Sales Executive is required for a Reputable Designs and Solutions CompanyJob Title: Senior Sales Executive 

Education: Bachelor’s degree in any disciplineWork location: MokattamQualifications: • Strong communication and presentation skills with the ability to work in a client facing role • Excellent command of computer (Microsoft office and internet applications)• Good command of the English language • Must have a carExperience: min 5 years in Sales (exhibition booth and building designs field is preferred)Main Responsibilities:• Calling clients and setting up meetings with them.• Following up with the clients. • Making presentations for exhibition booth and building designs. • Getting on results of about achieved Products and the achieved target sales• Working outdoorBenefits: Excellent Compensation Package Which includes Base salary + Social Insurance + Medical Insurance + Mobile Allowance.Gender: AnyIf you are interested, please send your updated CV with a recent photo to cv@strategicvision-eg.com; make sure you mentioned the Job Title in the subject of your email in order for your CV to be considered. Only qualified candidates will be contacted.

*****************************

A leading company in the field of construction and real estate requires:

Public Governmental Relation Specialist (Ex 4-6 Years, Cairo)

If you are interested or know anyone matches these criteria please Send your CV at (Careers.22.Egypt@gmail.com) and write in the subject the job tittle”

*********************************

• A multinational Water Treatment company located in El Ahram Buildings is looking to hire “Department Coordinator”A female with 1-3 Years of experience in any department as a Coordinator, Faculty of Arts graduate, excellent command of written and spoken English and very good communication skills.If interested kindly send your updated CV to kholoud@gc-house.com and write the job code in the email subject” DC-001”.

***********************************

مطلـــــوب للعمــــــــلشركة جولــــدن رابيــــــت

لإرسال السيرة الذاتية (C.V):goldenrabbit2008.hr@gmail.com(نرجو ذكر الوظيفة المراد التقديم لها في الإيميل Subject )

إلى من يهمه الأمر :شركة جولدن رابيت هى شركة رائدة ومتخصصة في مجال إنشاء مزارع الأرانب وهى تعمل على دراسة وتنفيذ وتطوير والنهوض بمجال تربية الأرانب على أسس علمية متزنة من الناحية العلمية والإقتصادية مما يخدم قطاع الإنتاج الحيواني في مصر .

وإيمانا منها في كيفية دعم هذا المجال فهى تطلب الوظائف الآتية:

Administration (موظفة استقبال - مساعدة تنفيذية ):- مؤهل عالي ( خبرة عام على الأقل ) و خبرة في الحسابات لوظيفة (مساعدة تنفيذية).- إناث فقط.- إجادة الكمبيوتر(Word – Excel – PowerPoint).- يفضل من قاطني الهرم و فيصل والمناطق القريبة منها.- الصدق والأمانة في العمل. - القدرة على التنظيم واستيعاب التفاصيل.- المظهر المناسب واللباقة في التعامل مع العملاء.

------------------------------------------------------بيانات الشركة :

شركة جولــــدن رابيــــــتتليفون الشركة :أرضي: 0237401686محمول: 01008000923البريد الإلكتروني :goldenrabbit2008.hr@gmail.comعنوان الشركة :190 ش الملك فيصل – أمام شارع العريش - الطوابق - الجيزةمواعيد العمل :من 9 صباحا إلى 6 مساءا ماعدا يوم الجمعة



**********************************

Job Offer in a Big Company For Hotel & ResortsJob Title Requested: Executive Secretary for the Food and Beverage Manager.requirement: F&B or tourism or hospitality experience .Reporting To: Chain Operation Manager.Gender: Female. Working Hours: 8 hours. Years of Experience required: From 5 to 6 years of experience.Preferred Age: Language Skills: Excellent English.Computer Skills: Excellent.just if you are qualified contact: kabdelrazik@calibers-eg.comPlease write in the email subject line Executive Secretary& Years of Experience.Dead Line 25/12/2012.

************************************


A leading E-Commerce company is hiring now a Creative Junior Editor/Copywriter with the following qualifications:• BA required.• From 0 - 3 years of experience.• Previous writing/editing experience (whether in university or through work experience) is a must.• Perfect command of written English and colloquial Arabic.• Excellent writing and editing accuracy.• Detail oriented.• Good computer knowledge.

Please send your CV to: “ykhashab@offerna.com” and write the job title in the subject line.

**********************************

Employer: BankPhonetJob Title: Sales coordinatorJob Type: Full TimeGender: Male or FemaleJob Description:1- Will be responsible for achieving targets2- Arranging appointments with clients3- Building and maintaining positive working relationships with clientsRequirement skills:1- University graduate2- Strong communication skills.3- Strong organizational skills, work under pressure, team player4- Enthusiastic, self-motivated and results-orientedCompensation: a basic salary + commission

Interested applicants are kindly requested to send their CVs to: hatem.leissy@bankphonet.com

*******************************

مطلوب محررين ومترجمين محترفين (عربي-انجليزي) (انجليزي-عربي)متخصصين في:1-الشئون القانونية2-الإدارة والاعمال والتنمية البشرية3-الاقتصاد والاستثمارfree-lancers-full-times editor@edara.comومطلوب ايضا مندوبين بيع هاتفيsales@edara.com

***********************************

An International FMCG (Flavors and Fragrances) Company in Egypt is Looking to hire Immediately"EHS Leader"with the following criteria :1-Males only2-Experience : 2+ Years 3-Experience must be in FMCGLocation : 6th of OctoberJob Code : QCA-001If you are interested kindly send your updated CV with the job code atTasneem@gc-house.com

*********************************

شركة عقارية كبرى تطلب مديرين ومندوبين من الجنسين ذوي الخبرة في مجال المبيعات والتسويق تليفون01110063355-01068197919فاكس:26391287

*********************************

شركة سياحية كبرى تطلب مدير سياحة دينية شرط الخبرة71 شارع نوبار. باب اللوقت:01002020311elhoda_tours_2006@hotmail.com

*****************************


شركة صناعية للمواسير ووصلات ال P.V.C والادوات الصحيى تطلب عمال ومشرفين لماكينات حقن P.V.Cت:01007718690-0128397774فاكس:0226712076

******************************

لشركة كبرى مطلوب موظفين مؤهلات عليا كول سنتر وخدمة عملاءت: 33022327

*******************************


"Customer Services Coordinator" is required for "Nile.Com" IT Company www.nilecom.com.eg ;Kindly send your most updated resume with Subject "Customer Services Coordinator" to: hr@nilecom.com.egMain Operational Responsibilities:

*Monitor, track and report departments tasks and activities

*Coordinate professional services departments resources and activities

*Coordinate and report team activities with customers*Responsible for managing incoming service requests from clients and partners, I.E incoming telephone calls, emails, and call logging.*Responsible to meet the service level agreements and to assist clients as much as possible according to target performance, to ensure clients receive adequate and appropriate services*Responsible to monitor and report services contacts and projects and to communicate and coordinate with clients and partners contact persons.*Responsible for customer satisfaction i.e. call Center performance, responsible for effective communications between involved groups, ensure ongoing operational excellence.*Perform other related duties as required.Tools & Skills needed for the job:

*Microsoft Applications – Office applications*General knowledge in information technology




Essential Educational Background & Experience:

*2 years experience administrating customer services operation

*Basic understanding of ticketing systems

*Good knowledge and hands-on Microsoft office applications*Degree (Accounting or Business Administration)



Specific Technical Competencies (directly related to the job):*Very good understanding of Microsoft office

*********************************

مطلوب للعمل بمعمل تحاليل طبية ( بالقاهرة و قريب من شبرا الخيمة )كيميائيين حديثى التخرج ومن الجنسين بخبرة او بدونيشترط الجدية وحسن الخلق والانضباط يفضل سكان منطقة شبرا الخيمة والمناطق القريبة منها رجاء إرسال السيرة الذاتية على عنوان الايميل التالىnile_lab28@yahoo.com

******************************

مطلوب مترجمين بنغالى - اوردى - اندونيسى - فارسى - تركى - صينى - اسبانى - فرنسى - المانى - ايطالى - انجليزىللعمل freelanceRequired Freelance translatorsBengali - orde - Indonesian - Persian - Turkish - Chinese - Spanish - French - German - Italian - English


actacademyeg@gmail.com

*****************************

Network & System Engineer


Qualifications :The required candidate:- Should be CCNA and MCITP certified- Should have :Very good knowledge about :Different windows O.S , computer H.W and different applicationsgood knowledge about :Data Networking (cable connecting),Voice Networking (Types of Centrals), Vmware programExperience level : (0 - 2) years in the same field  esherif@gtt-tech.com

*******************************

شركة مساهمة مصرية تطلب فوراًافراد أمن لا يشترط المؤهل الدراسي ولا يشترط الخبرة للعمل بمصنع باكتوبر بمرتب مجزي جدا-عدد ساعات العمل 12 ساعة يوميا-توفير سكن على حساب الشركة بالقرب من مكان العمل-مرتب 1000 جنيها مصريا + الحوافز والعمولاتتأمينات + تعيينيوم اجازة اسبوعياً + الاجازات الرسميةيرجى ارسال السيرة الذاتية الخاصة بك على الايميل


hr.sunservices@yahoo.com

*****************************

صيدلى فى بنك الشفاء المصرىخبرة من 3 - 5 سنوات


a.ahmedzaki80@gmail.com

************************

شركة كبرى فى مجال التوكيلات الكيماوية و الاستيراد تعلن عن حاجتها الى أخصائى مبيعات كيماويات صناعية (ذكور السن لا يزيد عن 35 عام)


sacalex@hotmail.com

****************************



































  


































































ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق