الثلاثاء، 6 نوفمبر 2012

وظائف بالمحافظات من 23 اكتوبر حتى 5 نوفمبر


للمتابعه على الفيس بوك 






Software Company in Mansoura:
- Sales Manager 4 experience
- Salesmen 1-2 experience
Attractive packages
asamir@minimax-soft.com


******************************

شركة كبري تطلب لفروعها م.نصر و طنطا أنسات خدمة عملاء مؤهل عالي اجادة تامة للكمبيوتر لباقة جدية بمرتبات مجزية 
طنطا 01009801070
القاهرة 26712714 \ 26712715 \ 01009801040 \ 01009801015


*****************************

شركة استثمارية كبرىتعلن عن فتح باب التوظيف السنوى وتطلب:انسات حديثات التخرج للعمل بالمقر الرئيسى للشركة بالقاهرة شباب مؤهلات عليا ج التخصصات بفروع: القاهرة / الشرقية / الجيزة / السويس / القليبوبية / الاسماعيلية / بنى سويف / الفيوم01090534000 / 01090537222 / 2663702 / 26637400 / 26637403 / 26637401
المنوفية / م. السادات 01012222478 / 01012222461 / 0482315180المنصورة / دمياط 01012222488 / 01066687810 / 0502226425المحلة / طنطا / كفر الزيات01012222497 / 0402263425

***************************



لادارة قرية سياحية خدمة عملاء وسكرتارية بالقاهرة والمحافظات37619770 / 01150252723






******************************



مطلوب مندوبين بسيارة لشركة مفروشات بسوهاج مؤهلات عليا و متوسطة 01140408832

********************************


INTERNATIONAL DRUG AGENCIES. 'IDA'
Looking for:

1- Full Time Medical Representative for PORT-SAID,DAMIETTA (Ref:MR)
2- pharmacist, veterinary or science.

3- Presentable, Ambitious, Smart, Have Good Communication Skills, Hard Worker, Active, and Creative.
4-preferred to own a car.

SEND CV: w.elshami@yahoo.com
OR zead10@hotmail.com
CALL ON : 01093032522







***********************





لشركة زراعية بالسادات مطلوب مهندسين ومحاسبين 01003420482





*****************************





مركز جاويش الطبي بالزقازيق يعلن عن حاجته :
1- مدير إدارة للمستشفي
2- مدير لقسم الحضانات
3- مدير لقسم تكنولوجيا المعلومات
4- مدير صيانة و أمين مخازن
5- محاسبين - و مراجع حسابات
6- مراقب عام للمستشفي
7- سكرتارية وعلاقات عامة
8- تمريض
9- عمال و أمن
يشترط الخبرة بالمستشفيات والمتبدئون يمتنعون الحضور بالأوراق الشخصية من 9 صباحا حتي الواحدة ظهرا لمدة اسبوع من تاريخ النشر


********************





EGYPTAIR
اعلان خارجى رقم 71/2012
تعلن الشركة القابضة لمصر للطيران عن حاجة شركة مصر للطيران للخدمات الأرضية لشغل بعض الوظائف للعمل بمحطتي (أسيوط/ سوهاج) عن طريق التعاقد بالشروط الآتية:
الوظيفة: ظابط حركة وكالة (محطة أسيوط فقط)
أسلوب الشغل: تعاقد
الشروط:
• مؤهل عال مناسب فيما عدا الكليات العملية
• إجادة اللغة الإنجليزية إجادة تامة
• إجادة الحاسب الآلي
• السن لا يزيد عن 30 سنة

الوظيفة: أخصائي شئون إدارية/ أفراد محطتي (أسيوط/ سوهاج)
أسلوب الشغل: تعاقد
الشروط:
• مؤهل عال مناسب فيما عدا الكليات العملية
• إجادة اللغة الإنجليزية إجادة تامة
• إجادة الحاسب الآلي
• السن لا يزيد عن 30 سنة

الوظيفة: فني استقبال وترحيل (محطة سوهاج فقط)
أسلوب الشغل: تعاقد
الشروط:
• مؤهل متوسط/ فوق متوسط صناعى في التخصصات (الميكانيكية/ الكهربائية)
• الحصول على رخصة قيادة مهنية درجة ثانية
• السن لا يزيد عن 30 سنة
• سوف يتم التعاقد بعقد تدريب لمدة أقصاها أربعة أشهر لمن يجتاز الاختبارات الشفهية والتحريرية وتثبت لياقته الطبية ينظر بعدها في التعاقد بعقد عمل من يجتاز الدورة التدريبية

الوظيفة: أمين خزينة محطتي (أسيوط/ سوهاج)
أسلوب الشغل: تعاقد
الشروط:
• مؤهل متوسط أو فوق متوسط تجاري
• إجادة تامة لأعمال الحاسب الآلي
• السن لا يزيد عن 30 سنة

الوظيفة: أمين مخزن محطتي (أسيوط/ سوهاج)
أسلوب الشغل: تعاقد
الشروط:
• مؤهل متوسط أو فوق متوسط مناسب
• إجادة تامة لأعمال الحاسب الآلي
• السن لا يزيد عن 30 سنة

شروط عامة:
1. ذكور فقط. الوظائف مقصورة على أبناء المحافظة التابعة لها المحطة أو المقيمين فيها إقامة دائمة على أن يكون العنوان مدون ببطاقة تحقيق الشخصية (بطاقة الرقم القومي)
2. عدم نقل أي من شاغلي الوظائف إلى خارج المحطة التي سيتم التعاقد بها ويعتبر العقد مفسوخاً من تلقاء نفسه في حالة طلبه النقل خارجها
3. يشترط في حالة تقدم أي من العاملين بالشركة القابضة أو الشركات التابعة لها موافقة رئيس مجلس إدارة الشركة التابعة أو رئيس القطاع المختص بالشركة القابضة
4. الانتهاء من تأدية الخدمة العسكرية والوطنية بدرجة اخلاق لا تقل عن جيدة جداً أو الاعفاء منها أو تحت الطلب لمدة ثلاث سنوات
5. قبول العمل بنظام النوبات
6. اجتياز الاختبارات المقررة لشغل الوظائف المطلوبة

7- تقدم الطلبات على النموذج المعد لذلك بقسم التعيينات بإدارة شئون الخدمة بالإدارة العامة للموارد البشرية بشركة مصر للطيران للخدمات الأرضية بمبنى البرج بجوار صالة وصول (1) مطار القاهرة الدولي القديم وذلك كالآتي:
• الوظائف المطلوبة للعمل بمحطة أسيوط خلال الفترة من 4/11/2012 إلى 15/11/2012 الوظائف المطلوبة للعمل بمحطة سوهاج خلال الفترة من 4/11/2012 إلى 15/11/2012 من الساعة 10 صباحاً إلى الساعة 2 ظهراً مستوفاه رسم الدمغة وقدره (105) قرشاً وصورتان فوتوغرافيتان حديثة مقاس 4x6 بالإضافة إلى صور من المستندات التالية:
• بطاقة تحقيق الشخصية (الرقم القومي). المؤهل الدراسي. الموقف من الخدمة العسكرية كما هو موضح بعاليه. شهادة الميلاد. الرخصة لوظيفة ( فني استقبال وترحيل).
8- توريد المصروفات الإدارية المقررة بواقع عشرون جنيهاً للمؤهل العالي وخمسة عشر جنيهاً للمؤهل المتوسط والفوق متوسط لخزينة الشركة لا ترد.
9- تطبيق القوانين واللوائح المعمول بها 





**********************************





بنك مصر
BANQUE MISR
نعمل معا لخير بلدنا
فرصة عمل متميزة
غايتنا : توفير كافة الاحتياجات المصرفية لعملائنا و القيام بدور رائد فى رخاء و تنمية مصر و الدول التى نعمل بها
تأسس بنك مصر عام 1920 كأول بنك وطنى بفكر رائد الاقتصاد محمد طلعت حرب باشا ’ و قد كون البنك على مدار الاعوام الماضيه قاعدة عريضة من العملاء تصل الى ما يقرب من 6,000,000 عميل من خلال اكثر من 470 فرع و وحدة مصرفية مرتبطة اليكترونيا و منتشرة بجميع انحاء الجمهورية ، الى جانب تواجده الخارجى فى باريس ، فرانكفورت ، لبنان ، و الامارات العربية المتحدة.
مطلوب خريجين جدد للعمل بفروع
المنيا -B305
الداخلة-B313
الخارجة-B312
منفلوط –B340
رأس غارب -B346
الكوثر -B360
الفرافرة -Bn01
سفاجا - B351
جنوب سيناء- Bs01
مرسى مطروح -B411
نويبع - B443
السادات - B411
ملوى -B311
التحرير بدر - B247
القتطرة غرب - Bn02

سيكون من يقع عليه الاختيار مسئولا عن تلبية احتياجات العملاء من خلال الاتصال اليومى و التعامل فى العمليات البنكية المختلفة من استبدال العملات الاجنبية و صرف الشيكات و التحويلات الخارجية.
يجب ان يكون المتقدم من خريجى الجامعات الحاصلين على بكالوريوس فى التجارة او الاقتصاد او الاحصاء بتقدير عام جيد على الاقل دفعات 2009 ، 2010 ، 2011 و ان يكون ذو مهارات متميزة فى الاتصال الفعال ، ادارة الوقت و خدمة العملاء ، كما يجب على المتقدم ان يجيد اللغة الانجليزية و ان يكون من المقيمين بالمدينة أو المحافظة الموجود بها الفرع.

للتقدم للوظيفة برجاء ارسال السيرة الذاتتية موضحا بها مكان الاقامة "طبقا للرقم القومى" و المؤهل و التقدير و دفعة التخرج على البريد الالكترونى :
Recruitmentads@banquemisr.com
مع كتابة كود الفرع فى خانة الموضوع "علما بأنه لن يلتفت للطلبات الغير موضح بها الكود"
فى موعد اقصاه 15\11\2012





******************************






Urgently needed for 5 stars Hotel in Marsa Alam (Red Sea)
1-Training Coordinator

Qualification Required :

A- Experience at least 1 year in same position.
B- Excellent English.
C- Good Computer Skills.
D- Willing to relocate.

If you are interested please send your CV with a recent photo to : ahmed.farahat@ihg.com
N.B (Please mention job title in subject)

Have a good day













************************




لابناء الشرقية 
مندوبين – سكرتيرة مرتب + عمولة + مواصلات 
ت: 01069405230 / 2298411









******************************









Urgently needed for 5 stars Hotel in Marsa Alam (Red Sea) 1-Training Coordinator
Qualification Required :
A- Experience at least 1 year in same position.B- Excellent English.C- Good Computer Skills.D- Willing to relocate.
If you are interested please send your CV with a recent photo to : ahmed.farahat@ihg.com N.B (Please mention job title in subject) 
******************************



شركة يونايتد مصر للاستثمارات التجارية والصناعيةشركة كبرى فى تصنيع وتسويق المنتجات الورقية وحفاضات الاطفال (مناديل بكر تواليت. علب مناديل. حفاضات اطفال) تعلن عن حاجتها الى1- مديرى ومشرفى بيع2- مندوبى بيع جملة وتجزئة ويشترط الخبرة السابقة بنفس المجال
ترسل السيرة الذاتية على العنوان طنطا 93شارع حسن رضوان بجوار شركة مالتى فارمات: 01003715695 / 01017622717 / 0403326776 / 0403309126Email:unitedegyptjobs@yahoo.comالمقابلة من الاحد 4/11/2012

*******************************



مطلوب للتعيين بمجزر المصريين (شركة الوفاء-شركات عثمان أحمد عثمان)
الوظيفة :مهندس زراعي (إنتاج و تسويق)
الخبرة : لا يشترط (حديث التخرج)
ظروف و بيئة العمل :
- موقع العمل : الإسماعيلية (يشترط ساكني الإسماعيلية)
- مواعيد العمل : من 8ص – 4 م (6 أيام عمل)
برجاء إرسال السيرة إلى : ashehata@osman.net 
برجاء وضع الكود الوظيفى للوظيفة (SHM-WF-01) فى الإيميل المرسل
للإستعلام : يتم الإتصال برئيس قسم التوظيف ا. أيمن شحاته _ من الساعة 9:00 ص و حتى الساعة 4:00 م _ (موبيل) : 01148229997

********************************

Executive secretary and office managerPR ManagerThe applicants should be from Mansoura, female and, have a relevant experienceFor more details please contact me
Mohamed Akl
HR & Admin Manager
Nile Academy for Science and Technology
01220022855
*************************************



Greetings from Staff Arabia 
Please send your CV to us , even if there is no suitable job now your CV will go to our data bank and we will call you when we have a suitable vacancy.....Good luck to all
cv@staffarabia.com
***************************************

ش سياحية كبري تطلب سوبر فايزر ليموزين روسي و ج اللغات للعمل بشرم الشيخ واصطف سياحة بالكامل و تسويق و حج و عمرة و طيران ومناديب 01223662939 / 25740312 / 25782948


*******************************



الرواد للامن تطلب : مديري قطاعات مشرفين مواقع للعمل بالفنادق السياحية و لجميع المناطق رواتب مجزية حوافز تأمينات إجتماعية و صحية تغذية إنتقالات سكن للمغتربين12ش أحمد الزمر منطقة سوق السيارات الحي العاشر مدينة نصرت : 34732517 / 24732518 / موبيل : 01098884717





********************************



مطلوب للتعيين بمجموعة منافذ بيع لإحدى كبرى شركات الدواجن بالأسماعيليةالوظيفة : مندوب منفذ بيعموقع العمل : الإسماعيلية (يفضل ساكنى الإسماعيلية)ظروف العمل : ورديات صباحية و مسائيةالخبرة : لا يشترط الخبرة 
السن : من 19 – 28 سنة المؤهل : مؤهل متوسط على الأقلالمواصفات المطلوبة :- اللباقة و حسن التعامل مع الجمهور- الإهتمام بالمظهر الشخصي و النظافة الشخصية- الأمانة التامة
من يجد فى نفسه الكفاءه المطلوبه أو يرغب فى ترشيح أحد المؤهليين للإنضمام للمجموعةيتم إرسال البيانات الشخصية على : ashehata@osman.netبرجاء كتابة المسمى الوظيفى (مندوب منفذ بيع) فى عنوان الإيميل المرسل

*****************************

FLY Emirates is hiring Cabin Crew now in Egypt..this is part of the Ad: 
In Cairo : 7th of Nov, 2012In Alex : 22nd of December, 2012In Sharm El Sheikh : 28th of December, 2012 (Location to be advised)
So, take this exceptional opportunity to meet our recruiters.

....................................................................In Cairo : Venue: Fairmont Heliopolis & Towers, Uruba Street,PO Box 2480,Horreya, Heliopolis, Cairo, Egypt.
Date: 7th of Nov, 2012
Time: 9:00 AM - 12:00 PM sharp....................................................................In Alex: Venue: Four Seasons Hotel Alexandria at San Stefano 399, El Geish Road, Alexandria, Egypt
Date: 22nd of December, 2012
Time: 9:00 AM - 12:00 PM sharp.......................................................................
Please bring an updated CV along with passport size and full-length photographs.
For more information and to apply, visit emiratesgroupcareers.com

To check the schedule, please enter here :
https://ekgrpapplications.emirates.com/careersonlineapps/CC_OPENDAYS/CabinCrewOpenDays.aspx?j=f&pub=%2Fenglish&cid=181680&fb_source=message

Requirements :
When recruiting cabin crew, we look for people who are dynamic, professional, outgoing and open to new challenges.
We seek professionals who can adapt to a new environment and can provide excellent service as part of a team of people with different cultural backgrounds.
We need people who have the following: • A positive attitude and empathy for others • A minimum age of 21 years on joining • A minimum arm reach of 212 cms when standing on tip toes so that you can reach emergency equipment on all aircraft types • Tattoos are not permissible on any part of the body where the tattoo would be visible in uniform. Bandaging is not permitted • Education to high school standard at least • Physical fitness sufficient to meet aircrew requirements • Fluency in written and spoken English (fluency in another language is an asset) • Previous experience in the service/ hospitality industry is an advantage
HELPFUL TIPS, PLEASE CHECK:
http://www.indeed.com/forum/job/flight-attendant/Emirates-Open-house-session/t60600/p9....................................................................
Moattassem Ghoneim: You have to be dressed formally, bring an updated CV, 1 passport size photo dressed formally & 1 full length photo dressed formally. In both photos you have to be smiling.
You will have a short interview, one or 2 questions like introduce your self & what are you doing currently.
You have to agree that you are going to serve wine & for girls they have to agree to take the hijab off while on flight.
Any body applied before have to wait 6 months to apply again.
Any body had a final interview before have to wait one year before applying again.
After the open day they should contact you on the same day before 6 pm for the assessment day which will be one or 2 days after if you were shortlisted.
***********************************


مطلوب للعمل فورا بفرع اتصالات بمدينة بورسعيدSales Repبشرط توافر الصفات الاتية :-1- موهل عالى2- يجيد اللغة الانجليزية
3- حديث التخرج4- حسن المظهر5- يجيد التعامل مع الاخرين- يفضل من لة سابق خبرة فى نفس المجاليرجى ارسال السيرة الذاتية الى :-recruiting@urc.com.eg

******************************


الشركة القابضة لمصر للطيران
اعلان خارجى رقم 67/2012 م
طلب طيارين تحت التدريب
تعلن الشركة القابضة لمصر للطيران عن حاجة شركة مصر للطيران للخطوط الجوية وشركة مصر للطيران للشحن الجوى لتدريب طيارين بعقود تدريب لمده عام قابله للتجديد لمده عام اخر يجوز بعدها النظر فى التعاقد مع من يجتاز منهم بنجاح بالشروط الاتية
اولا المؤهلات المطلوبة
===========
ثانوية عامة علمى او ادبى او مايعادلها او مؤهل عال مناسب
اجازة طيار تجارى معتمدة من جمهورية مصر العربية – سلطة الطيران المدنى المصرى ( E.C.A.A)
المقرر النظرى بشهادة طيار خط جوى ( A.L.T)
ثانيا الشروط العامة
==========
ان يكون متمعا بالجنسية المصرية
الانتهاء من تأدية الخدمة العسكرية بدرجة اخلاق لا تقل عن جيد جدا او الاعفاء منها او المؤجل خمس سنوات او المئجل 3 سنوات عدا التأجيل الدراسى
السن لا يزيد عند بدا قبول الطلبات 35 سنه
اجتياز الاختبارات التى تجريها الشركة للمتقدمين
ثبوت اللياقة الطبية حسب المستويات الطبية المقررة
اذا رأت الشركة انها فى حاجة الى التعاقد مع المتدرب بعد انتهاء فترة التدريب فى هذه الحالة يلتزم المتدرب بالعمل لدى الشركة سبع سنوات متصله تبدا من تاريخ التعاقد قابله للتجديد وفى حالة اخلالخ بهذا الشرط بلتزم بأن يدفع للشركة كافه المصروفات والاموال التى انفقتها الشركة فى سبيل تأهيله وتدريبه ويعتبر كشف الحساب المقدم منها فى هذا ااشأن مقبولسلفا دون اعتراض ويسرى حكم هذه الفقرة على كل تدريب متضمنا ترقية
للشركة الحق فى عدم استكمال اجراءات اى من الطلبات بعد استلامها دون ابداء الاسباب
مرتبات مغرية / تأمين صحي مجانى / تذاكر سفر مجانية / تأمين على الحياة / الاقامة بالداخل والخارح بفنادق فاخرة
ثالثا تقدم الطلبات كالاتى
=============
تقدم الطلبات شخصيا على النموذج المعد لذلك مستوفيا رسم الدمغة فئة 105 قرشاً
واربع صور فوتوغرافية حديثة مقاس 4*6 بالاضافه الاصل وصور المستندات الدالة بأدارة شئون التوظف بالادارة العامة للموارد البشرية بشركة مصر للطيران للخطوط الجوية بالمجمع الادارى لمصر للطيران المبنى الجنوبى الدور الاول جناح 5 وذلك اعتبارا من 30/10/2012 م وحتى 29/11/2012 من الساعه العاشرة صباحا وحتى الثانيه ظهرا
توريد عشرون جنيها مصروفات ادارية لا ترد
تطبيق القوانين واللوائح المعمول بها فى الشركة

******************************

مطلوب منسق شئون عاملين لشركة صناعية كبري بالعاشر من رمضان:
المهام والمسؤوليات الأساسية لشاغل الوظيفة :
1-انهاء جميع اجراءات التامين الصحى واللجان الطبيه.
2-تسجيل وانهاء تعاقدات العاملين.
3-التعامل مع كل ما يتعلق بمكاتب العمل والتامينات من س 1 و س6 .
المهارات والخبرات والمؤهلات المطلوب :-
1-مؤهل عالى تجارى مناسب.
2-أجاده تطبيقات الحاسب الالى .
3-خبره سابقه فى العمل بشئون العاملين لمده لا تقل عن سنتين.
4-مهارات اتصال جيده والقدره على العمل تحت ضغط .
يفضل ساكنى( الشرقيه – العبور – العاشر من رمضان – الزقازيق – القاهره )
برجاء إرسال السيرة الذاتية مع وضع اسم الوظيفة فى العنوان علي البريد الالكتروني التالي
abeer.issa88@gmail.com

***************************************

يسر إدارة شركة كايرو اكسبريس للسياحة بالغردقة فتح باب التعين في الوظائف التالية بقسم العمليات السياحية بمقر الشركة بالغردقة:
* مساعد منظم برامج سياحية ( القسم الانجليزي)* منظم برامج سياحية ( القسم الانجليزي و الالماني)
يشترط في المتقدمين اجادة اللغة الانجليزية أو الالمانية و اجادة الحاسب الالي.
علي المتقدمين الحضور الي مقر الشركة بـ(جراند ريزورت) و احضار السيرة الذاتية و صورة شخصية و ذلك الســ 11ــاعة صباحا يومي الجمعة 2/11/2012 و 9/11/2012

***********************************

Tanta - Chief Accountant
Title: Chief AccountantLocation : TantaQualifications:
- Bachelor Degree in accounting, CPA/ CMA will be considered as plus
- 5-7 years of relevant accounting experience.
- Excellent analytical Report writing skills.
- Leadership skills.
- Ability to maintain accurate and detailed records.
- Strong PC / Excel, Microsoft Office and accounting software knowledge (ERP system).
- Tanta Residency is a musteman.youssry@caravan-marketing.com

*************************************

نظرا لحصول كلية التجارة جامعة قناة السويس على مشروع إنشاء وحدة تكنولوجيا المعلومات والاتصالات ICTP فإن الكلية تعلن عن حاجتها لتكليف أعضاء بالفريق الفني لإدارة المشروع على النحو الاتى
مهندس شبكات
فنى شبكات
محرر للبوابة الالكترونية
مسئول دعم لنظام المعلومات الادارية
مسئول للنظم والبرامج
منسق تدريب للمقررات الإلكترونية
على ان تتوافر بالمتقدمين الشروط التالية
1- مهندس الشبكات
الشروط والمؤهلات
مؤهل عالى من التخصصات الاتيه (هندسة اتصالات او الكترونيات او هندسه حاسبات -حاسبات ومعلومات -علوم حاسب)
 أن يكون حاصلا على CCNA أو ما يعادلها
يفضل الحصول على MCSE أوما يعادلها
يفضل من له خبره فى مجال العمل بالشبكات
لديه الاستعداد التام للتنسيق والعمل ضمن فريق وحدة الخدمات الإلكترونية التابع له
2-فني الشبكات
الشروط والمؤهلات
مؤهل متوسط او فوق متوسط يتناسب مع طبيعة العمل
يشترط خبرةمناسبة فى مجال إنشاء شبكات الحاسب أو الكهرباء
يجيد إستخدام وصيانة الحاسب
3-محرر البوابة الإلكترونية
الشروط والمؤهلات
خريج كليات الاعلام او الادآب قسم إعلام أوقسم اللغة العربية
 أن يمتلك قدارا كافيا من الكفاءة فى استخدام الحاسب الآلى وبرامج التطبيقات المختلفة
لديه استعداد للتفرغ لهذه المهمه طوال ايام الاسبوع
لديه الاستعداد التام للتنسيق والعمل ضمن فريق وحدة الخدمات الالكترونية التابع له
4-مسئول دعم لنظام المعلومات الإدارية
الشروط والمؤهلات
حاصل على بكالوريوس  فى تخصص مناسب لطبيعة العمل ويفضل خريجى كليات الهندسة والحاسبات والمعلومات وعلوم الحاسب
يجيد استخدام الحاسب الالى وبرامج التطبيقات المختلفة
5-مسئول النظم والبرامج
الشروط والمؤهلات
حاصل على بكالوريوس  فى تخصص مناسب لطبيعة العمل ويفضل خريجى كليات الهندسه والحاسبات والمعلومات وعلوم الحاسب
يمتلك قدرا كافيا من الكفاءه فى استخدام الحاسب الالى وبرامج التطبيقات المختلفه
لديه الاستعداد التام للتنسيق والعمل ضمن فريق وحدة الخدمات الالكترونيه التابع له
6-منسق تدريب للمقررات الإلكترونية
الشروط والمؤهلات
أن يكون المتقدم حاصلا على بكالوريوس ويفضل خريجى كليات الهندسه تخصص هندسة الحاسب او كليات الحاسبات والمعلومات
يجيد استخدام الحاسب الالى وبرامج التطبيقات المختلفه
لديه الاستعداد التام للتنسيق والعمل ضمن فريق وحدة الخدمات الإلكترونية التابع له
يفضل من لديه خبرة فى التعامل مع أحد برامج إدارة المحتوى الإلكتروني
لديه القدرة على عقد ورش عمل ثقافة التعليم الإلكتروني بالكلية التابع لها
لديه القدرة على تخطيط وإدارة المناقشات التدريبية والاتصال الفعال مع الغير
طريقة التقديم :
تقدم السير الذاتية مرفقة بشهادات الخبرة إلى مديرمركز تطوير التعليم الجامعي  الأستاذ الدكتور طارق راشد رحمى – بمركز تطوير التعليم وإدارة المشروعات بالجامعة بالإسماعيليةأو ترسل السير الذاتية إلى البريد الإلكتروني  التالى
                       tarekrah@hotmail.com

*******************************

مطلوب مدير فرع نجع حمادي لشركة توزيع ادوية مؤهل عالي - خبرة في مجال البيع لاتقل عن 5 سنواتالسن لا يزيد عن 50 سنة email: hrpharma1@hotmail.com

******************************


Sales Marketing & Services Internship Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Sales-Marketing-&-Services-Internship-Job/2174025/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG

Job Category: Sales
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810936-93398
Division: Sales

If you are a current student, internships at Microsoft can provide you with valuable work experiences and insights into the IT industry. We can help you build tangible professional experience before you graduate from University and help you explore your interest areas in our business. 

Key Responsibilities/Activities
•As an intern, you will meet new people, work on real projects, and get hands-on experience working in an exciting development area.
•You will be exposed to the extensive activities, work on a unique and challenging project and participate in trainings, lectures and social activities designed for students.
•In addition you will get the opportunity to meet and work with managers, employees and Partners. Moreover be developed professionally and personally, enjoy networking opportunities and much more.

Skills Required•
- 3rd year Students
- GPA 3 or above
- Fluent English and Arabic
- Technical Passion

Competencies
•Communication
•Negotiation
•Team Work
•Confidence
•Creativity

Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011


Job Segments: Entry Level, Entry Level Sales, Intern, Marketing, Sales
***********************************

National Technology Officer Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-National-Technology-Officer-Job/2174023/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG

Job Category: Sales
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810943-93407
Division: Sales

National Technology Officer
The National Technology Officer (NTO) role is responsible for external outreach and engagement with technology policy elites, leading academics and government decision makers with the objective of enabling the creation, or maintenance, of a technology policy environment which supports the subsidiary's growth objectives. 

The NTO will develop, in conjunction with the subsidiary leadership team, an engagement strategy which addresses existing and emergent technology policy issues which impact Microsoft’s business model and capacity to grow. These engagement strategies will have a significant and material impact on the subsidiary's mid to long term growth prospects and recognize that a failure to address emerging technology policy issues can lead to government policy making and intervention which severely restricts Microsoft’s freedom of action in its local markets and around the world. 

The following characteristics should be seen as critical for a successful National Technology Officer:
1) A deep understanding of the impact of information technology in national social and economic systems as well as within the business of government.
2) A profound understanding of the breadth of Microsoft’s business, strategies and applicable business models 
3) A broad technical understanding (Level 100/200) across many of the current and future technology policy domains: 
a. Open Standards, Interoperability, Security, Privacy, Open Source, Wireless and Spectrum, Systems Architecture, Development Technologies, etc.
4) A demonstrated depth of technical expertise (Level 300) in at least one of the above mentioned domains
5) Demonstrated expertise in building and leveraging sustained relationships with:
a. Ministerial levels of government and their technology policy advisors
b. Leading academics and think tanks on issues of social and economic policy
c. C-Level executives and their advisors in the business of government
6) The highest levels of competence in public speaking and presentation skills
7) Significant experience and expertise in representing complex company or product strategies to members of the press and analyst communities.
8) Demonstrated competence in working within a virtual team environment and accomplishment of goals and objectives through influence of others not under direct management control

The NTO reports to the Country Manager. The NTO is a particularly demanding role which requires both internal strategic focus as well as a significant, 60% commitment to external engagements and relationship building.

By definition the role has no direct reports. However, local management teams may make the decision to house other resources within a " National Technology Office" lead by the NTO e.g. Chief Security Advisor, Standards Specialists etc. 

The role has a primary commitment of 60% external face time with a 75% time allocation on Public Sector engagements and 25% available to other segments as determined by the local leadership team.

The NTO is expected to be an active participant in the WW Technology Officer Community and as such will be expected to contribute to the development of the community by active participation in community forums and through best practices sharing with other NTOs around the world. The NTO is required to attend 3 WWTO meetings per year outside the local geography.

Experience - 10+ years of related experience
Education - REQUIRED: Bachelor's Degree. PhD
Knowledge, Skills and Abilities - Must be experienced and proficient in the role of education in social and economic development and with the public sector (government, education, or public health) environment in general. Actual K-12 or higher education experience is highly recommended and preferred. Must be viewed within the Public Sector or within the industry as a credible, technical expert. 

Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011


Job Segments: Education, Healthcare, Network, Open Source, Outside Sales, Public Health, Sales, Technology, Telecom, Telecommunications


************************************



Technology Solution Prof Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Technology-Solution-Prof-Job/2174022/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG

Job Category: Sales
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810933-93405
Division: Sales

Technology Solution Professional (Data Platform- Business Productivity-CRM-ERP- Data Center –Unified communication) 

Provide deep technical expertise while proving the value of Microsoft's Solutions to customers providing technical contributions to solutions revenue goals. Scope: Conducting self-research, learning and technical readiness related to solution area education and knowledge transfer. Participating in team planning activities and conducting Solution Briefings and demos, where the TSP is resourceful in driving cost-effective ways of moving opportunities forward. Orchestrating successful Proof of Concepts and/or providing deep Architecture Design Sessions to provide customers with the business values of the Technology Solutions.
Job requirements:
o Presales /Technology consultancy background 
o Demonstrated experience and competency in broad architectural skills, customer facilitation and collaboration, 
o Experience leading business value focused discussions 
o Relevant technology background 
o French fluency is a plus 
o Frequent travelling flexibility

Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011


Job Segments: CRM, Data Center, ERP, Pre-Sales, Research, Sales, Technology



***********************************


Developer Platform Evangelist Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Developer-Platform-Evangelist-Job/2174021/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job Category: Software Engineering: Development
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810934-93401
Division: Corporate Research & Development
A strong technical profile, with passion for technology (Cool Techs, Open Source, Devices, Azure, VS, IE) and willingness to share his/her passion with others. He/she should also be willing to travel frequently. 
Job requirements:
o Excellent oral and written communication skills and excellent presentation skills to large, demanding technical audiences
o A blend of passion, optimism, customer advocacy, curiosity and creativity
o Demonstrated track-record of developer community involvement
o Preferred qualifications include Computer Science/Engineering or related degree, 5+ years of hands-on developer experience
o Demonstrated hands-on software development experience with current and emerging web technologies is required
o Demonstrated hands-on software development experience with current and emerging Windows platform technologies, the .NET Framework and Visual Studio + other Microsoft technologies such as SQL Server, BizTalk Server, SharePoint, Smart Clients, Microsoft Office, etc. 
o Experience with multiple, current programming languages
o Experience using non-Microsoft technologies (PHP, Flex/Flash, Linux, Eclipse, Java, Ruby a HUGE plus
o Experience with or knowledge of future Microsoft developer technologies a plus
o Microsoft certifications (MCSD, MCT, MCSE, etc.) a plus
Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011
Job Segments: .NET, Computer Science, Database, Developer, Engineer, Engineering, Information Technology, Java, Linux, Open Source, Programmer, R&D, R&D Engineer, Research, Sharepoint, Software Engineer, SQL, Technology

************************************



Solution Sales Professional Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Solution-Sales-Professional-Job/2174020/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job Category: Sales
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810932-93404
Division: Sales
Solution Sales Specialist - Productivity 
When technology can add as much business value as ours, selling it may seem easy. But when you consider the complexities of our solutions, the high profile of our clients and the fast pace of our industry, we can offer ambitious sales professionals the challenges they’re looking for. 
Solution sales at Microsoft
Realizing the potential of their investment in our technology, you’ll work with enterprise customers to define their needs. And collaborate with account managers, technology solution professionals, architects and partners to meet them - meaning that if a proposed solution calls for greater technical depth, you’ve a wealth of resources behind you. Creating trusted relationships, as well as sales opportunities, you’ll drive revenue from a territory of up to 40 customers. 
Forecasting and prospecting valuable leads, you’ll work with wide-ranging Microsoft account and delivery teams all the way to closure and contract. So whilst this won’t include deployment, it will involve determining cost and overseeing the pre-sales process. 
It’s your chance to: 
•Sell one of the broadest sets of world-class technological solutions 
•Cover the entire enterprise space - selling solutions to global and smaller businesses 
•Kick-start the development of bespoke and adapted solutions that impact on everyone’s bottom line 
•Grow your skills with ongoing training, internal events and ad hoc activities 
Skills and qualifications: 
•5 years+ experience gained in a similar solutions sales management role 
•A consultative/solution sales approach and ability to manage a complex sales cycle 
•Able to articulate the value of technology to a non-technical audience 
•Experience selling productivity solutions both on-premise and online
•Knowledge of Microsoft Office, Microsoft Office 365, Microsoft Exchange, Microsoft SharePoint, and Microsoft Lync
•Degree or equivalent ideally in Business Administration or Computer Science
•Able to influence a mix of teams - although you won’t have direct reports, you’ll need to lead those involved in a project 
In Sales and Marketing, we’re experts at making connections. As the catalyst behind the worldwide use of Microsoft solutions, we pinpoint and recommend the right technologies and services to help solve our customers’ most pressing business issues. Whilst forging even stronger links between our global sales teams to achieve our own ambitious goals. 
Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011
Job Segments: Computer Science, Developer, Pre-Sales, Sales, Sharepoint, Technology

*********************************



Services inside Sales Representative Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Solutions-Sales-Professional-Job/2174018/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job Category: Sales
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810930-93400
Division: Sales
Role Overview:
The Services Inside Sales Representative (SISR) is the inside Services account relationship owner for Premier. SISRs works as a Premier sales specialists, and are aligned by segment. SISR's are responsible for up to 300-400 accounts with 30 and 75 being renewal customers depending on territory and contract complexities (global, blended agreements, etc.).
.
The SISR is: 
•Responsible for positioning and selling Premier Support in assigned accounts (driving annual contract renewals and add-ons, as well as new business)
•Assigned to either Enterprise or Small & Medium business territories (May be assigned to both in smaller territories)
•Premier sales contact (internally with Enterprise or Small & Medium business territories and externally with customers)
•Primarily responsible for performing an office bound sales function with some outside selling
•Accountable for attaining the agreed invoiced revenue quota for Product Group (PG) in assigned accounts
•Responsible for contributing to high overall customer satisfaction
Qualifications:
Associate’s Degree (required) or BA/BS degree (preferred) 
Experience:
Field Software/Product/Technology Sales, Inside/field sales or consulting/support position or the equivalent. Knowledgeable or experienced in the typical IT life-cycle with a good understanding of Operations and Support. Background in product support, maintenance and/or consulting services is also helpful. Experience/skills in influencing others, Communication, Relationship Management, and Negotiations.
2-6 years of related experience
Required: Associate’s Degree 
Preferred:Bachelor’s Degree (B.S./B.A.) 
Training and Certficates: Sales 
Sales Methodologies (equivalent to MSSP), Sales tools - Account Planning, Customer Relationship and Opportunity Management (e.g. Siebel, GSX or other). Also Sales planning, Opportunity Management, Customer Relationship management, effective marketing tactics, negotiation, financial analysis.
IT 
Industry-specific certifications (e.g. ITIL Foundation) 
Business 
Business Planning, Territory Planning, Business development, Negotiation, Financial analysis, Pipeline Management, Customer Service Management
Job Segments: Business Development, Consulting, CRM, Customer Service, ERP, Field Sales, Inside Sales, Outside Sales, Relationship Manager, Sales, Sales Rep, Siebel, Technology, Telemarketing

*********************************



Software Development Engineer Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Software-Development-Engineer-Job/2174017/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job Category: Software Engineering: Development
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810935-93399
Division: Corporate Research & Development
Software Development 
Our company was built by people like you—young software developers with a belief in the boundless potential of software. We still share your dreams and inspiration today. Team up with us to create what’s next in consumer and enterprise technologies. Here you’ll elevate your tech skills working on both real-world products and experimental ones alongside some of the best minds in the industry. Your success will only be limited by your own imagination and motivation. 
Whether as a Software Development Engineer transforming a product vision into a reality; or as a Software Development Engineer in Test ensuring that a software’s quality exceeds customers’ expectations; from day one you’ll make an impact on how millions of people around the world use technology. 
Some of our Software Development positions include: Software Development Engineer (SDE) Software Development Engineer in Test (SDET) 
Please note by applying to this position you will be considered for all Software Development positions. 
Software Development Engineer (SDE) 
Whether you’re creating new code, algorithms or data structures, you are the link between abstract concepts and the technology products used daily by your friends, family and millions of other people around the world. Using your mastery of technical tools, you develop next- generation applications and operating systems, making decisions on design and feature implementation. 
Software Development Engineers dive deep into code and work as part of a team of programming experts who solve problems and build powerful new tools. You collaborate with Software Development Engineers in Test (SDETs) to ensure stellar product quality, and you provide technical guidance to Program Managers (PMs) as they communicate user needs and product requirements. As a SDE, you dedicate yourself to producing the world’s most advanced software. 
Qualifications: 
* Pursuing a B.S., M.S., or Ph.D. Degree in Engineering, Computer Science or related field 
* Excellent programming skills. Experience with object oriented programming languages, preferably C, C++, and/or C# 
* Familiarity with data structures and algorithms as well as feature definition, design and feasibility 
* Ability to translate technical specifications into working code, and solve complex problems with consideration of the end user experience 
Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011
Job Segments: Computer Science, Developer, Engineer, Engineering, R&D, R&D Engineer, Research, Software Engineer, Technology, Test Engineer, Testing, User Experience
*********************************

Account Technology strategist Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Account-Technology-strategist-Job/2174015/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job Category: Sales
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810931-93406
Division: Sales
We’ve secured our place at the forefront of innovation. Join us, and we’ll place you at the core of our own operations as you make recommendations on a wealth of leading-edge technologies. 
Technology strategy at Microsoft
Creating a strategic technology roadmap for your customers, you’ll survey one of the world’s broadest platforms to consider how today’s technology could help their business tomorrow. We never stop imagining, developing and releasing new technologies. So you’ll not only consider current technology, but strategize and consult with clients on how to adapt, deploy and maximize it as part of a longer-term strategy. 
A trusted technology adviser, you’ll work with account managers and partners to support deployment project management, and alongside your customers on strategy and vision - nurturing the relationship far beyond project delivery. From infrastructure to applications, we innovate across a broader platform than most - increasing the scope to define and sell the optimum roadmap. 
It’s your chance to: 
•Combine relationship skills with technical insight 
•Drive and build bespoke technology roadmaps for large customers and spot opportunities to scope out specialist projects
•Expand your knowledge of wide-ranging Microsoft products, from Xbox Live to .NET 
Skills and qualifications: 
•Technical background, ideally within IT infrastructure architecture 
•Strong sales skills and technical credibility 
•Ability to build long-term customer relationships 
•Ideally project management or consultative sales skills 
•Some Microsoft knowledge, although we’ll provide full training 
•Degree or equivalent in Computer Science or IT, and ideally a Master’s degree
In Sales and Marketing, we’re experts at making connections. As the catalyst behind the worldwide use of Microsoft solutions, we pinpoint and recommend the right technologies and services to help solve our customers’ most pressing business issues. Whilst forging even stronger links between our global marketing teams to achieve our own ambitious goals. 
Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011
Job Segments: Computer Science, Project Manager, Strategist, Strategy, Technology

*************************************


Account Manager Job
http://www.microsoft-careers.com/job/Egypt-Non-Location-Specific-Account-Manager-Job/2174013/
Date: Oct 23, 2012
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job Category: Sales
Location: Egypt - Non Location Specific, EG
Job ID: 810929-93403
Division: Sales
The Account Manager (AM) role adds value to Microsoft by delivering a well-managed, profitable and growing business produced through relationship excellence and sales excellence practices where the customer views the AM as trusted advisor.
The success of the business is measured in the following ways:
An expanding footprint in accounts through year-over-year percentage increase in customer addressable revenue (AR).
Account growth through increased signed EA renewal rates and net-new opportunity revenue while meeting annual revenue targets.
Year-over-year growing integration of partners and services in key wins.
Year-over-year increase in customer satisfaction as measured by Relationship Management scores.
Reciprocal Conditions of Satisfaction (COS) in place for each account that meet quality standards defined by Sales management and included as part of a comprehensive up-to-date account plan.
Business value discussed in every discussion and every proposal with the customer.
The customer is current on the installation and use of current products available through the EA or SA. and realizes the value of new capabilities aligned to the Microsoft roadmap 
The AM role adds value by producing:
1.Customers with realized value from the platform through acquisition and deployment of the solutions they buy
2.Strong and deepening customer relationships
3.Strategic, effective and actionable account plans
4.Well developed opportunities leading to a healthy pipeline producing wins that meet or exceed quota
5.High performing account teams through effective AM coaching and leadership
The AM role is unique in the following ways:
Capability to develop and provide value to director relationships.
Scale through partners and extended teams.
Greater degree of industry versatility (more generalist knowledge required)
Sales engagements can cross-sectors and verticals with various agreements, different product set, competition, pricing, etc. 
Sales Collaboration required for corporate accounts that are downstream to a Major multinational or Global HQ.
Greater territory element to account management.
Account long term potential (LTP)
Provides coaching to peer account managers.
Account ratio development
The key initiatives and challenges facing the AM role are:
1.A greater understanding of the competitive landscape in the customer base as customers are looking for ways to cut cost out of their business model.
2.A more in-depth focus on industry or vertical solutions to meet customer needs, and the business value proposition that Microsoft offers in helping customer’s meet their challenges and business opportunities.
3.A deeper understanding of what’s going on in the marketplace and an in-depth knowledge of the customer’s industry and core business process across the customer base.
4.Effective ways to sell with an understanding of current economic/market conditions through creative deal structuring, creative terms, value propositions, etc., that demonstrates to customers how Microsoft can save them money and get the most value of their investment.
5.Ensure retaining & growing the number of customers in annuity-based agreements in current economic/market conditions.
Qualifications:
1.8+ years of relevant experience
2.Proven track record of sales excellence
3.Bachelor’s Degree is required
4.Master’s Degree is preferred
Microsoft is an equal opportunity employer and supports workforce diversity
World’s Best International Workplaces Award Winner 2011
Job Segments: Account Manager, Customer Service, Management, Manager, Relationship Manager, Sales
*********************************







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق