الثلاثاء، 31 ديسمبر 2013

اهم الوظائف المنشوره يومى 29 و 30 ديسمبر

 للمتابعه على الفيس بوك

https://www.facebook.com/groups/wazayef.masr/

https://www.facebook.com/onlinerecruiter

لشركة دعاية ب6 أكتوبر
مطلوب مصمم جرافيك ذو خبرة فى مجال الدعاية والإعلان يجيد ( الفوتو شوب ـ الإليستريتور ـ كوريل درو )

elaksa_td@yahoo.com
===================================
مطلوب فورا لشركه توظيف كبرى
موظف تنفيذ للعمل داخل الشركه
يشترط قرب السكن من المهندسين
ولديه خبره لا تقل عن سنتين فى الكوادر الطبيه و الهندسيه
على من تتوافر لديه الشروط برجاء ارسال السيره الذاتيه على الايميل

nayrouz.cairo@yahoo.com
===================================
أخصائي إستيراد وتصدير
الناشر: AGCHEM
الراتب/الأجر: مجزي ـــ طبقا للخبرة
يجيد اللغة الإنجليزية ولغات أخرى إن أمكن , محترف في مجال الإستيراد والتصدير , خبرة في المجال لا تقل عن سنة ,
تأمينات إجتماعية , حوافز , زيادة سنوية بالمرتب , عقد لمدة سنتين , قابل للتجديد .

amr@agchem.net
==================================
مشرف الإدارة الفنية
• الاشتراك في وضع موازنة الإدارة الفنية لتحقيق الخطط الموضوعة.
• عمل جميع الأنظمة و السياسات الخاصة بالإدارة الفنية لتسهيل و توحيد المنهجية الخاصة بعمليات تطوير المنتجات.
• عمل دراسة شاملة على جميع خطوات و معدات الإنتاج و اقتراح التحسينات سواء في الخطوات ، المعدات المستخدمة ، أو كيفية استخدامها.
• الإشراف على عمل الدراسات الخاصة بالاستغلال الأمثل للعمالة و المعدات لتعظيم استفادة الشركة.
• الإشراف على عمل دراسات البحث و التطوير الخاصة باقتراح منتجات جديدة لإثراء منتجات الشركة بمنتجات أعلى جودة و ربحية.
• الإشراف على تنفيذ جميع عمليات البحث و التطوير على أرض الواقع لتسهيل قرارات الإدارة الفنية من تنفيذ التطوير أو عدمه.
• الإشراف على عمل الدراسات الخاصة بالمنتجات الجديدة المقترحة شاملة المواد خام ، المعدات المستخدمة ، خطوات الإنتاج ، و عمل دراسة جدوى لها لاختيار أفضل المنتجات للشركة.
• الإشراف على دراسة المواد الخام المستحدثة لتقييم تكلفتها و جودتها لضمان الاختيار الأنسب للشركة.
• الإشراف على عمل الدراسات المختلفة الخاصة بتطوير و تحسين المنتجات الحالية لتقليل تكلفة أو وقت إنتاجها أو تحسين جودتها.
• الإشراف على عمل الدراسات و التجارب المختلفة على المنتجات الحالية لإنتاجها بمواد خام بديلة لتقليل التكاليف و تجنب توقف و تأخر الإنتاج بسبب تأخر الخامات.
متطلبات شاغل الوظيفة
• بكالوريوس هندسة
• الخبرة لاتقل عن 5 سنوات

hr-job4u@live.com
=============================
مطلوب فنيين خبرة خمسة سنوات فى مجال التركيب و صيانة التكييف
راتب + حوافز +سكن للمغتربين
الراتب يبدأ من 1200 و يزيد حسب الخبرة و فترة الإختبار .
مساكن الشيراتون - مربع 1258 ز - عمارة 8 - شقة 3 خلف صان سيتى و كارفور المطار
الأوراق المطلوبة : السيرة الذاتية + صورة البطاقة + المؤهل + شهادة الميلاد + التجنيد + شهادة الخبرة ان وجدت + رخصة السواقة ان وجدت .
المدير المسئول / هانى حامد حسن محمد

viphani2014@hotmail.com
================================
مطلوب مدخل بيانات مؤهل عالى
يجيد العمل على الكمبيوتر
مكان العمل فرع الهرم
شركة رامكو فارم لتجارة الادوية
ramco_hr@globalnapi.com
===================================
Company: United OFOQ - Software House - Nasr City
Position: PHP Web Developer (Junior, Senior)
Qualifications:
. Very good communication skills
. More than 1 year experience in development using PHP & MySQL
. Computer Science/Engineering degree
. Very good in problem solving and analytical thinking
. Hard worker
Nice to have knowledge on amazon EC2 API, VMware API and Microsoft SQL server

itumor@unitedofoq.com
===================================
كبري وكلاء شركات الاتصالات تطلب للتعيين أمين مخزن خبرة بمجال المخازن لفرع الشركة بمحافظة دمياط يشترط علي المتقدم أن يكون من سكان محافظة دمياط (مؤهل عال – خبرة بتطبيقات الحاسب الالي إكسيل – لايزيد السن عن 30 عام ترسل السيرة الذاتية مع كتابة عبارة “أمين مخزن دمياط”

rechumanresources@gmail.com
==================================
مسؤول أعمال لوجيستيكية (logistics Specialist)
1- حاصل على مؤهل عالى (بكالوريوس أو ليسانس), ويفضل بكالوريوس تجارة - شعبة محاسبة أو ما يعدلها.
2- خبرة 5 سنوات فى مجال الاعمال اللوجيستيكية.
3- اجادة اللغة الإنجليزية.

hr@act-eg.com
=================================
مهندس تخصص أندرويد - Android Developer
1- أن يكون حاصل على درجة البكالوريوس (قسم حاسب آلى وإدارة نظم المعلومات - قسم علوم الحاسب الآلى - كلية الحاسبات والمعلومات أو ما يعادلهم).
2- خبرة من 2-5 سنوات فى مجال تخصص أندرويد.
3- اجادة اللغة الإنجليزية.

hr@act-eg.com
===============================
مدير جودة
1- مؤهل عالى (بكالوريوس أو ليسانس أوما يعادلهم).
2- خبرة 5 سنوات على الاقل فى مجال ادارة الجودة و يفضل الخبرة في مجال الإلكترونيات (IT)
3- اجادة اللغة الإنجليزية والتعامل مع الحاسب الآلى.

mr_ibrahim_elkadey@yahoo.com
=================================
فني اصلاح تليفزيونات
1- مؤهل عالى أو متوسط (معهد فنى أو دبلوم).
2- خبرة من 3 الى 5 سنوات فى مجال اصلاح التليفزيونات.

hr@act-eg.com
================================
مطلوب ممثلي مبيعات للعمل من الشركه يفضل الخبره في مجال الدعايه و الاعلان. رواتب مجزيه + عمولات + تأمينات صحيه و اجتماعيه

jobs@aimss.net
============================
شركة كبري بالمهندسين تعمل في المجال الإعلامي تطلب باحثين إعلاميين بالشروط الآتية:
1 - خريجي كليات الاقتصاد والعلوم السياسية أو الإعلام أو الآداب قسم إعلام .
2 - يفضل حديثي التخرج .
3 - يفضل الذكور .

hr@moheet.com
===============================
مطلوب لشركة ادوية بيطرية بالمنصورة محاسب خبرة اكثر من 4 سنوات للعمل كمدير حسابات .... يشترط من المنصورة فقط او اجوار المنصورة
من المنصورة فقط .

an.accountant@hotmail.com
================================
Urgently required for an international Company :

Gender: Females only

Bachelor of Law , English Section

if you are interested , please send your cv at : a.recruitment85@gmail.com

Only shortlisted candidates will be contacted
==================================
URGENTLY NEEDED:
 
Sales Indoor, Customer service, Receptionist (Male/Female), Accountant  at Ceramic showroom at TANTA Branch. 
Please send your resume with recent photo to: cv@elsallab.com Or call us on 01024645511 for fast interview 

*PLZ WRITE the job title IN SUBJECT AREA
* CVS without subject and photo will be ignored 
* FIXED SALARY + medical insurance

PLZ SHARE THIS POST AS U CAN HELP A JOB SEEKER
====================================
Sales Representative

Field: Real-Estate

Job Summary:
• Achieves maximum sales profitability, growth and account penetration within an assigned territory and/or market segment by effectively selling the company’s products and/or related services.

Duties and responsibilities: 
1. Attending initial sales meetings and meeting the client. 

2. Determining a client's requirements and whether the products being considered are suitable.

3- Provide accurate forecasting and pipeline management on sales force

4- Focus on client retention, growth, renewal, and client satisfaction.

• Work with the Operations as a team to provide seamless Sales to Service experience.

Qualification:
• Fluency in English is an advantage.
• Proficiency in using MS Office application
• Excellent Customer Interface, and Presentation skills.
• Strong verbal communication skills
• Demonstrates a positive, enthusiastic, friendly attitude

Experience : 2-3 years 

Job Details and Benefits:
• Salary: 1500 LE + High Commission 
• Mobile Allowance
• Location: Maadi

Interested applicants are kindly requested to send their resume with updated photo to vivienne@byotat.com, quoting the job title in the subject. Emails without job title in the subject or photo will be neglected.
=================================
TELESALES AGENT ( T.S )
ECAM
Job Required IT skills: 
MS Office (in general)
Job Number of Vacancies: 
10
Applying Email: 
CV@i-attach.com
Job Required languages: 
English
Job Gender: 
Unspecified
Job Required general skills: 
technical knowledge
Years of experience: 
1 - 2 years
============================
SENIOR INVENTORY ACCOUNTANT
Premier Services & Recruitmen
Job Number of Vacancies: 
1
Job Specification Text: 
B.Com. Partial professional qualification e.g. CA, ICWA, etc. a definite plus. Overall accounting experience of at least 10 years including experience in manufacturing sector. Solid Oracle financials software’s inventory accounting experience for at least 4 years. Experience of Oracle Standard Costing system is a definite plus.
Applying Email: 
mohamed.shaheen@premieregypt.com
Job Required languages: 
English
Job Gender: 
Male
Years of experience: 
more than 10 years
=============================
ADMINISTRATIVE ASSISTANT 
Centro Global Solutions

Centro is an American Contact Center catering to the sales, marketing and customer service needs of other American Companies.

Job Information
Description: 
Responsibilities:

The Administrative Assistant will support the Executive Office by providing essential and primary front desk attendance.  This position acts as the “Face of Centro” by greeting guests and is responsible for managing the flow of visitors in the management office.  The Administrative Assistant will also work with the CEO Executive Assistant to serve as a primary back up and plan community events.  This position will manage the expendable supplies for the management team, as well as manage the printing supplies.     

Requirements:

·At least two years of University (If the applicant is an undergraduate)
·At least 6 months of work experience
·Excellent English/Arabic speaking/reading skills
·Time Management Skills
·Outgoing and friendly personality
Working hours:

• (Sunday - Thursday) from 9:00 am - 6:00 pm

• (Friday & Saturday) are fixed days off

Company Information: 
Centro Global Solutions
Job Number of Vacancies: 
1
Applying Email: 
http://centroglobalsolutions.com/careers/
=======================================
Junior .Net Developers need to have object-oriented principles and programming experience using database and .Net programming languages that develop software applications for web and window applications. This could include programming skills using C# and XML, as well as database applications such as Microsoft SQL. This also could require a number of different programming skills (coding, developing, unit testing and documenting software specifications throughout the project life cycle) to allow the software or application to function properly .A.Net developer may create new software applications, modify, repair or improve existing applications, and may also test applications for functionality.

Responsibilities:

•Create new software applications
•Modify, repair or improve existing applications 
•Test applications for functionality
•Responsible of the execution of the development lifecycle under the supervision of the software line manager including bug reporting, software testing and software documentation.

Requirements:

•V. Good knowledge of C#, ASP.Net and Visual .Net
•Work experience in database application (Database design, stored procedures, triggers and indexing)
•V. Good in SQL reporting services development 
•6+ months of work experience in software development discipline 
•Bachelor’s degree in Engineering, Computer science or equivalent discipline
•Knowledge of TFS is a plus
•Knowledge of Entity Frame work is a plus

Working hours: 

• (Sunday - Thursday) from 9:00 am - 6:00 pm 
• (Friday & Saturday) are fixed days off

Company Information: 
Centro Global Solutions
Job Number of Vacancies: 
1
Applying Email: 
http://centroglobalsolutions.com/careers/
========================================
 (Software Testing Engineer)

Job Description:

·         Play a significant role in the Testing and QA process for the company’s software products

·         Technically test development solutions.

·         Conduct software compatibility tests with programs, hardware, operating systems, or network environments.

·         Create or maintain databases of known test defects.

·         Design test plans, scenarios, scripts, or procedures.

·         Design or develop automated testing tools.

·         Develop or specify standards, methods, or procedures to determine product quality or release readiness.

·         Develop testing programs that address areas such as database impacts, software scenarios, regression testing, negative testing, error or bug retests, or usability.

·         Document software defects, using a bug tracking system, and report defects to software developers.

·         Monitor bug resolution efforts and track successes.

·         Document test procedures to ensure reliability and compliance with standards.

·         Evaluate or recommend software for testing or bug tracking.

·         Identify program deviance from standards, and suggest modifications to ensure compliance.

·         Identify, analyze, and document problems with program function, output, online screen, or content.

·         Install and configure recreations of software production environments to allow testing of software performance.

·         Install, maintain, or use software testing programs.

·         Investigate customer problems referred by technical support.

·         Monitor program performance to ensure efficient and problem-free operations.

·         Participate in product design reviews to provide input on functional requirements, product designs, schedules, or potential problems.

·         Perform initial debugging procedures by reviewing configuration files, logs, or code pieces to determine breakdown source.

·         Plan test schedules or strategies in accordance with project scope or delivery dates.

·         Provide feedback and recommendations to developers on software usability and functionality.

·         Test system modifications to prepare for implementation.

·         Update automated test scripts to ensure currency.

·         Collaborate with field staff or customers to evaluate or diagnose problems and recommend possible solutions.

·         Coordinate user or third party testing.

·         Conduct historical analyses of test results.

·         Provide technical support during software installation or configuration.

·         Review software documentation to ensure technical accuracy, compliance, or completeness, or to mitigate risks.

·         Visit beta testing sites to evaluate software performance.

·         Deliver project documentation and test guidelines to support the business testing.

·         Develop and execute test plans to ensure product reliability and scalability in mission critical telecom service provider network environments

·         Play a lead role in the product certification and release process

·         Support product documentation process, for software code and interfaces

·         Able to do product installation trouble-shooting

·         Solutions should conform to the company’s Systems standards, IT Industry Best Practice and aligned with the business objectives.

·         Work closely with the developers and a variety of end users to ensure technical compatibility and user satisfaction.

·         Support in creating system design model that fulfils the business and system requirements.

Success Metrics:

·         Capturing bugs and performance issues prior to commercial software release

·         Ability to think outside the box to capture error scenarios missing during design and development

·         Ability to achieve efficiencies through test case automation

Requirements:

The successful candidate will demonstrate a strong track record of leading and executing high quality testing activities suitable for high performance, highly available software components. Achievements and qualifications include:

·         Experience with software testing and certification in a network environment,

·         Experience with load testing and performance testing in a network environment

·         Software testing experience with recognized software product companies is desired

·         Familiarity with standard testing tools and techniques

·         Knowledge of PMP preferred

·         Knowledge of system analysis preferred

·         Ability to develop test plans and execute quickly to meet demanding timelines, while maintaining high levels of quality and assurance

·         Strong communication and team problem-solving skills

·         Enjoys the intense demands and long hours required to “push the envelope” in their profession

·         Logical approach to the solution of problems

·         Experience in automated testing tools experience is a plus

·         Familiarity with technologies including:

o   Microsoft Windows

o   Microsoft Office

Qualifications 

·         Bachelor Degree in Computer Science or any other equivalent degree. 

·         Minimum 1 Year of Experience  in testing field

·         Gender : Any

·         Certifications and training courses in the field is a plus

 

·         If interested, send your CV with the position you are applying for as the subject to info@backandfront.ws , website : www.backandfront.ws
===============================
(( TELESALES Vacancy )) is now opened in NetOne Egypt with the following Details :
- company Location : Cairo - Abbasya 
- Working hours (Night shift 3:00 pm - 11:00 pm ) (over night 11:00 pm - 7:00 am )
- fixed Weekend , paid vacation .
- fixed salary + commission up to 100 % with Egyptian currency 

Qualifications: 

1- Very good English .
2- Excellent Sales Skills .
3- very good communication skills and able to build best relation with the customer over the phone .
4- hard worker , fast learner , able to work under pressure .
5- undergraduate can apply if they have sales experience .
6- Military service for Males ( done , Postponed , exempted )
7 - Max of age 27 Years for both males and females .

for interested Candedates please send me your Cv to : sallysamir@netoneinternational.com

Any email Subject Not for Telesales will be IGNORED 

thank you 
Good luck all
===================================
SYRIAN & EGYPTIAN RETAIL MANAGER

Excellent Retail Vacancies in Yemen for Both Syrian & Egyptian

Our Client one of the most known Luxury Retail Company which have its own Class A showrooms in SANA'A, is looking for talented candidates to fulfill the following position:

Retail Manager: for the perfumes and cosmetics Division

Required candidates should have the following:
- Syrian or Egyptian Candidates.
- 3-4 years' of experience in the same field.
- Good Experience and Skills with: Sales, Stock, Pricing, Visibility, Collections, Customer Service, Initiative, … etc.
Company Provides:

- Lucrative salaries + Commissions.
- Housing + Car.
- Annual Vacations + Tickets.
- Medical Insurance.

Company Information: 
Staff Arabia
Job Number of Vacancies: 
1
Job Specification Text: 
Salary range depends on the candidate's experience. "negotiable" . perfumes and cosmetics Division with a good Experience and Skills with: Sales, Stock, Pricing, Visibility, Collections, Customer Service, Initiative, … etc.
Applying Email: 
CV@StaffArabia.com & REC1@StaffArabia.com
Job Required languages: 
English
Job Gender: 
Male
Years of experience: 
3 - 5 years
===================================
HR SPECIALIST

Is required for a company specialized in Communication solutions & Low Current system:

Job title: HR Specialist

Gender: Male/ Female

Pre-Exp: from 2 years

Languages: V. Good English

Location: Nasr city ,Ninth District or Zahraa Madinat nasr.

Qualification: Graduated University

 

Job Description:

advise on and implement policies relating to the effective use of personnel within an organisation. Their aim is to ensure that the organisation employs the right balance of staff in terms of skills and experience, and that training and development opportunities are available to employees to enhance their performance and achieve the employer's business aims.

Salary: Negotiable.

Benefits: Fixed salary + Mobile Package

If you interest kindly send your up-dated resume with RECENT PHOTO to hr@elan-eg.com & please mention (HR Specialist) in mail subject, otherwise the CV will be automatically VOID
===================================
A Company urgently need a 2D Animator for an international project with the below Skills And Requirements :
Job requirements:
- 1+ years of experience 
- Advanced editing, motion graphics and animation skills
- Strong ability to work independently as well as collaboratively
- Must have advanced knowledge of After-effects, Flash & Final Cut Pro
- Problem solver who can work on tight deadlines in a creative environment
Skills:
- Required skills:
- Creative
- After effect
- Flash
- Hand sketching (illustrations)
Not required but a strong plus:
- Final Cut PRO
- Adobe Premiere
Job Location :
-Down Town
If Interested please send your CV to hr@consukorra-pes.com 
stating the job title (2D Animator) in the mail Subject
========================================
مطلوب لسلسلة مطاعم حديثه متخصصه في الماكولات المميزة الاتي:

١- شيف تنفيذي بمرتب مغري

           ٢- مساعدين شيف

٣- شيفات تجهيز و تقديم تيك اواي

يرجي ارسال الطلب مع صحيفة الخبرة علي ايميل: r.s.shakepoint@gmail.com
===================================
Multinational company Industry : Interior and Exterior Designs Location: Mohandesen

Position : Customer Service Representative (via Phone)

Gender : FEMALES ONLY (must)

Salary : 1200 : 1500

Requirements:

•Fluency in English

•Excellent communication skills

•Excellent computer skills

•Graduates only may apply

•Females ONLY with recent photo

Please if interested and your qualifications meet the above criteria send your CV. to :mohamed_wali@mobica.net

with recent photo and mention the job title in the subject
======================================
Click Group urgently requires HR Specialist who is available (not working candidate) with the following requirements:

1. Excellent command of English.

2. High Communication skills.

3. Less than one year of experience in HR field.

4. Males only.

Company Information: 
Click Group
Job Number of Vacancies: 
1
Applying Email: 
gehad.ashraf@click-group.com
======================================

وظائف بالاسكندريه منشوره يومى 29 و 30 ديسمبر ( من جروب وظائف الاسكندريه )

 للمتابعه على الفيس بوك

https://www.facebook.com/groups/wazayef.masr/

https://www.facebook.com/onlinerecruiter

وظائف وزارة الموارد المائية والري من جريدة الاخبار يوم الاثنين 30/12/2013 بجميع المحافظات

لوزارة الموارد المائية والرى بمختلف محافظات الجمهورية

*مهندس مدنى-ميكانيكا-كهرباء-كيمياء

*يشترط أن يكون المتقدم من المحافظة المرشح التعيين عليها

*التقديم عن طريق طلب بإسم السيدة الأستاذة/رئيس قطاع الشئون المالية وإدارة الموارد البشرية بديوان عام الوزارة(الأمانة الفنية بالدور الثامن)بمبنى الوزارة بكورنيش النيل فى موعد غايته اسبوعين من تاريخ النشر

كده يا حضرات كل الناس من جميع المحافظات هيروحوا يقدموا بنفسهم فى مقر الوزارة

*صور المستندات المطلوبة

المؤهل الدراسى-شهادة قيد النقابة-عدد(2)صورة شخصية-بطاقة الرقم القومى-الموقف من الخدمة العسكرية أو الخدمة العامة.
وسيرة ذاتية

البنات يشوفوا موقفهم من الخدمة العامة من مكتب العمل التابع ليهم علشان قانون الخدمة العامة لم يتم إقراره بعد واللى معاها الشهادة تقدمها.

صحيفتى الأخبار والأهرام الإثنين 30-12-3012

*تليفون الوزارة
35449417
35449420

*طلب التقديم

السيدة الأستاذة/رئيس قطاع الشئون المالية وإدارة الموارد البشرية بوزارة الموارد المائية والرى

تحية طيبة وبعد،،،

أرجو من سيادتكم قبول طلب تقدمى لوظيفة مهندس...........بمحافظة............. حيث أننى حاصل على بكالوريوس هندسة تخصص..................دفعة...........بتقدير .................وأقيم بذات المحافظة.

وتفضلوا سيادتكم بقبول فائق الإحترام،،،

مقدمه لسيادتكم
الإسم/
العنوان/
التليفون/
الموبايل/
الرقم القومى/
------------------------------------------



وظائف صيديلة خليل

Front Office قسم الـ
الصيادلة :
إنهاء التكليف او اجازة منه.-
-     انهاء التجنيد او وضعه مستقر او يمكنه العملمسائي (للذكور)
-     التدرج الوظيفيف بعد التقييم (العمليوالاداري)
·       صيدلي ثاني
·       صيدلي اول
·       مديرفرع
·       Senior
·       Branch Supervisor
·       Area Manager
مساعد صيدلي – أعمال البيع
تخصصات :
·       بيطري
·       علوم
·       زراعة
·       تربية
Supervisor وظيفة مساعدصيدلي لها مستويات مختلفة من موظف عادي متدرجا الي (على حسب الخبرة والتقييمالمستمر قبل وبعد التعيين)
الشروط الاساسية للتقدم :
·       السن لا يتجاوز 35 عاما
·       التفرغ التام
·       السكن حسب خريطة الفرع
·       للاناث يفضل العمل شيفت صباحي وللشباب العمللأوقات متأخرة

برجاء مراجعة خريطة الفروع ومواقعهاالجغرافية
-     الادارات (كفر عبده – محطة الرمل)
-     المخازن (كفر عبده)
ترسل السيرة الذاتية على  ceo@khalilpharmacies.com

وظائف المخازن :
: Supervisor – Senior وظائف قيادية
-     Excel إتقان الحاسب الالي وخاصة برنامج الـ
-     يفضل خبرة سابقة في اعمال المخازن الدوائية
-     القدرة على التعامل مع العامل البشري
وظائف عادية :
-     استلام ورص وصرف وتحضير وجرد واخرى خدمات
وظئاف اقسام المخازن والموارد البشرية لها مستوبات مختلفة (على حسب الخبرةوالتقييم المستمر قبل وبعد التعيين)

الشروط الاساسية للتقدم :
·       السن لا يتجاوز 35 عاما
·       خبرة 3 سنوات في شركات على نفس المستوى
·       التفرغ التام
·       السكن في منطقة وسط الاسكندرية (بالنسبةلوظائف الادارة والمخازن)


برجاء مراجعة خريطة الفروع ومواقعهاالجغرافية
-     الادارات (كفر عبده – محطة الرمل)
-     المخازن (كفر عبده)
ترسل السيرة الذاتية على  ceo@khalilpharmacies.com

الوظائف الادارية المطلوبة
قسم الموراد البشرية :
-     Excel إتقان الحاسب الالي وخاصة برنامج الـ
-     يجيد العمل على ملفات الارشيف اليدويةوالالكترونية
-     يفضل خبرة سابقة في المجال
-     الالمام بطرق التعامل مع مكتب العملوالتأمينات
السكرتارية التنفيذية :
-     Excel متقن للحاسب الالي وخاصة برنامج الـ
-     على درجة عالية من النظام والدقة
-     القدرة على التعامل مع العامل البشري
-     خبرة في الاعمال الادارية وتنظيم الاعمال
-     القدرة على الاشراف على مشاريع ادارية مختلفةوانجازها
-     القدرة على متابعة الصيانات الدورية

وظائف اقسام المخازن والموارد البشرية لها مستويات مختلفة ( على حسب الخبرةوالتقييم المستمر قبل وبعد التعيين)

الشروط الاساسية للتقدم :
·       السن لا يتجاوز 35 عاما
·       خبرة 3 سنوات في شركات على نفس المستوى
·       التفرغ التام
·       السكن في منطقة وسط الاسكندرية (بالنسبةلوظائف الادارة والمخازن)


برجاء مراجعة خريطة الفروع ومواقعهاالجغرافية
-     الادارات (كفر عبده – محطة الرمل)
-     المخازن (كفر عبده)
ترسل السيرة الذاتية على  ceo@khalilpharmacies.com

وظائف الادارة المالية المطلوبة :
مدير مالي – مدير حسابات – مراجع -  محاسب :
-     Excel متقن للحاسب الالي وخاصة برنامج الـ
-     العمل على البرامج المحاسبية
-     إتقان :
·       التحاليل المالية
·       الاحصاء
·       تكاليف
·       الميزانية
·       الضرائب (يجيد تجهيز الاوراق والمستنداتوتقديمها للجهات الضريبية)
جميع الوظائف لها مستويات مختلفة ( على حسب الخبرة والتقييم المستمر قبل وبعدالتعيين)


الشروط الاساسية للتقدم :
·       السن لا يتجاوز 38 عاما
·       خبرة 3 سنوات في شركات على نفس المستوى
·       التفرغ التام
·       السكن في منطقة وسط الاسكندرية (بالنسبةلوظائف الادارة)

برجاء مراجعة خريطة الفروع ومواقعهاالجغرافية
-     الادارات (كفر عبده – محطة الرمل)
-     المخازن (كفر عبده)
ترسل السيرة الذاتية على  ceo@khalilpharmacies.com

وظائف مساعدة مطلوبة :
النظافة وعمال التشهيلات :
·       يجيد القراءة والكتابة
·       الالتزام بالمواعيد
·       قوة التحمل والعمل تحت ضغط


الشروط الاساسية للتقدم :
·       السن لا يتجاوز 35 عاما
·       خبرة 3 سنوات في شركات على نفس المستوى
·       التفرغ التام
·       السكن في منطقة وسط الاسكندرية

يتم تحديد كفاءة العمالة المتقدمةوتطورها  (على حسب الخبرة والتقييم المستمرقبل وبعد التعيين)

برجاء مراجعة خريطة الفروع ومواقعهاالجغرافية
-     الادارات (كفر عبده – محطة الرمل)
-     المخازن (كفر عبده)
ترسل السيرة الذاتية على  ceo@khalilpharmacies.com

وظائف قسم الحركة :
دليفيري :
·       يمتلك دراجة نارية (موتوسيكل)
·       رخصة سارية
·       امكانية العمل لساعات متأخرة من الليل
·       لبق في التعامل
·       على دراية بالطرق واسماء الشوارع
·       اتقان القراءة والكتابة

سائقين :
·       يمتلك رخصة درجة ثالثة سارية
·       اتقان القراءة والكتابة
·       الالتزام بالمواعيد ولوائح العمل


الشروط الاساسية للتقدم :
·       السن لا يتجاوز 35 عاما
·       خبرة سابقة
·       التفرغ التام – الانتظام
·       السكن في منطقة وسط الاسكندرية (بالنسبةللسائقين)

يتم تحديد كفاءة العمالة المتقدمةوتطورها  ( على حسب الخبرة والتقييمالمستمر قبل وبعد التعيين)
برجاء مراجعة خريطة الفروع ومواقعهاالجغرافية
-     الادارات (كفر عبده – محطة الرمل)
-     المخازن (كفر عبده)
ترسل السيرة الذاتية على  ceo@khalilpharmacies.com
 :Scientific office  قسم الـ

Admin :
·       Power Pointبرنامج  يجيد استخدام  
·       Photoshopبرنامج  يجيد استخدام
·       Excelبرنامج  يجيد استخدام
·       Cyberlink Power Directorيجيد استخدام برنامج
·       SWISHmax برنامج يجيد استخدام
·       Joomla برنامج يجيد استخدام
·       Virtual mart تطبيق يجيد استخدام
·       Xara 3dبرنامج  يجيد استخدام
·        Facebook  يجيد استخدام الـFacebook page يفضل من يمتلك

مراقبة الفروع وخدمة العملاء :
·       Excel اتقان الحاسب الالي وبرنامج الـ
·       دقيق الملاحظة
·       لبق في استقبال الشكاوى من العملاء وحلهاباسوب ذكي ومتحضر


الشروط الاساسية للتقدم :
·       السن لا يتجاوز 35 عاما
·       التفرغ التام والانتظام
·       السكن في منطقة وسط الاسكندرية
·       يمكنه العمل شيفت مسائي لاوقات متأخرة
·       يجيد اللغة الانجليزية
·       يتحمل العمل تحت ضغط


يتم تحديد كفاءة العمالة المتقدمة وتطورهاوتطورها الوظيفي والمادي  ( على حسب الخبرةوالتقييم المستمر قبل وبعد التعيين)
برجاء مراجعة خريطة الفروع ومواقعهاالجغرافية
-     الادارات (كفر عبده – محطة الرمل)
-     المخازن (كفر عبده)
ترسل السيرة الذاتية على  ceo@khalilpharmacies.com
------------------------------------------
يونيتك  ( أمن ، نظافة ، مكافحة )
مطلوب مهندسين وفنيين مكافحة 
للتعيين الفوري برواتب مجزية وحوافز وتأمينات للعمل بالأسكندرية
735 طريق الحرية ، لوران 
ت : 5768221 | 5768120
------------------------------------------
مطلوب لشركة هندسية كبري مهندسة ميكانيكا قوي خبرة خمس سنوات - ترسل السرية الذاتيه علي hr.alex50@gmail.com
------------------------------------------
مطلوب للتعيين فوراً لمجموعة صيدليات العزبى
أولاً: كاشير للعمل 8.5 ساعة
تأمين اجتماعي وصحي
الشروط:
1.ذكر
2. التفرغ
3. مؤهل عالى
4. إيجادة الحاسب الألى و خاصة الإكسيل و الوورد
5. السن لا يزيد عن 35 سنه
للتقدم الاتصال برقم 01116666262-01146000358 يومياً
برجاء إرسال السيرة الذاتية على
elezaby.hr@elezabypharmacy.com
------------------------------------------
فرصة عمل بشركة بيت_العرب_للسياحة تطلب من الجنسين الوظائف التالية:

- مدير مبيعات و تسويق في مجال السياحة ( فرع الأسكندرية )
- مدير للسياحة الداخلية و الخارجية ( فرع الأسكندرية )
- موظف تأشيرات ( فرع الأسكندرية )
- مندوب تأشيرات ( فرع القاهرة أو الأسكندرية )

موعد المقابلات الشخصية لوظائف فرع الأسكندرية أيام:

السبت 28 ديسمبر
الأحد 29 ديسمبر
الأثنين 30 ديسمبر
الثلاثاء 31 ديسمبر

من الساعة 12:00 إلى الساعة 1:00 بمقر الشركة بالأسكندرية

204 طريق الحرية - الإبراهيمية - أمام مكتب بريد الحضرة بحري

و موعد المقابلات الشخصية لوظائف فرع القاهرة سيتحدد عن طريق البريد الإلكتروني


شروط عامة

- إجادة اللغتين العربية والإنجليزية ويفضل لغات اخرى ان وجد للوظائف
- القدرة على العمل تحت ضغط
- القدرة على التعامل مع الإنترنت وبرامج الحاسب الألى

ترسل السير الذاتية على البريد الإلكتروني:
hr@bayt-alarab.com
يشترط كتابة اسم الوظيفة في عنوان الرسالة

للإستعلام: 01028813357
------------------------------------------
مجموعة ثري ايه الدولية

تطلب موظفين وموظفات تسويق ومبيعات من الجنسين

الشروط : خبرة لا تقل عن سنتين فى التسويق والمبيعات
مؤهل عالى أو فوق المتوسط
حسن المظهر واللباقة
الديناميكية والحماس شرط أساسي

المميزات الوظيفية

رواتب ثابتة وعمولات تصاعدية مميزة
مسار وظيفي دنياميكي يشجع الموظفين المميزين للترقي
أستقرار وظيفي وتأمينات إجتماعية
فترة العمل من الساعة 11 ص وحتى 8 م

ترسل السير الذاتية مدعمة بالخبرة وصورة شخصية حديثة على الأميل
info@3agrouoeg.com
------------------------------------------

مجموعة ثري ايه الدولية

تطلب مصور فوتوغرافي محترف 
الشروط 
فترة دوام جزئية بمعدل 3 ساعات يومياً و3 أيام بالإسبوع 
أن يكون لديه أستعداد لتغطيات خارج الأسكندرية 
لا بد أن يجيد البرامج التالية 
أن يجيد معالجة الصور 
Flash  Max . 
Corel Draw 
Illustrator 
Photoshop

ترسل السير الذاتية مدعمة بالخبرة وصورة شخصية حديثة على الأميل
info@3agrouoeg.com
------------------------------------------
مطلوب للعمل بقسم العلاقات العامة

1- تجيد أستخدام برنامج الفوتو شوب
2- من سكان الاسكندرية
العمل بالابراهيمية طريق الكورنيش مواعيد العمل اختيارى بين الفترة الصباحية او المسائية
صباحا من 10 حتى الساعة 3 ظهرا
مساءا من 5 حتى ال10 مساءا
الراتب 500 جنيه
لا يشترط السن او الجنس او المؤهل
ارسال السير الذذاتية على
info@toronto-college.ca
------------------------------------------

يتشرف مركز ابن القيم الطبى بانضمام عاملين جدد الى فريق العمل وبيانه كالتالى :

1- مدير ادارى ذو شخصية قيادية

2- موظفين علاقات عامة

3- موظفين استقبال
يفضل الخبرة فى مجال المستشفيات
ان يسكن بالقرب من منطقة المندرة


نرجو ارسال السيرة الذاتية باللغة العربية على الايميل : SMK552002@HOTMAIL.COM

او الاتصال رقم 01203080433 
------------------------------------------

مطلوب شباب للعمل سيلز بخبرة من 1-2 سنة بمجال الشحن البحرى برجاء إرسال السيرة الذاتية على zeinab.khamis@dglegypt.com
برجاء العلم ان الوظيفة للذكور فقط
------------------------------------------
محتاجين سكرتير فى مكتب من 6 بليل ل 11 وطالع ب 500 وكل ما تقعد كل ما يبقى فى اوفر تايم تبعا ف محرم بك
 4948348
------------------------------------------
للتعيين فورا ..شركة سياحية كبرى تطلب شباب من الجنسين جميع المؤهلات ....01067716160
4295479
------------------------------------------
شركة كبري باسكندرية تطلب مندوبين تسليم أوردرات شرط الجدية والتفرغ مرتب ثابت 1000جنيه+عمولة 01229303940 
------------------------------------------
مطلوب سائق على سيارة نصف نقل رخصة خاصة او ثالثة لشركة توزيع قطع غيار السيارات بفيكتوريا - الاسكندرية
الراتب 1,500 جنيه
للاتصال رقم الجوال 01000250208
------------------------------------------
لمجموعه شركات حراسات مطلوب افراد امن لمواقع داخل المدينه .. للعمل (تسعه ساعات ) بمرتب ثابت 800 جنيه .. لا يشترط اى مؤهل دراسى او سن .. برجاء الاتصال على 01229598703 من الساعه التاسعه صباحا للتاسعه مساء
------------------------------------------
مطلوب والتعيين فورا لشركة "الشروق للامن والحراسات" افراد امن ببنوك
ت/ 01222351843
ت/ 01023448845
------------------------------------------
يعلن معمل المعمل (بمحرم بك ) عن حاجته ل عدد 2 كيميائيه يشترط الخبره
للتواصل يرجي ارسال السي في علي mohamad.abdella@gmail.com
او الاتصال علي 01226516003
------------------------------------------
مطلوب خريجة علوم للعمل بمعمل الايمان للتحاليل الطبية بالهانوفيل ويشترط الخبرة
للإستعلام 01224306478
------------------------------------------
مطلوب كيميائيه فتره صباحيه للعمل بمعمل المعمل ،في محرم بك
يشترط الخبره والالتزام في العمل
مرتبات مجزبه
للاستفسار
01271572575
------------------------------------------
مطلوب سكرتيرة لشركة الاخوة انترناشيونال لتصنيع الاحذية

بالعجمى منطقة ام زغيـو الصناعية.. تجيد اللغة الانجليزية


- مواعيد العمل من الساعه 9 ص لـ 7م ..

- الاجازة الاسبوعية يوم الاحد ..

- ســاعة راحــة مع وجبة غداء ..

- مرتبات تبدأ من 800 جنـيـة ..

- توفيروسيلة مواصلات ..

- تــــأمينــات.

*المقابلة يوميــا من الساعة 11 ص لــــ 3 م ماعدا يوم الاحــد

* للاتصــال / ت: 3013774 – 3013775 م : 01099222730
------------------------------------------
مطلوب سكرتريه و مساعدة مدير حديثى التخرج للعمل بمؤسسه تعليمية بالاسكندرية اذا كنت ترغب فى التقدم قم بارسال السيره الذاتيه على a.l.ialex@hotmail.com
------------------------------------------
مطلوب انسة للعمل تجيد استخدام الاوفيس بجميع انواعه بمنطقة سيدي بشر بحري للعمل فترة 8 ساعات من 10 صباحا لـ 6 مساءا
للتواصل اتصلى على رقم الموبيل :- 01004300156 او على الآميلhttps://www.facebook.com/mohamed.a.hanfy.1
------------------------------------------
Executive/Administrative Officer/Assistant is online.. for more info contact: swidan.mohamed@aol.com
------------------------------------------
pharma life group needs a medical rep full time in alex center
must be female (vet or science)
we have:
attractive salary
car policy
incentive
if you want to join us
send me your CV at (dr.mai.hekal@gmail.com)
------------------------------------------
I.T.O is a subsidiary of international trade office group which include: (International Trade Office I.T.O) - (International Carne Factory I.C.F) - (International Coke Company I.C.C) - (International Shipping Company I.S.C) -( International Integrated Systems I.I.S)

Website: www.isceg.com

Shipping Company Located in Alexandria Requires

** Sales Executive

* Visit potential customers for new business
* Provide customers with quotations
* Negotiate the terms of an agreement and close sales
* Gather market and customer information and provide feedback on buying trends
* Represent your organisation at trade exhibitions, events and demonstrations
* Identify new markets and business opportunities
* Record sales and send copies to the sales office
* Review your own sales performance

Education : Bsc degree preferred Commerce
Gender: Males
Experience : 2:3 in Freight forwarding sales
Email : hr@ito-group.com.eg
------------------------------------------
I.T.O is a subsidiary of international trade office group which include: (International Trade Office I.T.O) - (International Carne Factory I.C.F) - (International Coke Company I.C.C) - (International Shipping Company I.S.C) -( International Integrated Systems I.I.S)

Website : www.iiseg.com

IT Company Located in Alexandria requires

**IT Network/ System Admin

# maintaining existing software and hardware and upgrading any which has become obsolete
# working in tandem with IT support personnel
# providing network administration and support.
# Install and support LANs, WANs, network segments, Internet, and intranet systems.
# Maintain network servers
# Install and configure systems
# Perform data backups and disaster recovery operations.
Education :Bsc degree preferred MIS
Gender : Male
Experience : 2- 3 years of experience
Email : hr@ito-group.com.eg
------------------------------------------
مصر القابضة للتأمين

وظائف شركة مصر لتأمينات الحياة بجميع مناطق وإدارات الشركة على مستوى الجمهورية

1-أخصائى شئون إكتوارية بكالوريوس تجارة شعبة العلوم الإكتوارية

2-أخصائى تأمين بكالوريوس تجارة شعبة تأمين

3-أخصائى حاسبات آلية بكالوريوس علوم حاسبات

4-محاسب بكالوريوس تجارة شعبة محاسبة

5-محام ليسانس حقوق مقيد بالجدول الإبتدائى

6-صيدلى بكالوريوس صيدلة

7-أمين خزينة-أمين تحصيل مؤهل فوق متوسط مناسب(أفضل مؤهل مناسب للوظيفتين دول دبلوم تجارة 5 سنين أو معهد فنى تجارى).

8-عامل تحصيل-عامل أرشيف(مش مطلوب ليهم مؤهل معين ممكن أى دبلوم مثلا يقدم فيهم).

*السن لا يزيد عن 30 سنة

*يفضل إجادة اللغة الإنجليزية والكمبيوتر للوظائف رقم 1-2-4-5-6

*يفضل إجادة الكمبيوتر للوظيفة رقم 7

*التقديم خلال اسبوع من تاريخ الإعلان عن طريق إستيفاء إستمارة بموقع الشركة
تحميل الاستمارة
http://www.misrlife.com/User/DownloadFileDetails.aspx?DownloadFileId=57
بعد ماتملاها ابعتها ع الميل دة
Jobs@misrlife.com

----------------------------------
مطلوب اطباء مقيمين خبرة لاتقل عن 3 سنوات لقسم النساء والتوليد والاطفال والجراحة العامة والباطنة والقلب . العنوان شارع الفتح محطة ترام فلمنج تليفون : 01222380722 _ 5857979 من الجنسين.
----------------------------------
مطلوب للتعيين بمستشفى كبرى بالاسكندرية الوظائف الادارية الاتية

https://docs.google.com/forms/d/1Km_XTDkRMyRXfmNoOc_yD0XWehy7pBA1w3Cnq2DH1j8/viewform
----------------------------------
تعلن شركة المدائن مصر للاستثمار العقاري بالاسكندرية عن توافر فرص عمل :
اخصائي مبيعات و تسويق خبرة لا تقل عن 3 سنوات في نفس المجال بالاسكندرية،, مؤهل عالي, يفضل الحصول علي دورات تدريبية في نفس المجال و يجيد استخدام الكمبيوتر.
يرجي ارسال السيرة الذاتية علي : madaenmisr.hr@gmail.com
----------------------------------
مطلوب مسئول مبيعات للعمل بشركة عقارات بالاسكندرية
تعاقد بمرتب ثابت +عمولات
الشروط :
مؤهل جامعى - خبرة بالتايم شير لاتقل عن عام او بالمجال العقارى عموما
- السن لايتعدى 28 عام
لارسال cv
royalhomeres@hotmail.com
----------------------------------
مطلوب بشركة توزيع ادوية
1- مندوب مبيعات
2-تلى سيلز
3-طيارين بفيسبا وبدون
4- سائقين بسيارة وبدون
01066007124
3930926
3930925
----------------------------------
مطلوب محاسبين للعمل فى شركه للاستيراد والتوزيع حديثي التخرج او خبره
للاتصال 01003156307/035524621
----------------------------------
مطلوب محاسب بسيدى بشر بشركه مواد اغذيه وتعبئه حديث التخرج مبتدىء
للاتصال 01228386515
----------------------------------
مطلوب مهندس كميوتر خبرة للعمل بمركز صيانه متكامل الراتب 50% للاتصال 01005072270
----------------------------------
مطلوب شاب للعمل فى سيبر بالأبراهيمية يجيد أعمال الكمبيوتر بمرتب مجزي 
01210422461
----------------------------------
شركة كبرى تعمل في مجال نشر وتوزيع الكتب تطلب للعمل في مجال المبيعات شباب (ذكور) للعمل في مركزها الرئيسي في الاسكندرية ويشترط اللباقة وحسن الخلق والمظهر اللائق
لمزيد من المعلومات:
01020044241
Ial_academy@yahoo.com
----------------------------------
مطلوب شاب خبرة لمحل كمبيوتر فى منطقة جناكليس
للاستفسار يرجى الاتصال ع
01227922354
----------------------------------
مطلوب IT Specialist للعمل بالاسكندرية يجيد الاتي
صيانة الاجهزة - سوفت وير
برامج الاوفيس 2007 اجادة تامة
ادارة المواقع الالكترونية
القدرة على تعلم برامج جديدة
يفضل من له الخبرة في برامج التصميمات
فاكس: 035840240
----------------------------------
مطلوب مدرسات ومدرسين علوم ودراسات وفرنساوي وانجليزى للمرحله الابتدائيه والاعداديه
يفضل من له خبرة للعمل بمركز التفوق التعليمي بالكيلوا 21 الاسكندريه
01224431607
----------------------------------
مطلوب ديليفري لصيدلية الاخوات بجناكليس فتره صباحية ومسائية للاستفسار اطلب الرقم
01001525972
----------------------------------
مطلوب موظفين مطبخ ( خبره او بدون خبره) للعمل فى مطبخ مركزى لسلسة مطاعم بيتزا ومكرونات ايطالى
للاتصال 01151393000
----------------------------------
تعلن مجموعةمطاعم الفريدو عن فتح اول فرع لها فى الاسكندرية وحاجتها الى اسطاف سرفيس كامل
الاتصال على 01000552751
----------------------------------
مطلوب اسطف لفروع yoguland بالاسكندريها
الشروط:
يشترط الخبره
المؤهل العالى
التفرغ للعمل 10 ساعات يوميه بمرتب 800 جنيه كبدايه وقابل للزياده
للاتصال 01092224695
https://www.facebook.com/YogulandEgypt
----------------------------------
مطلوب سكرتيرة تنفيذية لمصنع بمرغم يشترط إجادة اللغة الإنجليزية إجادة تامة و إجادة الأوفيس
لإرسال ال Cv :
hammadfactory@yahoo.com
----------------------------------
مطلب سكرتيرة لشركة أمن وحراسة بالعجمى أبويوسف .. على ان تكون
1- من سكان منطقة العجمى
2- تجيد مهارات الكمبيوتر
3- حسنة المظهر
4- مؤهل عالى
يرجى الاتصال على 01224101460

مطلوب آنسة حديثة التخرج بكالوريس تجارة للعمل بمصنع ملابس بسموحة جرين بلازا
01119066442 - 01221195655
----------------------------------
مطلوب للعمل بمركز صيانه كمبيوتر وشبكات وكاميرات مراقبه أنسه لديها الخبرة الكافيه فى الكمبيوتر متفرغه
Windows
Office
للاتصال 01225579876
----------------------------------
الوظيفة دى محتاجين فيها مدرسة فرنساوى بس تكون مسيحية علشان الشغل فى حضانة كنيسة مارجرجس سيدى بشر..الشغل من 9 ل 3 والمرتب 300 جنيه وانا عارفه انهم قليلين اوووى بس اللى بلغتنى قالتلى المرتب كده..بس فى طبعا زيادة بعد 6 شهور وتامين وفى عيديه بتكون فى العيد وكده..اهم حاجة تكون متمكنة فى اللغه لتعليم الاطفال والفصل كله 4 اطفال بس
----------------------------------
Required in Alexandria: Part Time Sales Representative with a background in E-Marketing
Apply at: jobs@zbayn.com
----------------------------------
Big telecommunications company(authorized agent mobinil) in Alexnderia required corporate sales out door fresh or experince ( basic salary + mobile allowance+ commision )send cv on alexhr@b2bplusco.com
English Instructor Vacant position>> Minimum 2 years of teaching experience... Able to teach TOEFL/IELTS/General English for adults/Business English/IGCSE/SAT, and fluent in both British and American accents… Plz do send your CVs on this email >> Alexandria@americanculture.org
----------------------------------
Urgently required for a well established call center in Alexandria, Egypt ( American Account):

Highly motivated Call Center Sales Representative.

Qualifications:

• Master written and spoken English Language
• Relative experience in the same field
• Good knowledge of the computer operating system
• Microsoft Office
• Business correspondence
• Telephone skills
• Listening skills
• Selling & up selling skills
• Readiness to work night shifts

Interested candidates please send your resumes, including the job title in the email

subject line via email to:

shaimaa.abdlaziz@gmail.com
----------------------------------
Marketing Specialist needed for an Educational Institute
Qualifications:
* 1-2 years Experience in Marketing and sales
*Excellent command of English
*Self Motivated and willing to work under pressure
* Ability to travel inside Egypt according to business need
Candidates should send their CVs on info.instructorscv@gmail.com
----------------------------------
Mobile Shop is seeking of males candidates for the following position in its branches:
1. Indoor Sales Maker
2-Accountat.
Job requirements:
• University degree.
• Good command of English.
• Good computer skills.
• Good communication skills.
• Maximum age is 26 years
Send your CV On
Aziza@Radioshackme.com
Hr@mobileshopegypt.com
----------------------------------
MACRO INTERNATIONAL GROUP
announcing for the following vacancies:
Full time medical representatives in
Alex (West)
Candidates should be:
science male Onlyyy
----------------------------------
*For males should have Exemption from military service

Creative, active, have excellent communication skills
Have good presentation skills.
Please send your CV to the following e-mail address:
Alexvacant@hotmail.com
----------------------------------