الخميس، 2 أغسطس، 2012

تجميع وظائف يوم 1 اغسطس ( وظائف متنوعه )



تعلن مديرية التربية والتعليم بالقاهرة عن احتياجاتها للتخصصات التالية

1 - مدرس تربية موسيقية اعدادى و ثانوى
2 - امين معمل علوم اعدادى و ثانوى
3 - امين معمل حاسب الى اعدادى وثانوى
4 - مدرس تربية رياضية بنين اعدادى و ثانوى
5 - اخصائى اجتماعى بنين اعدادى وثانوى
6 - اخصائى تكنولوجيا تعليم اعدادى وثانوى
7 - اخصائى وسائل تعليمية اعدادى و ثانوى
8 - اخصائى اعلام تربوى ( صحافة وإذاعة ) اعدادى و ثانوى
9 - اخصائى اعلام تربوى ( مسرح ) اعدادى و ثانوى
10 - اخصائى نفسى اعدادى و ثانوى
11 - اخصائى مكتبات اعدادى
12 - مدرس تربية رياضية بنات اعدادى و ثانوى
13 - مدرس تربية فنية اتبدائى
14 - مدرس تربية موسقية ابتدائى
15 - مدرس تربية رياضية ابتدائى
16 - مدرس حاسب الى ابتدائى
17 - مدرس لغة عربية ابتدائى
18 - مدرس رياضيات ابتدائى
19 - مدرس علوم ابتدائى
20 - مدرس اقتصاد منزلى ابتدائى
21 - اخصائى اوساط متعددة ابتدائى
22 - مشرف اجتماعى ابتدائى
23 - مدرس رياض اطفال
24 - شئون مالية وتخزينية شعبه مخازن - تعليم فنى
25 - وظائف معاون فنى - تعليم فنى
26 - تبريد وتكييف عملى - تعليم فنى
27 - صناعات خشبية - تعليم فنى
28 - صناعات كهربائية نظرى - تعليم فنى
29 - اخضائى تغذية
30 - باحث قانونى

وسوف يبدأ التسجيل على النموذج الالكترونى المعد لاستقبال هذه الوظائف بالمؤهلات المطلوبة حيث انه لن يتم استلام اى طلبات يدويا او عن طريق البريد حيث ان الطريقة الوحيده للتقدم لهذه الوظائف هى النموذج الالكترونى والذى يبدأ التسجيل عليه من يوم الاحد 5 / 8 / 2012 حتى 20 / 8 / 2012 ليبدأ بعدها تطبيق المعايير طبقا لقانون التعليم 155 لسنة 2007 ولائحته التنفيذية حيث يكون معيار الاختيار ( المؤهل الاعلى - الاعلى تقدير - الاقدم تخرجا - الاكبر سنا ) وذلك على الترتيب، مع العلم بأنه سوف يتم إرفاق صورة ضوئية من المؤهل الدراسى وصورة من شهادة الدبلوم التربوى فى حالة ما إذا كان المؤهل الأصلى غير تربوى وكذلك صورة من شهادة الدراسات العليا إن وجدت وذلك للتأكد من حصول المتقدم على المؤهل المطلوب

*************************************
Hiring now
females to work as telesales for marketing and advertising company
in Almohandssen
please if you like to join send your updated cv to
sales@mast.com.eg
for more information call
01090812155
notice:we like if you have marketing and advertising ideas

*******************************
مطلوب لشركة إنترنت كبرى - موظفين خطوط أمامية ( من الإناث ) - يشترط إجادة اللغة و حسن المظهر - والتعامل مع الكمبيوتر - ت: ‌58509009 - 02663331-012 - 48127468-011

*******************************
البنك الأهلى المصرى

يمكنك الآن تقديم السيرة الذانية الخاصة بك لإدارة الموارد البشرية على البريد الإلكترونى. برجاء إختيار البريد الإلكترونى وفقاً للمؤهل الدراسى :

لخريجي الهندسة : IT.rec@nbe.com.eg

لخريجي التجارة : Commerce.rec@nbe.com.eg

لخريجي أي كلية أخري : Others.rec@nbe.com.eg

للتدريب الصيفي : Summer.internship@nbe.com.eg

لذوي الخبرات : Experience@nbe.com.eg

بالتوفيق

*******************************
مطلوب محاسبين خبره و بدون لمكتب محاسبه
المقابله يوميا بعد صلاه التراويح
34ش عبيده بن الجراح - حسن محمد - فيصل
ت:35875884
يرجى ارسال السيره الذاتيه على الاميل التالى:
ahmed.salaheldine@yhoo.com

********************************
مدرسه البيان بالقاهرة والعبور تطلب خبراء ومديرين ونظار ووكلاء وموجهين وادارين واخصائين ومحاسبين وسائقين وامن ومدرسين لجميع المواد والانشطه
ابتدائى واعدادى ثانونى لغات وعربى شرط الخبرة والكفاءة
لاتصال :
44795020 - 26988999

*****************************
فتح باب التسجيل لمنحة تدريب مدربين أندية تكنولوجيا المعلومات

يعلن المجلس القومي للشباب عن فتح باب التسجيل لمنحة تدريب مدربين لأندية تكنولوجيا المعلومات لشباب الخريجين من أبناء محافظات القاهرة الكبرى ودمياط وبورسعيد والشرقية ضمن مبادرة محو الأمية الرقمية التي أطلقها المجلس بالتعاون مع شركة مايكروسوفت من خلال تدريب 500 مدرب أندية تكنولوجيا المعلومات.
ويشمل محتوى التدريب خلال المنحة على تعلم جميع برامج أوفيس 2010 ومهارات الاتصال والتدريب، وتصل مدة التدريب الى 102 ساعة لمدة 17 يوم بمعدل 6 ساعات يوميا ( توجد فترات صباحية من 9 ص – 3 م وفترات مسائية من 3 م – 9 م ).

شروط التقدم :
• الحصول على مؤهل عالي ويفضل حاسب آلى
• يفضل الحصول على الرخصة الدولية لقيادة الحاسب الآلي
• لا يزيد السن عن 35 عاما
• التعهد بتدريب 50 متدرب
• يشترط التفرغ التام للتدريب
• الأجادة التامة لأستخدام الحاسب الآلى
• إجتياز المقابلة الشخصية .
ويمكن للراغبين فى الاشتراك التسجيل بالمنحة عن طريق إرسال السيرة الذاتية على البريد الإلكتروني :It_ncy@youth.gov.eg ، مع ذكر أسم المحافظة فى عنوان البريد الإلكترونى .

وللتعرف على اماكن ومواعيد المقابلات الشخصية واخر موعد لاستلام ايميلات الاشتراك بكل محافظة واماكن تنفيذ التدريب، يرجى الاطلاع على ملف الوثائق الملحقة ،،،،

مصدر الخبر: المجلس القومى للشباب
اماكن ومواعيد المقابلات الشخصية ومواعيد التسجيل واماكن تنفيذ التدريب بكل محافظة
http://www.mediafire.com/?jmj4pn7ol11a4a6

*************************************

فرصة عمل ل 20 خريج من مختلف الكليات للعمل فى منافذ بيع إحدى شركات المحمول فى الفترة من 10/8/2012 الى 10/10/2012 لمدة شهرين من الساعة 11 صباحا حتى 8 مساء براتب قدرة 1300 + 200 بدل تغذية وبالنسبة لمنافذ البيع فى 6 أكتوبر والقاهرة الجديدة براتب 1500 + 200 بدل أنتقال وسوف يكون التوزيع على حسب الشركة للمهتمين بالعمل الأتصال بى على رقم 01006002629 د.شريف أبو العينين

********************************************************
Urgently Required Merchandisers Specialist To work in a Multinational Telecommunication Company Should Be located at Maadi or Dakahleya or Sharkeya

Requirements:
* Graduate
* Very Good English
* Very Good user of Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Access
* Max. Age is 25 years old

* Start Salary 3000 l.E + an excellent package ..

If Interested Please Send your C.V to Seif.shafik@eccooutsourcing.com
and Mention the Job Title in the Subject

*****************************************
مطلوب محاسبين من الجنسين يجيدوا التعامل مع البنوك وحسابات الشركات للعمل بشركه

للعمل بشركه
mousez trade international
يرجى ارسال السى فى على الميل التالى
raafat@mousez.net

****************************************
b in customer service & sales manager ( outdoors) in company for chemicals in zahraa el maadi . salary is between 850 and 1000 . so try to send your CV quickly ( people might be from agriculture or chemistry faculty ) but it isn't a must . The manager is Wael Agag . send your CV at : enas@cornelllab.com ( or) info@conerlllab.com
Tel : 0168803294 - 0102584030

*********************************
مطلوب موظفين حجز طيران و فنادق خبرة لشركة سياحة بالمهندسين 01289180210

*********************************
مطلوب للعمل اخصائى خدمة عملاء
------------------------------------
المجموعة الدولية للتدريب " صبره جروب " مركز تدريب قانوني دولي معتمد من الجهاز المركزي للتنظيم والإدارة التابع لرئاسة مجلس الوزراء المصري، تطلب للعمل بمكتب القاهرة ودبى :-
اخصائى خدمة عملاء ( كود AB 1 )
المهام الوظيفية :-
.........................
1- تنفيذ سياسات خدمة العملاء بالمجموعة
2- تقديم كافة المعلومات والإجابة على استفسارات العملاء المتعلقة بنشاط المجموعة
3- التعامل الجيد مع العملاء بما يتناسب مع طبيعة العمل وبما يليق بوضع المجموعة
4- تنفيذ السياسات والتعليمات الخاصة بخدمة العملاء والمعتمدة من مدير التسويق والمشتريات
5- القيام بأية مهام ومسؤوليات إضافية أخرى تتطلبها طبيعة العمل

وعلى المتقـدم لشغـل هـذه الوظيفة اجتياز المقابلة والاختبارات اللازمة
الراتب مجزى + تأمينات اجتماعية + تأمين صحي بالإضافة إلى مزايا أخرى
وبدلات سفر للعمل بمكتب المجموعة بدبى
يرجى إرسال السيرة الذاتية على: hr@sabraeg.comمع ذكر كود الوظيفة
www.sabraeg.com

*********************************

To all fresh graduates who are interested in Call center, please note that Raya Contact Centers hiring Mass numbers for a multinational project with the below qualifications and skills:

-Males Graduates (Facluty of Arts, Alsun, Commerce English Section is preferrable)
-Excellent Communication Skills
-Can Work under pressure

Work Location: Maadi
Working hours: 24/7 shift basis
Military servise should be postponed or Exempted

Whoever is interested please send you C.V to Recruitment_rcc@rayacorp.com with DQ in the subject.

*****************************

مطلوب محاسبين

مكان العمل: القاهرة، مصر
الوظيفة للمقيمين في: مصر
ناشر الوظيفة: شركة الهلال لاستيراد والتصدير
تاريخ نشر الوظيفة: 2012-07-30
تاريخ اغلاق الوظيفة: 2012-08-29

شركة تعمل في مجال الاستيراد والتصدير تطلب محاسبين حديثي التخرج

أرسل سيرتك الذاتية

mohamed.hussein@elhelal-group.com

***************************

مطلوب لشركة تصدير واستيراد في المهندسين الوظائف التالية :
- سكرتيرة حسنة المظهر
- موظفة خدمة عملاء
- مندوبين مبيعات
يشترط إجادة الكمبيوتر ، و على من يرغب فعليا بالعمل - إرسال السيرة الداتية على info@ramo-eg.com

*******************************

Needed Urgently:
Communication Specialist:

Technical:
Very Good user of Power point, Word & Excel
English level is Excellent

Soft Skills:
Excellent time management skills, ownership sense, free to work after the normal working hrs
Can communicate easily to different levels starting with the executive level up to the senior manager level
Prefer to be graduate from English sector college

General Remarks:
. candidate should has 2 - 3 years of experience
And definitely will appreciate those who work on themselves in terms of self & tech. development
. The job is categorized under PR & Marketing departmet

If you're interested immediately submit your CV on Wessam.bahgat@eccooutsourcing.com and write in the subject "Communication specialst"

***********************************

مطلوب لشركة تارجيت وكيل شركة موبينيل فى الدلتا
مندوبين خارجيين sales outdoor
من محافظتى المنوفية و الغربية
مرتبات مجزية + عمولة
حديثى التخرج او خبرة
ارسال السيرة الذاتية HR@target-tel.com

********************************

A large reputable furniture company has an open vacancy for Sales Representative “indoor”
The requirements for this position are:
- 1-3 years of experience in sales “preferred in the furniture field”.
- Very good command of English language
- Knowledge in Sales.
Work conditions:
- Day off: Sunday.
- Work hours: 1:00 p.m. to 9:00 p.m.
- Salary is negotiable.

Please send your C.V. to the e-mail below and write “Sales Representative” in the subject line
businessway.rec@gmail.com

******************************

Bundle Card requires male & female Telesales agents for it s loyalty programs selling Bundle Shopping discount card with basic salary 750 LE & commissions from 1000 up to 5000 LE per month.Kindly Note: The job Location is in Nasr City In front of City Stars.شركة باندل بمدينة نصر أمام City Stars تطلب موظفين للبيع عن طريق التليفون من الجنسين لبيع كارت تخفيض علي المشتريات Bundle Card بمرتب شهري ثابت 750 و عمولات تبداء من 1000 تصل الي 5000 جنية

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

info@bundlecard.com
*******************************

مسئول و مندوب مبيعات ملابس فى جميع المحافظات
اسم الوظيفة المطلوبة: مسئول و مندوب مبيعات ملابس فى جميع المحافظات
الراتب/الأجر: حتى 2500 جنية
مكان العمل: مصر
الوظيفة للمقيمين في: مصر 
ناشر الوظيفة: Ozone Textiles
القسم: بيع وتسويق
تاريخ نشر الوظيفة: 2012-08-01
تاريخ اغلاق الوظيفة: 2012-08-31
مشاهدات: 65
تفاصيل الوظيفة:
بخصوص الأعلان عن طلب مسئول و مندوب مبيعات فى جميع المحافظات لتسويق و توزيع و بيع و تحصيل منتجات الشركة من ملابس أطفال داخلية و اطقم قطنية و ترنج و ملابس رجالى داخلية ( بوكسر مميز و بودى ليكرا كم و نص كم و كت و حمالات و كروس ) و المطلوب فى شاغل هذة الوظيفة ان يقوم بتسويق و بيع منتجاتنا فى المنطقة التى سيتولى البيع فيها و تكون مهمتة ايجاد عملاء جدد و محلات ملابس تعمل فى نفس النشاط و البيع لهم و التحصيل منهم و توريد التحصيل للشركة و المرتب الأساسى للعمل هو 700 جنية شهريا زائد بدل انتقال كما انة يوجد عمولات على التحصيل ليصل الراتبمع العمولة الى 2500 جنية شهريا عند تحقيق تارجت البع و التحصيل . التعيين فورى

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

mohamed.sockar@gmail.com

*****************************

مطلوب لشركة برمجيات ومواقع انترنت للشركات افراد تسويق ومبيعات

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

web2professional@hotmail.com

***************************

مطلوب لمكتب محاسبة بالهرم أخصائى وثائق ومعلومات
- يجيد التعامل مع الحاسب الألى .
- يجيد التعامل مع المواقع الإلكترونية .
- يجيد اللغة الإنجليزية .
- يفضل أن يكون من ساكنى الجيزة .
- إرسال السيرة الذاتية وشهادات الخبرة (إن وجدت) على الأيميل :

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

info@abouelsoud.com

****************************

Web Developer
اسم الوظيفة المطلوبة: Web Developer
الراتب/الأجر: يحدد لاحقا
مكان العمل: القاهرة، مصر
ناشر الوظيفة: Sign House
القسم: وظائف متنوعة
تاريخ نشر الوظيفة: 2012-08-01
تاريخ اغلاق الوظيفة: 2012-08-31
مشاهدات: 58
تفاصيل الوظيفة:
• Minimum 2 years experience in web development using C#, ASP.Net
• Experience in ASP.NET, .Net frameworks, C#, ASP.Net, ODBC, ADO.Net, VB.Net, SQL and T-SQL
• Experience in Ajax based applications.
• Good knowledge in JavaScript, CSS
• Experience in MS SQL 2000/2005
• Experience in ORACLE database programming and PLSQL
• Hands on experience in XML, XSLT and building dynamic pages on the fly
• Experience in MS Reporting Services and crystal reports
• Extensive experience in hands on coding, code analysis and code understanding skills
• Knowledge of Windows Workflow Foundations API is plus.
• UML and Object oriented concepts & design programming.
• Tuning performance and scalability for Web applications.
• Candidate should be Flexible and have the ability to research and quickly adapt to new technologies.
• Ability to work in team

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

signhouse1@yahoo.com

****************************

لشركة كمبيوتر بفيصل مطلوب انسة للعمل داخل المكتب سكرتيرة مبيعات وشباب للعمل كمبيعات وشئون ادارية
اسم الوظيفة المطلوبة: لشركة كمبيوتر بفيصل مطلوب انسة للعمل داخل المكتب سكرتيرة مبيعات وشباب للعمل كمبيعات وشئون ادارية
الراتب/الأجر: مرتب وعمولة
مكان العمل: القاهرة، مصر
الوظيفة للمقيمين في: مصر 
ناشر الوظيفة: ECS COMPUTER
القسم: وظائف متنوعة
تاريخ نشر الوظيفة: 2012-08-01
تاريخ اغلاق الوظيفة: 2012-08-31
مشاهدات: 122
تفاصيل الوظيفة:
انسة تجيد المبيعات من خلال التليفون والانترنت ومتابعة العروض 
شباب للعمل فى مبيعات اجهزة الكمبيوتر وملحقاتها
شاب للعمل فى الشئون الادارية

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

ecsayman@yahoo.com

***************************

Ro’ayah Vision Correction Center is seeking for:Accountant
Job Role: Accounting & Finance
Company Industry: Medical services (Ophthalmology)
Company Location: Cairo - Shobra.
--——————————————————————————-
Requirements
--—————————-
• Education: Bachelor’s Degree in Accounting. 
• Gender: FEMALE ONLY.
• experience: 2:4 years
Skills:
• Strong interpersonal and communication skills.
• Good command of English language.
• Proficient in job related computer skills, i.e. MS Office Applications (Excel, Word,..)
• background in using Accounting application “QuickBooks” is a plus.
• Organized, meticulous, possesses initiative and good work attitude.
• Pleasant, and confident.
• Must be honest and trustworthy
————————————————————————————————————————
Please write “ACC “ in your e-mail subjec.
للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

hr@roayah.net

***************************

The ideal candidate will be experienced in handling a wide range of administrative and executive support related tasks
Fluent English is a must.
Excellent computer skills.
Excellent communication skills.
Excellent organizational and management skills.
Minimum two years experience at the same role.
للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

signhouse1@yahoo.com

***************************

مطلوب للعمل شباب من الجنسيين للتسويق خارج وداخل الشركة بمرتب مجزي + عمولة
بشرط اجادة اللغة الانجليزية والتعامل مع الحاسب الالي

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

raafat@mousez.net

************************

مطلوب مهندسين لصيانة مزراع الدواجن كهرباء او ميكانيكا للاشراف علي صيانة مزراع الدواجن الخاصة بالشركة

للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

raafat@mousez.net

***************************

امين مخزن
اسم الوظيفة المطلوبة: امين مخزن
الراتب/الأجر: يحدد لاحقآ
مكان العمل: القاهرة، مصر
الوظيفة للمقيمين في: مصر 
ناشر الوظيفة: biosystems egypt
القسم: مال ومحاسبة
تاريخ نشر الوظيفة: 2012-08-01
تاريخ اغلاق الوظيفة: 2012-08-31
مشاهدات: 226
تفاصيل الوظيفة:
بكالوريوس تجارة - محاسب
للاتصال بواسطة الايميل
يمكنك مراسلة ناشر هذه الوظيفة مباشرة عن طريق الارسال على عنوان البريد الالكتروني التالي: 

smshr8@hotmail.com

**************************

Urgently needed for IT Company located in El mohandseen

Job title: HR coordinator

2 years experience in the same field

Preferred to have background in IT field

Very good spoken &written English is a must.

 Please send your c.v to ritsolhr@gmail.com and mention the job title in subject

**************************

Job Title  Sales Coordinator - Ismailia
Languages  Arabic : Excellent English: Very good. 
Country  Egypt 
Job Category Sales
Job Type Full Time 
Description  1. Build a monthly channel performance report covering all KPIs (Monthly Channel Deck). 2. Measure and track POB deployment and summarize progress per region and channel through issuing weekly reports. 3. Track and analyse customers productivity and issue related periodic reports. 4. Issue sales reports measuring promotional effects and the trends pre, during and post promotions. 5. Responsible for recording customer and sales team incentives concerning POB deployment and issue a monthly tracking report. 6. Responsible to issue and communicate any ad hoc report and drill down analysis that would serve channel performance. 
Qualifications Bachelor Degree Computer Skills Customer orientation 
Gender Any
Education major  Business Administration 
Experience 0 – New Graduate Years. 
Other Skills Computer skills
Salary (L.E.) Less than 1500 
Comments The candidate must be from Ismailia 
Job Contact Info. Wael.omar@RashideenEgypt.com

**************************

Employer Amer Group 
Job Title  Real Estate Sales Representative
Languages  Arabic: Mother tongue English: Very good 
Country  Egypt  
Job Category Sales
Job Type Full Time 
Description  *Responsible for sales of the Companys Properties *Follow up leads Contact Client, *Conduct effective meetings and close deals *Follow up on existing clients *Prepare sales reports *Prepare & execute presentations *Getting new listings *Meeting targets *Follow-up customer accounts *Handle customer service 
Qualifications BA/ BSc. In any discipline. *Strong Communication skills in both languages English & Arabic *He should have Real Estate Sales Experience of 1-2 years *Good IT skills Microsoft Office / excel / and any other software 
Gender Any
Experience 1 - 2 Years. 
Other Skills *A friendly personality, capable of building strong relationships easily. *Good attention to details *He must be very well presented *Strong Interpersonal skills and pleasing outgoing personality 
Salary (L.E.) Negotiable 
Comments Please mention the job title in the subject line otherwise CV will be discarded 
Job Contact Info. cvs@amer-group.com

*************************

Job Title  Senior Admin Executive
Languages  Excellent command of English & Arabic languages 
Country  Egypt  
Job Category Administration
Job Type Full Time 
Description  - Analyses & organizes office operations & procedures such as preparation of personnel, information management, filing systems, requisition of supplies, & other clerical services. - Establishes uniform correspondence procedures & style practices. - Formulates procedures for systematic retention, protection, retrieval, transfer, & disposal of records. - Ensure office & work places are clean & suitable for working environment. - Plans office layout, develops office budget, & initiates cost reduction programs. - Prepares activities reports for guidance of management. - Maintains contact with customers & outside vendors. - Ensure that posters being displayed are appropriate & to remove any that are not. - Ensure reception & jobs that go on a rotational basis are covered during the organizations working hours. - Manage the filing, storage & security of documents. - Maintain insurance coverages - Issue permits & licenses. - Administer the preparation & advertising of contract documents - Supervising the annual inventory. - Supervising all activities of the health & safety professional. - Responsible for the establishment of new branches. - Forming & applying a code system for the companys fixed assets. - Preparing mobiles bills & following up the payment process. - Following up & coordinating the companys purchases such as: Stationary, catering, furniture, & fixed assets. - Arrange conferences & meetings for the management 
Qualifications Should have strong communication skills & analytical skills as well as excellent interpersonal skills Hard Worker, Self-Motivated, energetic, self-starter, creative & problem solver 
Gender Any
Education major  Accounting 
Experience 6 - 9 Years. 
Salary (L.E.) Negotiable 
Job Contact Info. Please send your CV to jobs-nj@hotmail.com, as well specifying the job tittle in the email subject

***********************

Employer Top Group Co. 
Job Title  Human Resources
Country  Egypt 
Job Category Human Resources
Job Type Full Time 
Description  Maintains personnel files in compliance with applicable requirements. — Keeps employee records up-to-date by processing employee status changes in timely fashion. — Processes personnel action forms and assures proper approvals; disseminates approved forms. — Maintains budget spreadsheet that includes salaries, payroll taxes and fringe allowances. — Prepares paperwork required to place employee on payroll and establishes personnel file. — Assists in hiring process by coordinating job posting on Web site, reviewing resumes, performing telephone interviews and reference checks. — Maintains Employee Handbook with updated resolutions and other pertinent information, as needed. Office Administration — Troubleshoots telephone and voice mail system; handles minor repairs and coordinates repairs with technicians when required. — Provides training for new and current employees on communication systems, including telephone and voice mail. — Supervises receptionist, delegates projects as appropriate, and assures coverage of switchboard in receptionists absence. — Oversees special events for staff by coordinating committees and schedules, and staying within budget. 
Qualifications Proficiency in or knowledge of using a variety of computer software applications, especially Excel and Microsoft Word software. • High level of interpersonal skills to handle sensitive and confidential situations and documentation. • Knowledge of office administration procedures. • Ability to operate most standard office equipment. • Attention to detail in composing, typing and proofing materials, establishing priorities and meeting deadlines. • Good to excellent spelling, grammar and written communication skills. • Excellent telephone and oral communication skills. • Ability to maintain a high level of confidentiality  
Gender Any
Experience 3 - 5 Years. 
Salary (L.E.) Negotiable 
Job Contact Info. info@topgroup-co.com

***************************

Job Title  Hotel Manager
Languages  Fluent English, any other languages will be an asset. 
Country  Egypt 
Job Category Customer Service, Hotels, Public Relation
Job Type Full Time 
Description  Deal with VIP Guests. Responsible for Food and Beverage, Catering and Events Organizing and setting up all VIP Events. 
Qualifications Age 35 - 45. Bachelor Degree. Very good communication Skills. Hotel Management is a must. Catering Management. 
Gender Male
Experience 10-15 Years. 
Other Skills Computer Skills.
Compensations Attractive Package. 
Salary (L.E.) Negotiable  
Job Contact Info.  If you’re interested, please send your updated resume including a recent photo to: peter.ibrahim@mcv-eg.com  Please mention the job Code (HM-01) in the e-mail Subject.

**************************

مطلوب سائق خاص
حاصل على مؤهل متوسط على الاقل
انهى الخدمة العكسرية
السن من 30 حتى 50
رخصة مهنية
يجيد التعامل الطيب
حسن المظهر
يفضل ان يكون سكنه قريب من مصر الجديدة
للاستفسار و المقابلة يرجى الاتصال على 01226430503

***********************

F&B Services Sales Representative – Egypt
Experience Needed: Hotel room and bathroom amenities and restaurant accessories (F&B), selling FOH products, Egyptian Candidate.

Very Important Note: If you are interested; please forward your Updated CV including recent personal photo to amr.samir@premieregypt.com, write in the subject: F&B Sales
Duties:
• Contacting current hotel clients and creating new contacts with hotels and restaurants.
• Meeting clients and closing deals.
• Taking client appointments in the company show room.
• Handling customer requests and complaints.
• Placing orders with the Company's international partners.
• Producing monthly sales reports.
Skill required: 
• Excellent communication skills.
• Sales experience (in the hospitality industry would be a plus).
• Excellent Arabic and English (spoken and written), French is a plus.
• Accounting/ Econ/ Business Administration/ Marketing background would be great.
The job will require meeting clients in the show room and at the hotels (must have a driver's license) 
This job will require travel outside of Cairo (Alexandria, Hurgada, Sharm el Sheikh)

***************************

Operations Manager - Egypt
‘’Expat-Non Egyptian Only’’ Operations Manager with an Engineering Background– Preferably from Europe 

Very Important Note: If you are interested; please forward your Updated CV including recent personal photo to amr.samir@premieregypt.com, write in the subject: Operations Manager

Line of business:
Smart Buildings LOB 

Reporting to:
Facility Management Director

Direct reports:
+100 and growing operation team of Engineers and Technicians.

Job Purpose:

Insures service delivered exceed clients expectations, generate targeted financial KPIs, and over achieve the international standard employee turnover rate.

Nature of job impact:

Develops and recommends Operations strategies
Develops operational plans to implement and support strategy
Develop international standard processes and procedures to deliver the services in a controlled an safe environment for each and every client
Develop service delivery and Health and Safety plan for each client 
Evaluates overall performance and realigns operations and takes corrective action where necessary.
Plans and oversees the growth plan in order to improve profit and market share.
Develops and prepares budget justifications and cost estimates, and monitors actual performance/expenditures.
Develops long term relationships with the clients.
Manages and mentors FM team with a view to increasing team effectiveness 
Manage facilities subcontractors relationship (Housekeeping, security, catering, …)
Ensures that customer satisfaction is achieved as per Service Level Agreement set
Carry out the technical & initial financial evaluation for new projects. (pre sales)
Control the material and spare parts quality acc. to the equipment and manufacturers spec,
Be in time with responsibility at any emergency case 
Make appraisal for staff under supervision 

Job Dimension:
People management & Leadership:
• Excellent management skills & ability to address various calibers and cultures.

Financial Impact:
• Impacts on revenues and Gross Profits

Required skills, expertise & Knowledge:
Functional level:

• Advanced knowledge of Facility Management.
• Knowledge of Electro-mechanical and light current solutions (preferable)
• Very high level of accuracy and efficiency.
• Ability to perform multiple tasks.
• High leadership and management skills
• Team work spirit
• Ability to work under pressure

Business level:
• In depth knowledge of multiple functions contributions in achieving business objectives

Interpersonal level:
• Communication
• Leadership qualities
• Team management.

Problem solving:
• Diagnostic skills
• Develop innovative solutions in uncertain environment.

Educational background:
University graduate with a Bachelor degree (Engineering).

Professional experience:
Minimum 15 years in the same field, 5 of them in a similar job.

*********************************

Country Manager – Travel Agency in Egypt
Egyptian Candidates Only

Very Important Note: If you are interested; please forward your Updated CV including recent personal photo to amr.samir@premieregypt.com, write in the subject: Country Manager – Travel Agency

Purpose and scope of the role:
The ideal candidate will be a travel professional who knows the in’s and out’s of the industry. Your remit will be to take responsibility for the local business in Egypt and work closely with all supporting departments and the Head of New Markets to make this company Egypt’s market leader.

Key performance areas:
• A solid understanding of the Egyptian business and travel environment and accompanying regulations
• Coordination of supply for all airlines where no Pan African deals can be sought: forming relationships with the top selling airlines (as identified by head office); entering into deals/incentives with the guidance of the Supply Relationship Manager at head office
• Overall supervision, provision of guidance and leadership to team members in order to meet the overall company objectives in terms of the annual new markets plan
• Rolling out all aspects of the office set up from providing specific research (e.g. payment providers, legal requirements, bank account set up) to scouting for office space and recruiting a small supporting team
• Understanding the competition and constantly staying abreast of their local movements with regular report back to head office
• Coordination of all offline marketing efforts by instruction and guidance from the Head of Sales and Marketing at head office
• Identifying business opportunities within the local markets whilst mitigating risks
• Providing proactive input on improving website content, SEO, blog content etc, coupled with a keen understanding of social media and how to leverage this in the market
• Ensure the set objectives are delivered on time and in line with budget and company objectives; candidate should be familiar with reporting back to an internationally based organization.
• Mentoring, training and motivating local customer service and ticketing staff
• Focus on costs and revenue improvement
Skills and experience:
• Extensive travel industry experience, preferably travel agency manager, Airline GSA or from a GDS; ideally previous experience or contact to Egypt Air
• Preferably tertiary education Customer and sales focused - experience in driving sales figures and customer satisfaction

• Fluent in English and Arabic both written and verbal
Personal attributes:
• A proactive self-starter and a “doer” that will deliver upon the companies objectives
• Ability to adapt and understand new ways of working
• Accountability, transparency and integrity
• Constant personal improvement to be the best you can be

**********************************

Urgently needed for a multinational company specialized in Materials Industry (Glaze Manufacturing) a “buyer” with 0-2 years of experience

Job Location: fayoum “please notice that the transportation are provided”
Job Duties:
• Assists staff and vendors (e.g. ordering and purchasing procedures) for the purpose of providing information and facilitating purchasing process.
• Distributes purchase orders, vendor information for the purpose of providing reference documents for completing purchasing process.
• Maintains documents, files and records (e.g. bids, purchase orders, vender files, etc.) for the purpose of providing up-to-date reference.
• Responds to inquiries for the purpose of resolving issues or referring to appropriate parties.
• Performs other related duties as assigned for the purpose of ensuring the efficient and effective functioning of the work unit.
• Performs purchase orders and follow up the process of its completion.
• Additional Preferences: Driving License – Single

Job requirements:

0-2 years of Experience
Fluency in English
V.good Computer Skills
October or haram residence are preferred

Please send your CV to momar@calibers-eg.com and mention in the subject line (Buyer-fayoum)

*********************************

Urgently for immediate recruitment executive secretary is needed salary 1500 – 2000
Good computer skills
Good English Command
2 obour Bulidings
mob. : 01066309391 – 01000019453
work ( from 10 – 3 ) : 24039142
SEND THE cv TO BOTHINA.ELMAGHRABY@HOTMAIL.COM

*********************************

Teleperformance , NOW is Hiring for Samsung UK .(Contact Center Rep..’’Technical Support’’)
Ready to start your Career path !?
-Salaray of 3200 Gross.
-Social+Medical Insurance .
-Fixed Shifts from 10AM Till 7PM
We’re giving you the change to build your own career , grow in an mulinational atmosphere .
Send your CV to naibrahim@teleperformance.com
FLUENCY In ENGLISH is a MUST , (Graduates only )

*********************************


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق