الأربعاء، 14 نوفمبر، 2012

وظائف بالاسكندريه 12 نوفمبر ( من جروب وظائف الاسكندريه )


للمتابعه على الفيس بوك 






13-11
----------
تعلن كلية التجارة ، جامعة الأسكندرية عن حاجتها لشغل وظيفة (2) مدرس بقسم العلوم السياسية وذلك وفقاً للتخصصات الفرعية الأتية :

- عدد (1) مدرس تخصص نظرية سياسية
- عدد (1) مدرس تخصص نظر سياسية
ويشترط المتقدم أن يكون مستوفياً الشروط الواردة بقانون تنظيم الجامعات رقم 49 لسنة 1972 والقوانين المعدلة له وفقاً للشروط الأتية :
1- أن يكون حاصلاً على درجة الدكتوراة فى مجال تخصص إحدي الجامعات المصرية الواردة بقانون تنظيم الجامعات المصرية أو إحدي الجامعات الأجنبية المعادلة بقرار المجلس الأعلي للجامعات
2- إجادة اللغة الإنجليزية إجادة تامة وفى حالة التساوى يفضل من يجيد اللغة الفرنسية
3- يفضل من له إسهامات علمية منشورة أو مشاركات فى مؤتمرات علمية
4- ألا تقل الخبرة التدريسية والبحثية فى مجال التخصص عن 3 سنوات
5- أن يكون الحد الأقصي لسن المتقدم للإعلان عن 40 عاماً عند التقدم للإعلان
6- تقدم الأوراق المعلن عنها بالكلية
المستندات المطلوبة
1- نسخة من رسالة الدكتوراة أو الشهادة المعادلة فى حالة الحصول عليها من الخارج
2- بيان بالحالة العلمية والوظيفية
3- شهادة ميلاد الرقم القومي
4- شهادة المعاملة العسكرية ( بالنسبة للذكور )
5- صورة بطاقة الرقم القومي
6- عدد (2) صور شخصية ضوئية
موافقة جهة العمل على التقدم لشغل الوظيفة للذين يعملون أو إقرار بعدم العمل
تقدم الطلبات بأسم السيد الأستاذ الدكتور عميد الكلية فى موعد غايته أسبوعين من تاريخ النشر ولن يلتفت إلى الطلبات التي ترد قبل او بعد نشر الإعلان أو عن طريق البريد أو غير مستوفاه لشروط الإعلان
--------------------------------------------------------------------------
Customer service and sales indoor (basic salary) are required to join Educational center send your c.v to alistockserv@gmail.com
--------------------------------------------------------------------------

Logistic services Company in Alexandria is seeking to hire

- Reefer engineer
- Mechanical Engineer
- Administrative Assistant
- Customer Service specialist (Cairo Branch)
Applicants should send their CVs with a recent photo to: rec.alxcv@gmail.com
--------------------------------------------------------------------------
مطلوم موظف تسويق وعلاقات عامة (لسنتر تنمية بشرية)

حديثي التخرج
اجادة استخدام الحاسب الالي
الأمانة و حسن الخلق


يرجي ارسال السيرة الذاتية علي

icnlp_2020@yahoo.com
او الأتصال علي

01211131301
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب شباب للتسويق الداخلى لشركة استيراد كبرى بسموحة براتب 700 جنيه شهريا بالاضافة الى حوافذ على المبيعات، يرجى ارسال السيرة الذاتية على
wazefaegtex@yahoo.com
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب لشركة تصدير كبرى بسموحة سكرتيرة حسنة المظهر تجيد اللغة الانجليزية و استخدام الحاسب الالى و برنامج الاوفيس براتب 700 جنيه شهريا، يرجى ارسال السيرة الذاتية على
wazefaegtex@yahoo.com
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب مساعدات اطباء اسنان للعمل بمركز المستقبل لطب الاسنان بسموحة من الفترة 5 مساءا حتي 10 مساءا ماعدا الجمعة ( لا يشترط الخبرة )

للتقدم للوظيفة برجاء الاتصال ب 01207333408
--------------------------------------------------------------------------
Job Title: Sales Man
Job Type: Full Time
Gender: Male
Residents of Alexandria is A Must
Qualifications: Holds any Bachelor degree
Experience: 2 years experience in paints field is A Must
Languages: Good Command of English
Other Skills:
• Excellent Dealing with Clients
• Opening up new sales channels
• Excellent Communication Skills
• Hard Worker
• Work Under Pressure
Salary: Negotiable
Benefits:( Basic salary + commission+ Medical & social insurance)
Job Contact E-mail: hr-jobs@ecatchem.com
If You Interested Please Send Your Updated CV With A Recent Photo And Mention ( Sales Man) In The Subject Field Otherwise It Will Be Ignored
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب للعمل بمركز خدمات بابوقير موظفة تجيد العمل على الكمبيوتر شرط ان تكون من ابوقير او تكون قيربة منها برجاء الجدية الاتصال 01114614636
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب لشركة صيانة كبرى بالاسكندرية
مهندس كهرباء حديث التخرج
مهندس ميكانيكا حديث التخرج

الاتصال من 9 : 4
035347241
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب عمال لشركة نسيج سويسرية ببرج العرب .
مرتب + حوافز + تأمينات + وسيلة نقل + وجبات .
للتواصل مع المهندس المسئول مباشرا :
012-10080868
--------------------------------------------------------------------------
Medical Field Managers (ALEX, UPPER EGYPT) - EGYPT

Posted: 12 Nov 2012 07:40 AM PST
VACANCY: Medical Field Managers (ALEX, UPPER EGYPT) - EGYPT

Required by Multinational FMCG

### Candidates must be currently District Managers or Previously Medical Field Managers###

Experience: 5-10 years of experience in the pharmaceutical/Medical field.

Job Duties:

• Act as a reliable source of information on infant nutrition and infant feeding practices for his/her contacts (Healthcare Professionals)
• Adhere strictly to the WHO Code / Nestlé instructions and / or national code as well as local regulations in this regard. No violations will be tolerated.
• Monitor cycle detailing guidelines ensuring that scientific factual information reach the contacts and communication objectives are achieved.
• Organize medical / scientific meetings & presentations to contacts to enhance their nutrition knowledge.
• Maintain an up to date contacts census and master list of all contacts in his/her territory, this information should be updated either manually or electronically through PDAs.
• Achieve targeted call frequency and territory coverage.
• Identify competitor strategies / communication

Requirements:
Bachelor of Pharmaceutical Science-Medicine-Nutrition-Biology (Medical Background).
Computer Skills, Highly Developed in Excel

INTERESTED? PLEASE SEND UR RESUME CV@blue-cons.com and put “MEDICAL FIELD MANAGER” in the subject line
--------------------------------------------------------------------------
A very big local construction company is looking for a "Marketing Manager" with the following qualifications:
- Bachelor degree in Marketing, Advertising and communication Studies.
- 7-9 years of experience with a strong background in real estate.
- Fluent in English.
- Very good communication and negotiation skills.
- Very good computer skills especially in Microsoft office. .
Job Responsibilities:
1- Plan, develop and execute marketing programs such as direct mailings, social media campaigns, client seminars, online webinars and publicity events.
2- Organize the production of posters brochures and website.
-3 Identifying target market and how best to reach them.
4- Plan and carry out direct marketing activities (principally direct mail) to agreed budgets, sales volumes, values, product mix and timescales.
5- Responsible for making sure that the sales forecasts are met.
6- Responsible for marketing outdoor visit to attract potential customers.
7- Prepare and coordinate materials for real estate trade shows and promotional activities targeting real estate funds, private equity companies.
8- Overseeing department’s budget, company's client database and managing junior-level sales & marketing personnel.
If you are interested kindly send your updated CV to info@multi-skills.com and write ''Marketing Manager" in the Subject line of your E-mail.
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب سكرتيرة مؤهل مناسب حسنه المظهر لبقة تجيد استخدام الكمبيوتر .برجاء ارسال c.v على البريد الالكترونى او الاتصال على 0111274313 yousef_joetal@yahoo.com
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب للعمل فوراً بالاسكندرية سكرتيرة حسنة المظهر لشركة استثمار عقارى 01117970246
--------------------------------------------------------------------------
مطلوب لشركة استثمار عقاري بمحطة الرمل محامي او محامية ابتدائي - خبرة بأعمال الشهر العقاري
راتب مجزي
ت\ 01111207086
--------------------------------------------------------------------------
شركة مطاعم كبري بالأسكندرية تتطلب للتعين فورا محاسب متتخصص في حسابات المطاعم والكفتريات
يرجي الاتصال من الساعة 2 م الي الساعة 6 م علي الرقم 01118119141
--------------------------------------------------------------------------
ع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق